Stránka 31 z 51

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: stř zář 20, 2017 11:32
od Luděk Musil
Já také přemýšlel na počítadlem kilometrů, ale ta páčka mi padla do oka taky, ale nijak zvlášť velkou pozornost jsem jí nevěnoval. Jen jsem kouknul na první příspěvek, abych zjistil, že Ty máš Prioru již (téměř) 4 leta. L.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: stř zář 20, 2017 11:34
od Gallič
tak to mě dobře napadlo podle páčky, ale říkal jsem si, že to je Luxka, že už tam byl :)

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: stř zář 20, 2017 11:35
od Cory
Este k tomu musim zohnat budiky z Priory2, preprogramovat RJ a takisto preprogramovat EEPROM imobilizera.

Podobne packy sa vyskytovali na Priorach s navigaciou. Ale tempomaty boli az na Priore2.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: stř zář 20, 2017 12:32
od zippo
Cory píše:Este k tomu musim zohnat budiky z Priory2, preprogramovat RJ a takisto preprogramovat EEPROM imobilizera.

Myslis, ze riesenie bude aplikovatelne aj na Granty a Kaliny?
Mozno na tempomat necaka az tolko ludi, ako cakalo na alarm vo Veste, ale zopar vaznych zaujemcov by sa tu urcite naslo. Drzim Ti Cory palce a staviam sa do rady zaujemcov (ak to bude choditelne aj na Kaline a za rozumnu cenu).

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: stř zář 20, 2017 14:12
od valda1971
Gallič píše:tak to mě dobře napadlo podle páčky, ale říkal jsem si, že to je Luxka, že už tam byl :)

Já ji viděl také, ale též jsem myslel, že ji tam už měl :D

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: stř zář 20, 2017 18:18
od zelvotron
Myslím že ten tempomat je praktičtější jak alarm a s tou páčkou to vypadá dost moderně :)

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: stř zář 20, 2017 18:40
od Cory
Chcelo by to aj druhu packu, tato je hranata. A na alarm to vplyv mat nebude :)

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: čtv zář 21, 2017 04:59
od Veteranista
Tempomat super, to je jediná věc, kterí mi v autě chybí ke štěstí.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: čtv lis 02, 2017 19:52
od Cory
Pomaly sa blížim k hranici 75000km. Za cca 5 mesiacov 15000km :mrgreen: Kazdopadne som si vsimol, ze volant začal niest znamky opotrebenia, ako keby som ho okusoval. Urcite budem musiet vymenit sviecky, maju 30tis. km. Su to Denso a vyrobca ich odporuca menit po 60tis., ale uz citim, ze nie su v najlepsej kondicii. Ruske sviecky vyrobca odporuca menit po 30tis :) Hlavne som zaregistroval vrzgajuce riadenie. Spodne capy som menil pri 60tis. Takze bud tiahla, horne ulozenia alebo samotny hreben. Ten by sa zislo aj dotiahnut, na polnych cestach sa ozyvaju rany. Pri 60tis. mali kotúče ešte 1mm do konca životnosti. Som zvedavý ako na tom budu teraz, ale mohli by este 15tis vydrzat :mrgreen:
Už sa teším na zimáky, pretože tie Barguziny su hrozne. Asi ako crocsy na plese. Len dúfam, že tie moje elektrony budu vediet vyrovnat. Tiez by si zasluzila aj geometriu. A inak to jazdi, jazdi a jazdi a nemam cas ju ani povysavat.

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2017 08:15
od posim
Donesiem Ti to mazivo (vazelinu)? Môžeš si vybrať: Mogul LA (obdoba ladamaniakom dobre známeho tuku Litol 21, alebo potom Mol A00 EP. :)

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2017 09:12
od Majo
Uz som iniciativne objednal nlgi2, ze sa s corym rozdelim :-D

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2017 13:03
od Cory
Ale ako tuku nie je nikdy dost :D

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2017 20:49
od posim
Jasné, však aj na chleba sa dá natrieť :mrgreen:
Takže ktorý a koľko? Zajtra by som mal ísť na chalupu, tak môžem priviezť :wink:

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2017 20:59
od Cory
No, Litol-21 mam doma..a to druhe? Ja som v tom analfabet :(

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2017 21:15
od posim
No tak potom? :D Veď ten Litol je výborný tuk - úplne rovnocenný so západnými tukmi na báze lítnych mydiel.
A00 EP je síce na báze hlinitých mydiel (resp. zahusťovadiel, ktoré sú o pár tried nižšie než lítne mydlá najmä z hľadiska oxidácie a trvanlivosti pri otvorených mazacích systémoch), ale je výborne odolné voči vymývaniu vodou, má skvelú priľnavosť a je rokmi overené (podstatne dlhšie než spomínaný Litol). Pracuje sa s ním síce zle, lebo je polotekutej konzistencie, ťahá sa to ako sopeľ a človek je od toho komplet zas..vinený. Pre predstavu je podobné, akoby si prevodový olej zmrazil na -20°C. Vhodné je to o.i. na pomalobežné prevody, klzné uloženia podvozkov a pod. Pre valivé ložiská to moc nie je. Koncovka EP hovorí o tom, že je toto mazivo navyše (oproti prostému A00) obohatené o vysokotlakové prísady.