Priora

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod FOMA » stř led 24, 2007 18:50

Každé zboží má svého kupce...,rozhoduje cena.Byla li by cena obdobná jako u Kaliny a zpracování,výbava s jízdními vlastnostmi taky,tož si myslím,že já bych s tím asi problém neměl.
Taky je s podivem,že ne zřídka mají hlášky ve smyslu:(fuuj,to je hnus,to bych si nikdy nekoupil apd).lidé kteří jezdí ve 20-30 let staré,,popelnici''a za jakékoliv auto by stejně nedali více než 20 000,-... :( :
Osobně si myslí,že tito by si mohli jít kupovat auto se zavřenýma očima a stejně by vždy na tom byli líp než na tom jsou nyní... :P
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Jiri » čtv led 25, 2007 08:58

nemyslim si ze cena tolik rozhoduje - kdyby tomu tak bylo tak se to tady ladama jen hemzi, dost by bylo loganu a tureckejch thalii, vsichni co by chteli levynho diesla by meli kiu.... a skodovku nebo zapadoevropska a japonska auta by clovek stezi potkal.
Lidi by se oblikali na trznicich u vietnamcu s tim ze usetri za praci prasky - po tretim prani se kupujou novy hadry.......
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod danielTIR » čtv led 25, 2007 11:22

přesně tak, ono když máš vypláznout 250 000 Kč za LADU nebo 270 000 za jiné auto jiné značky, hoooodně přemýšlíš, protože dneska lidí chtějí za své peníze kvalitu a hlavně spolehlivost a servis.A né čekat na součástku měsíc a to ještě doufat že dorazí v kamionu z Moskvy :) . Když jsem byl v chorvatsku, kamarádovi na LADĚ odešla vodní pumpa, sice jsme ji nakonec vyměnili, ale mít jakékoli jiné auto, nestálo by to takové úsilí a nervy.Ono rozšiřenost servisu a ND na LADY je to všude bída.Mě nejvíce štvalo, že originální ND z ruska mi tam nikdo nechtěl montovat (desky,kotouče), takže největší úspora byla v háji.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod Jiri » čtv led 25, 2007 17:45

zrovna mluvis o brzdach a origo ruskych dilech - ja mel kliku na kotouce, vydrzely 80000km ale skalous a jini menili kotouce i po 20000km - otazka je jestli se to vyplati koupit levnejsi dil. desticky na ladu (slovinsky staly za prd (vydrz 20000km) ale cena cca 500 Lucasy byly za ca 700 a vydrzely 34000km . kotouce jsem kupoval lucasy 1200 za kus.
srovnani- renault 19 mel desticky za 700 a oba kotouce za 1400kc (oboji bendix)
kotouce tam byly origo a mely za sebou 95000km desticky vydrzely nevim kolik...
o vikendu jsem menil desticky na lagune, kdyz jsem ji kupoval mely 3mm a po 20000km se sjely. byly docela mastny, 1900 za sadu predpokladam ze 40 -60 tis km vydrzi maji -skoro 1cm. (daji se koupit taky noname za min nez polovinu)
kdyz potrebuju desticky tak je koupim u prvniho autobenexu nebo u kellyho co potkam (u rencku je jen problem ze mi nabidnou x ruznych varinat a nikdo nevi co tam presne patri )

jestli na ladu stoji bezne desticky 1/4 toho co na lagunu a vydrzi polovinu, tak kdyz do toho zapocitam to ze s autem bych jel do servisu a neco tam platil tak je to prast jako uhod.
Do melnika s tim jezdit nema cenu a garazista bere sejny prachy at je to lada nebo neco jinyho.
hledat kde se daji sehnat origo rusky brzdovy desticky za 120kc /sada na to jsem cas nemel...
btw http://www.renaultdily.cz/renault/5-laguna-1994.html
zkuste sehnat naraznik na ladu za tyhle penize .... vrakoviste nejsou, clovek vysoli skoro 5000.
Nechi delat zavery ze laguna je levna ale rozhodne neni o tolik drazsi jak by to na prvni pohled vypadalo. Samozrejme kdyz porovnam cerny dilu noveho modelu a kaliny tak je na tom kalina skvele, na cizi auto moc dilu na vrakaci nenajdete.... i druhovyroba toho moc nema. jenze plati zaruka a treba pitoma kia ji ma na Ceed 7 let........
Nakupni cena neni vsecko a rozdily +/-10 procent nepovazuju za podstatne
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Skalouš » pát led 26, 2007 07:47

Souhlas... Ty druhý dražší kotouče mám na Ladě doteď. Takže měnit každých 20000km ruské kotouče (ještě když započítám půldenní výlet na Mělník), je finančně úplně v řiti....

Lada je na údržbu (když si jí neděláš doma sám a když si složitě nesháníš laciný díly) pekelně drahý auto.....

U Skálobusu jsem od jara zatím koupil jen rozvody, baterie, kapaliny a 2x olej a filtry.....
Takže peníze, které jsem počítal, že použiju na údržbu, jsem utratil za dálkové ovládání k nezávislému topení s dosahem cca 1km. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jura Baran » pát led 26, 2007 09:51

Hm, tak jsem myslel, že pánové z AVTOVAZu v rámci zvyšování bezpečnosti Priory oproti desítce předělají alespoň zámky dveří tak, jak jsou v Kalině. A jak hluboko jsem se mýlil :shock: ukazuje obrázek v přiloženém odkazu http://www.ladaonline.ru/gal.asp?Theme= ... 062&Page=1
Jura Baran
 
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvekod FOMA » pát led 26, 2007 16:34

Docela jste mě s těma destičkama překvapili.Ja menil vždy po 50 000km,a bylo jedno jestli byly origo RU za 140kč a nebo Ferodo za 450kč,a změny učinku při brzdění jsem taky nezaregistroval..
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod JmJ » pát led 26, 2007 17:33

FOMA píše:Docela jste mě s těma destičkama překvapili.Ja menil vždy po 50 000km,a bylo jedno jestli byly origo RU za 140kč a nebo Ferodo za 450kč,a změny učinku při brzdění jsem taky nezaregistroval..

ty mas ve 170 000 jeste puvodni spojku, tak nemuzes podle sebe soudit ostatni :P :lol:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod FOMA » ned led 28, 2007 18:25

No to je fakt,už nejeden člověk nad životností dílů kroutil nevěřícně hlavou a říkal,že to auto nejspíš tlačím než že s ním jezdím.... :) ale já si nejsem vědom,že bych tak někdy činil :roll:
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Jarda » úte led 30, 2007 22:26

JmJ píše:
FOMA píše:Docela jste mě s těma destičkama překvapili.Ja menil vždy po 50 000km,a bylo jedno jestli byly origo RU za 140kč a nebo Ferodo za 450kč,a změny učinku při brzdění jsem taky nezaregistroval..

ty mas ve 170 000 jeste puvodni spojku, tak nemuzes podle sebe soudit ostatni :P :lol:
No podle Skalouše už vůbec nelze soudit, jesho styl jízdy je obyč. řidiči na hony vzdálen. Navíc se tu Jiri dopustil omylu a Skalouš mu to ještě odsouhlasil - jenže dříve tvrdil, že po 20 tis. km měnil destičky, dnes to jsou kotouče, tak to je trochu rozdíl. Takže Jirko, když tobě vydržely kotouče 80 tis. věř své zkušenosti. Vše co vyvozuješ z údajných 20 tis. není pravda, protože těch 20 tis. je omyl.
A ta sedmiletá záruka na Ceed - věříš reklamě, nebo jsi tu záruku četl? Já tedy nejsem tak naivní abych si myslel, že mi automobilka bude 7 let zdarma (v rámci záruky) měnit brzdové kotouče, destičky, pakny, filtry, výfuk, kat., pneu, spojkové obložení atd. atd.
Uživatelský avatar
Jarda
 
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvekod Jiri » stř led 31, 2007 10:00

Jardo, je snad vsude normalni, ze spotrebni veci se musi menit a na to se zaruka nevztahuje. Nedelej ze me naivniho vola:-)
Taky je bezne ze po uplynuti zaruky ze zakona mohou platit jine podminky nez pro tu povinnou (24 mesicni).
Prodolouzenou zaruku na 36 mesicu jsem mel kdysi na notebook, jedine omezeni bylo v dobe za kterou se vec opravi - byly tam formulace primerne usili, z doby opravy byla vyloucena doba cekani na nahrandi dil..nicmene po 2,5 letech menili HDD i MB a cekani na opravu bylo 20 dni. Zadne hadani nebo vytaceni se z povinnosti dane zarukou. Takze chapu ze 7 let zaruka bude mit sva omezeni ale neverim tomu ze to bude postaveny tak aby to bylo v praxi neuplatnitelne.
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod tavri » stř led 31, 2007 10:54

Jarda: Kotouče jsem měnil já a to na 37 tis. km, kdy jsem auto koupil. Byly zkřivené tak, že jsem málem nedojel ani z Prahy domů. Koupil jsem nové české na Koněvce 2400,- za oba a oproti ruským mají vyšší hustotu vnitřního žeber. Na radu pána v prodejně jsem koupil i nové destičky, mizerné Sintery, které prvních pár tisíc km pekelně pískaly. Ty ruské měly prý špatně odvádět teplo, což mělo mít za následek zkřivení kotoučů. Loni na jaře jsem je po 30 tis. km jako polosjeté vyměnil zpátky za ty minimálně ojeté ruské.
Ty ruské destičky jsou v pohodě a kotouče mi nezničily. Staré kotouče jsem nechal od soustružníka profesionálně přesoustružit a klidně ti je přivezu na sraz, pokud náhodou pojedu, ať si je "užiješ" :-D
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » stř led 31, 2007 14:26

Nám vydržely originál destičky do 30tis. Né že by byly sjetý, ale obložení bylo urvaný od tý kovový destičky... .Ani sem o tom nevěděl, přišli na to v Mělníku při servisu(30tkm). Vyměnili je za Lucase za 600. Až pozdějc mi došlo že to vlastně teoreticky měli vyměnit zadarmo protože auto bylo tou dobou eště v záruce, ale čemu se divit, když mi pan Burian nejdřív tvrdil že s reklamací (reklamoval sem tehdy jiný věci)musim tam kde bylo auto koupený a potom že mi za týden vyprší záruka , asi myslel že týden prřed koncem záruky záruka už neplatí nebo co :shock: ?!
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » čtv úno 01, 2007 12:57

K Priore to ma uz daleko ale na tema reklamaci je vecne... uprimne receno 600kc za desticky bych neresil a mavnul bych rukou i kdyz desticka neodesla kvuli opotrebeni ale kvuli vade materialu. Co je horsi je asi chovani "materskeho" servisu, zvlast v situaci kdy servisni sit cita par servisu na relativne velke oblasti. BTW nerikali ze Lada uznava zaruku po cele evrope? Auto ma clovek na cestovani a ne aby ho mel v garazi a se vsim jezdil jen tam kde to koupil.
jeste si rejpnu protoze ladu jsem tenkrat nekoupil fungl novou tak netusim jestli vubec znaji slovo KULANCE ....
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Wolf » čtv úno 01, 2007 13:15

Jiri píše:...jeste si rejpnu protoze ladu jsem tenkrat nekoupil fungl novou tak netusim jestli vubec znaji slovo KULANCE ....

Ja ji novou kupoval, ale neverim, ze vedi o co jde. Oni totiz mozna ani nevedi, co jsou to zarucni podminky. Kdyz mi treba v ramci zaruky menili chladic, ktery mimochodem museli poslat na posouzeni, jestli jsem si to neudelal sam (a namontovali mi tam jiny, udajne novy, ktery zacal tect hned po zaruce a pod barvou jsem nasel nejaky tesnici tmel), tak jsem si musel zaplatit i chladici kapalinu, ktera vytekla, ale ktera byla urcite v poradku a tak se na ni zaruka nevztahovala :D . To a spousta jinych malickosti mne ovlivnilo natolik, kdyz jsem nevidel zadny posun v rozsireni servisni site a snad tim i k lepsimu pristupu k zakaznikum, ze jsem se nakonec v tuto chvili nerozhodl pro Kalinu a sve tezce nasetrene penize jsem uplatnil jinak. Lada buh necht mi odpusti :D . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron