Stránka 29 z 31

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: pát led 26, 2018 19:48
od Cory
V najhorsom prehodime motor do mojej Priory....a potom vypnem telefon :mrgreen:

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: stř led 31, 2018 21:27
od Majo

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: stř led 31, 2018 22:06
od Georgius
Tv vole, vono to už ...

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: čtv úno 01, 2018 07:23
od JmJ
Zazrak!

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: sob úno 03, 2018 11:59
od Sid
Áno, už vrčí, bol som na návšteve.

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: sob úno 03, 2018 15:27
od Majo
Nie len ze to vrci, uz sa to aj hybe :lol:
Pre velky uspech som si este raz cvicne zhodil prevodovku(dolu som ju mal za 65minut). Takze poznatok pre zacinajucich tunerov :mrgreen:
Lamela 2106 a pritlacny tanier 2170 si nerozumeju. Nesla stlacit spojka natolko aby vypinala. Vytlacne pruziny sa v polovici drahy pedala opreli o stred(tisichran) lamely a koniec.
Takze som este musel pretuningovat povodnu lamelu a nahradit originalne oblozenie(200x138x3.2) sirsim(200x130x3.2), cize stejnym ako u 2106, navyse z nejakeho vesmirneho materialu(keramicke castice)...

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2018 18:53
od Majo
https://youtu.be/P3FTLX1BeIs
https://youtu.be/o6hMJAA1v4A
Dnes som absolvoval geometriu, konecne mam auto, kde ide nastavit vsetko do zelenych cisiel(aj ked to trvalo 80minut). Cestou spat som testoval pruznost motora na 5tke aj na 6tke aby som to vedel porovnat o kolko sa to zlepsi ked sa to zabehne. Neuveritelne je, ze som asi prvykrat v zivote predbiehal s Priorou na zaradenej 5tke a nemal smrt v ociach :lol:
Aktualne najazdene 80km :-)

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2018 21:39
od Cory
Neuverim, kym sa nepreveziem osobne :D

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2018 23:55
od posim
Nie som si istý, či sa to tu spomínalo, tak snáď ma neukameňujete, ak sa (len pre poriadok:o) spýtam - to navýšenie objemu sa dosiahlo predĺžením zdvihu, že?
Páčilo sa mi, že si si dal i novú hlavicu na radiacu páku s aktuálnou schémou, aby si nezabudol, že tam máš i tú šestku :D
Tak nech to jazdí :wink:

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2018 07:14
od Majo
Vrtanie je zvacsene z 82.0 na 83.0(dalo sa spravit aj 84.0, ale netreba prehanat) a zdvih je zvacseny zo 75.6 na 84.0mm. Takze objem je 1818ccm :-)

S tou 6tkou je to zatial nezvyk, pri predbiehani podradovat do 5tky :-D Ale som rad, ze som tam dal ten kratky prevod(4.13). Pri pohynani do kopca to ma stale rovnake prejavy ako predtym- trasie sa cele auto ked ide spojka do zaberu. Po pohnuti to vsak zmizne, nie ako predtym. Uvidime ci to zabehom zmizne uplne...
A hlavicu som dal aby som mohol frajerit :mrgreen:

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2018 10:08
od radek mb
To vypadá, že i na tu šestku to docela slušně zrychluje.

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: čtv úno 08, 2018 20:04
od Majo
Tak dnes som bol na STK, cele je to take rozpacite, citim sa na tom ako v autoskole, obcas vyhodi nizky signal vahy vzduchu, podla mna si to uplne nerozumie s 1.6tkovou prosivkou v RJ, podla Coryho by vsak mohlo ist aj o chybu vahy, tak zajtra skusim prehodit.
Podstatne vsak je, ze na kontrole sa to chovalo kultivovane, emisie vysli uplne krasne s prehladom ako na volnobeh, tak v otackach.
No a spotreba podla palubaku 6.3l/100km. Cakal som ze to bude zrat viacej kvoli objemu, ale tak sa zda, ze 6tka to viac nez kompenzuje. Zaradit ide uz pri 80tke, co je len okolo 2000otacok...
Mimochodom, stale som tankoval naposledy pred 5 rokmi, takze je zazrak ze to vobec ide :-D

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: čtv úno 08, 2018 20:06
od Cory
Ked si mi dnes volal, ze ides na EK s tymi 5 rocnymi šťankami v nadrži, tak som neveril ze prejdes :D

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: čtv úno 08, 2018 20:33
od Luděk Musil
Asi nějaká závada na měřícím zařízení :scratch: :P :lol: . L.

Re: Majova 2172

PříspěvekNapsal: čtv úno 08, 2018 21:36
od valda1971
Tak po několikaletém odstavení gratuluji k výsledku a ať to maká jak má :wink: :D