Majova 2172 - 1.8 6q

Moderátor: Moderátoři

Re: Majova 2172

Příspěvekod Majo » pát úno 16, 2018 19:20

Áno, toto je najlepšia možnosť z 3 existujúcich. Nikto iný tým smerom už nebýva 8-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majova 2172

Příspěvekod Luděk Musil » pát úno 16, 2018 20:13

Na samotě u lesa :lol:
Hele - když už to máš tak do kopečka, co proud :?: Doteče Ti tam aspoň 220 :?: :lol: :P . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Majova 2172

Příspěvekod Majo » pát úno 16, 2018 20:36

220 ano, 380 ne :-D teda kym nespravim novu reviznu spravu... bez elektriny si zivot predstavit neviem, az taky oldtimer nie som :lol: aj ked... 198V sme uz v sieti mali, ale to bude tym elektrickym vykurovanim :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majova 2172

Příspěvekod Luděk Musil » sob úno 17, 2018 08:36

Luděk píše:Hele - když už to máš tak do kopečka, co proud :?: Doteče Ti tam aspoň 220 :?: :lol: :P
Abych to vysvětlil přesněji: dole pod kopečkem jsem plný sil, než vyjdu navrch - jsem sláb :idea: . Být napětím, tak dole mám aspoň 240, vyběhnu nahoru a jsem rád, že mám 180 :lol: :P .
Majo píše:220 ano ... bez elektriny si zivot predstavit neviem, ... :mrgreen:
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Majova 2172

Příspěvekod Majo » stř úno 21, 2018 08:02

Tak prvych 1000km mame za sebou, ideme si to zosumarizovat :-)
Dnes rano, mi zhorel asi odpor v kureni, prestali fungovat prve 3 polohy ventilatora, na 4ku sa rozbehol velmi tazko. Piskal uz dost dlho pred odstavenim a urcite mu to nepomohlo.
Stve ma zvuk spojkoveho loziska, nedokazem nastavit lanko tak aby nehrkotalo. Ked ma nas*rie tak kvoli nemu zhodim prevodovku a skusim ho vymenit.
4.1 a samosvor pomohli, ale aj tak domov chodim s retazami alebo ma tahal uz aj pluh :-D
Spotreba. Tu riesim momentalne viac nez vsetci s Vestami. Ani za svet sa dostat pod 8. Ked rano vymazem palubak, vecer ked prichadzam svieti na nom 6.6. Kym preleziem kusok z dediny a sa vystveram ku baraku s retazami, je tam 8.5. Takto kazdy den... Chevy ktora zerie ako kyselina 14-17 LPG prejde 420km za 28eur. Stejnych 420km prejde Priora za 45eur. LPG/CNG je nevyhnutnost okamzite po zabehu, inak si to auto moc nepojazdi. A jazdit a nim je zabava 8-)
Dnes prvykrat dialnica, kde sa prejavila kratkost 5ky a 6ky. Pri 130 ide toto auto za viac ako 8.5/100 a zvuk motora uz nie je to, co moje ucho chce pocut. 3500ot nie je vela, ale tento motor ma uplne iny prejav ako 1.6ka. Normalne radim uz pri 3000 smerom nahor. Btw rozdiel medzi 3-4 je 900ot. Medzi 4-5 iba 400 a rovnako medzi 5-6. Manzelka radi rovno 4-6 :lol:
Este mi napadlo - po zideni z dialnice bola prilepena lamela a skoro som nepodradil...
Dufam ze to nebolo tym, ze mi kvapka termostat, na spoji s o-kruzkom(kupil som novy a nepretesnil :lol: )
A alternator (100vka) strajkuje a dobija na 12.8V, musim vymenit regulator.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majova 2172

Příspěvekod valda1971 » stř úno 21, 2018 15:58

Koukám ne moc veselé záčátky :( To snad vychytáš :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Majova 2172

Příspěvekod Majo » pát úno 23, 2018 16:56

Regler vymeneny, dobijanie v norme.
Rezistor(presnejsie tepelna poistka) kurenia opraveny, uvidime ako na dlho :-)
Přílohy
20180223_165128.jpg
20180223_164110.jpg
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majova 2172

Příspěvekod valda1971 » pát úno 23, 2018 16:58

To je dioda ?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Majova 2172

Příspěvekod Cory » pát úno 23, 2018 19:06

Rezistor?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Majova 2172

Příspěvekod Majo » pát úno 23, 2018 21:39

Tepelna ochrana. 117°C a tusim 10A.
Nahodou som mal podobnu doma :-)
Funguje to tak, ze cim vacsi prud tadial prechadza, tym viac sa zahrieva a pri stanovenej teplote prerusi obvod aby ochranilo samotny spotrebic. V tomto pripade ventilator.
Pajkovat to nie je uplne idealne, ale za pokus to stoji, bodovu zvaracku s tak malym vykonom nemam...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majova 2172

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob úno 24, 2018 19:21

Myslím, že to není odvislé na průchodu proudu, ale spíše teplotě okolí kterou hlídá. Nevýhodou je, že se to občas jen "unaví", zejména mixérech či žehličkách. Když to letuješ tak se dá pomoci si plochými kleštičkami co nejblíže u těla pojistky za účelem chlazení, aby se vnitřní mechanismus zbytečně "nenačínal". Zejména u tak nízké tepelné hodnoty.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Majova 1.8mička so 6-kvaltom

Příspěvekod Majo » čtv bře 29, 2018 19:04

2500km zábehu a ďalšie poznatky :-)
Spotreba klesla. Dlhodobá na 7.1 a to jazdím fakt svižne. Dnes diaľnica, skoro 200km... spotreba 7.9, rýchlosť okolo 135km/h. Následne ďalších vyše 100km podpredpisovou rýchlosťou(so spiacim dieťaťom) za 5.3l :lol:
Neduhy: stále nepríjemný zvuk spojkového ložiska...
Po dlhej jazde po dialnici vysokou rýchlosťou bez preraďovania(na 6tke, nad 130km/h, dlhšie ako 50km), nejde zaradiť žiadny iný rýchlostný stupeň. Resp. Ide, ale treba na to vynaložiť veľkú silu. Vyradiť ide pekne, 6tka ide naspäť pekne, ale 5-4-3-2-1 idú veľmi ťažko, tipujem, že manželka by to ani nevládala. A každý jeden ide prvýkrát ťažko a druhýkrát normálne. Je mi to riadna záhada. A nie je to nijak náhodné, robí to zakaždým po splnení vymenovaných podmienok...
Dnes sa k tomu pridalo aj vynechanie zapaľovania na 2. a 4. valci. Musel som ísť kúsok 60 na 6tke(nešlo preradiť) a vtedy sa to objavilo. Riadny kus som šiel na dva valce, ale hneď po zmazaní závady to zmizlo.
A ešte jedna vec- veľká odchylka palubakovej a skutočnej spotreby. 7.9 na palubáku a 7.1 vypočítaná. Pravdepodobne vstreky dávajú menej ako sa od nich očakáva, asi sa ich výmene nevyhnem.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majova 2172 - 1.8 6q

Příspěvekod Dusan » pát srp 17, 2018 19:30

Tepelnu poistku ide zalisovat, staru vycvaknes (kupis duninky na lankove kable, plast demontujes natiahnesa na vyvody tepelnej poistky. Dutinku natiahnes naspat tak aby prekryvala stary a novy drat z poistiek a zalisujes kliestami.
Doleite je aby boli tie dva vývody cez seba. Tj nelisovat jeden drat z jednej strany dutinky a druhy z druhej strany.
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Majova 2172 - 1.8 6q

Příspěvekod Majo » pát lis 09, 2018 20:06

Tak trosku spisem, co sa cez leto udialo, kedze cez zimu bude jazdit menej. Na tachu sa pomaly objavi 90tkm, zabeh 1.8micky sa uz chyli ku koncu. A nemozem povedat, ze by som bol nespokojny. Motor ozil celkom zasadne, akurat by to zase chcelo chipovacie odpoludnie, celkom dost sa zvacsila odchylka skutocnej a tabulkovej spotreby vzduchu. Az tak, ze po studenom starte trosku kolisu otacky a svieti check...
Aj prevodovka si uz sadla a nerobi predtym popisovane somariny :-)
A co sa tyka vykonu, no... par krat som to bol testovat na nemeckych dialniciach :-D Da sa ist vcelku dlhodobo 220, dnesny rekord na GPS 222. Z kopceka by to slo asi aj kusok dalej, ale uz mi to okolnosti neunoznuju :mrgreen:
Spotreba dlhodoba 7.0
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron