Moderátor: Moderátoři
Luděk Musil píše:Zkusím to vložit do úst Marka Koka-Loky nebo též Křečíka Barbušky:
Připadám si jako úplný negramot či dement, ale jak si, kurva, z měření osciloskopem zjistil co jsi zjistil?
L.
Chester píše:Luděk Musil píše:Zkusím to vložit do úst Marka Koka-Loky nebo též Křečíka Barbušky:
Připadám si jako úplný negramot či dement, ale jak si, kurva, z měření osciloskopem zjistil co jsi zjistil?
L.
Proudový odběr starteru při kompresi na 4. a 2. válci je nižší, pravděpodobně mezi nimi podfukuje těsnění. Pokud by byl nižší jen na jednom válci, navádělo by to k ventilům, nebo kroužkům, což se zase dá rozlišit přidáním oleje do válce.
Cory píše:Toto je graf tlaku v sacom potrubi merany pri otacani motora na starteri. Pri poklese tlaku v sacom potrubi, teda pri nasavani, sa vzdy v tom istom okamihu tlak mierne zvysi a zakolise. Zo skusenosti uz viem, ze to sposobuje tesnenie pod hlavou, pretoze sa to vyskytuje pri kazdom valci rovnako. Pri priklad uvediem aj meranie z Nivy, kde bolo podfuknute tesnenie naplno.
Njn ... to se pozná doktor . Tento doktor Cory je Dr. Ak . L.Vašátor píše:Jezdíš jako drak
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků