od Cory » sob lis 19, 2022 20:17
Tak včera 220 000km
Chcel som sa pochváliť, že všetko super, prídem dnes k autu, pod autom mláka a baterka vybitá
Baterka to ťahala 9 rokov, nemôžem povedať ani pol slova. A tá mláka? Chladiaca začala unikať od reduktora LPG. Dúfam, že to bude len hadica, ale spona nešla nejak extra dotiahnuť. Snáď to nebude o-krúžok na nátrubku reduktora. Čelné sklo som síce objednal vyhrievané, ale neprišlo, tak som zobral klasické, avšak s držiakom na svetelný a dažďový senzor..iné stejne nemali
Minule som opäť prešiel na 14" elektróny. Tie 15ky z Kaliny 2 boli mäkké ako volvo...ehm hovno. Raz ročne som ich musel dávať rovnať. Tak som ukoristil 14ky z búranej Priory. Pri tej príležitosti som bol nútený zameniť predné 15" kotúče z Fiata na originál Lada. Ale šiel som do TRW. Zatiaľ spokojnosť, ale nižšia účinnosť je citeľná. Škoda tohto downgradu. Každopádne, jazda na 14" kolesách je v Priore omnoho komfortnejšia. Priora jednoducho nemá stavaný podvozok na nízky profil. Alebo jednoducho starnem. A viac ani neviem, čo by som dodal. Snáď len to, že by to chcelo ošetriť hrdzu.
PS: Rozsvietila sa mi kontrolka Airbagu, musím kuknúť, čo s tým. A mal by som si kúpiť štartovacie káble
- Přílohy
-
-
-
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)