Stránka 49 z 51

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2023 11:49
od Cory
Poslednych par tyzdnov motor startuje obtiazne. Vacsinou nejde na vsetky 4 valce, par sekund. Inak jazdi normalne. Tak som v piatok podrobil motor rychlemu testovaniu osciloskopom. No a vyzera to tak, ze tesnenie pod hlavou uz nie je to, co byvalo. Nie je to fatalne, ale uz je nacate.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2023 13:07
od Luděk Musil
Zkusím to vložit do úst Marka Koka-Loky nebo též Křečíka Barbušky:
Připadám si jako úplný negramot či dement, ale jak si, kurva, z měření osciloskopem zjistil co jsi zjistil?
L.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2023 16:51
od Chester
Luděk Musil píše:Zkusím to vložit do úst Marka Koka-Loky nebo též Křečíka Barbušky:
Připadám si jako úplný negramot či dement, ale jak si, kurva, z měření osciloskopem zjistil co jsi zjistil?
L.

Proudový odběr starteru při kompresi na 4. a 2. válci je nižší, pravděpodobně mezi nimi podfukuje těsnění. Pokud by byl nižší jen na jednom válci, navádělo by to k ventilům, nebo kroužkům, což se zase dá rozlišit přidáním oleje do válce.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2023 18:07
od Cory
Toto je graf tlaku v sacom potrubi merany pri otacani motora na starteri. Pri poklese tlaku v sacom potrubi, teda pri nasavani, sa vzdy v tom istom okamihu tlak mierne zvysi a zakolise. Zo skusenosti uz viem, ze to sposobuje tesnenie pod hlavou, pretoze sa to vyskytuje pri kazdom valci rovnako. Pri priklad uvediem aj meranie z Nivy, kde bolo podfuknute tesnenie naplno.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2023 18:44
od Luděk Musil
Děkuji za vysvětlení :idea: .
Osciloskop stejně nemám :lol: .
L.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2023 20:23
od Cory
Ja ho mam necely rok a je to velka pomoc pri opravach, resp. diagnostikach :)

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2023 20:43
od Křečík Barbuška
Moc hezke grafy. Ty drobne odchylky jsou pod moji rozlisovaci schopnosti zpusobene nedostatkem analytickeho mysleni :-) . Ja bych konzumentsky pockal, az to klekne poradne. Budes se v tom rejpat hned nebo to nechas uzrat?

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2023 21:09
od Cory
Vzhladom na to, ze stejne nemam cas, tak to bude jazdit dalej. Ako vravim, je to v podstate prevadzkovy stav. Skusim este pre istotu vymenit sviecky, mohlo by to pomoct tomu startu, ale z merani nevyzera, ze by sviecky alebo cievky boli zle. Motor jazdi normalne, ziadna voda v oleji alebo olej vo vode, dokonca jazdi s dobrou spotrebou, aj ked je pravda, ze som vyladil predstih na LPG a dojazd na LPG sa zvysil z 350 na 410km na nadrz.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2023 21:46
od Chester
Chester píše:
Luděk Musil píše:Zkusím to vložit do úst Marka Koka-Loky nebo též Křečíka Barbušky:
Připadám si jako úplný negramot či dement, ale jak si, kurva, z měření osciloskopem zjistil co jsi zjistil?
L.

Proudový odběr starteru při kompresi na 4. a 2. válci je nižší, pravděpodobně mezi nimi podfukuje těsnění. Pokud by byl nižší jen na jednom válci, navádělo by to k ventilům, nebo kroužkům, což se zase dá rozlišit přidáním oleje do válce.

Cory píše:Toto je graf tlaku v sacom potrubi merany pri otacani motora na starteri. Pri poklese tlaku v sacom potrubi, teda pri nasavani, sa vzdy v tom istom okamihu tlak mierne zvysi a zakolise. Zo skusenosti uz viem, ze to sposobuje tesnenie pod hlavou, pretoze sa to vyskytuje pri kazdom valci rovnako. Pri priklad uvediem aj meranie z Nivy, kde bolo podfuknute tesnenie naplno.


Děkuji za rozšíření obzorů, tuhle metodu jsem neznal. Viděl jsem proud a rovnou předpokládal mnou popsanou metodu.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned bře 26, 2023 21:05
od Cory
Pred tyzdnom v nedelu dosiahnutych 230000km. Pri tej prilezitosti odpadol stredny vyfuk a tak som ho nahradil povodnym strednym dielom, ktory som vymenil kvoli tomu, lebo rezonoval pri brzdeni motorom. Zaujimave je, ze po tyzdni a cca 1000km sa rezonacia neobjavila, asi mu prospel oddych :mrgreen: Zadny diel je povodny. Inak skoro vsetko v poriadku, akurat ubuda chladiaca kvapalina - jemne cez chladic a jemne cez vodnu pumpu INA, ktora ma teraz 30tis km. To sa mi u origo ruskej a potom u ruskej náhrady nestalo. Tam som to cakal, ale od INA teda nie. No a zacal pribrzdovat PP brzdic, bude to chciet rozhybat, pripadne rozobrat a vycistit. Inak jazdi :D

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: pon bře 27, 2023 19:13
od Vašátor
Jezdíš jako drak :)

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: stř bře 29, 2023 09:13
od Luděk Musil
Vašátor píše:Jezdíš jako drak :)
Njn ... to se pozná doktor :lol: . Tento doktor Cory je Dr. Ak :P . L.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2023 19:40
od Cory
235000km - oprava zlomeneho kablu do 5. dveri.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2023 20:36
od Tommel
No a naplněna klima :lol:

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: ned čer 18, 2023 00:55
od Cory
A točíme ďalej...