Jiri píše:JArda: Zaruku na KIU jsem nečetl.
Původně byla diskuze o tom, že cenový rozdíl 20000kc ve prospech Lady proti nekterym jinym cenovym "trhakum" nemusi byt (a pro vetsinu lidi taky neni) rozhodujici a radsi si koupi cokoliv jineho nez Ladu. Moje (a asi i Skalousova) zkusenost -Lada je levna ma levne dily ale kazdou chvili se neco po....
Jako priklad jsem uvadel ze 4x drazsi brzdove desticky jeste nemusi znamenat ze provoz auta s drahymi nahradnimi dily je vzdy drazsi.
Priklad KIE se zarukou 7 let jsem uvedl na podporu toho ze ne vzdy se musi vyplatit koupit auta s nejnizsi porizovaci cenou.
Jardo, laskave prestan prekrucovat o cem tahle diskuze byla
Nechtěl jsem překrucovat o čem diskuse byla (ostatně původně snad byla o Prioře), psal jsem "Diskuse se nyní vedla o brzdových destičkách a kotoučích...". Tím "nyní" jsem myslel poslední příspěvky. Na str. 4 jsou první 3 příspěvky o cenách aut a zbyte o brzdách (cena, výdrž...) se zmínkou o spojce.
Chápu, že levnější díly nemusí vždy znamenat úsporu, ale ani sedmiletá záruka nemusí znamenat úsporu. Dokonce tomu může být naopak. Firma má zajištěn odbyt náhradních dílů, protože budeš 7 let jezdit na pravidelné servisní kontroly, zpravidla do značkového servisu, kde ti zčásti nutně, zčásti preventivně budou vyměňovat různé díly, na které se záruka nabude vztahovat (třeba z důvodu běžného opotřebení). Pokud po 5 letech praskne blok motoru a ty prokážeš, že to bylo výrobní vadou (což nemusí být snadné), pak se ti taková záruka vyplatí. Kolik takových případů ale bude?