Nový rok bude až zítra a s ním se objeví i sudá číslovka na konci, neklamné to znamení, že Priora musí zase na technickou. Před chvílí absolvovala dnešní poslední vyjížďku do kostela a umytí a tak mohu balancovat už teď. V důsledku absecne isofixu se od července stala zcela dominantním rodinným vozem Vesta a Priora opět potvrdila svou pozici skoro polovičního veterána (příští rok bude poloviční veterán a za dalších 15 let úplný
), který jezdí především na sraz, tu a tam na chalupu a jinak převážně kondiční jízdy jako byla ta dnešní. Od konce září stála s odpojenou baterkou v garáží, nalezl jsem pod ní drobnou kapičku oleje a opět loužičku bezbarvé tekutiny bez jasné vůně (minule jsem prosil pana N. aby to probádal, ale na nic nepřišel, tiše doufám, že to není vodní pumpa). Nádržka ostřikovače drží !
Spotřebu vzhledem ke třem tankováním těžko porovnávat, ale najaře dostala Priora Coryho chip (stylové pokračování Markova ladění karburátorů na letištní ploše - fotky ještě nemám zpracované ale existují
) a za rok 2023 činí tankovaná spotřeba
6,41 l/100 km. A abych nezapomněl, nájezd je
1696 km, což je méně, než mnozí najeli na kole ...