Coryho 2171 - Jean Prior SE

Moderátor: Moderátoři

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Luděk Musil » stř zář 20, 2017 11:32

Já také přemýšlel na počítadlem kilometrů, ale ta páčka mi padla do oka taky, ale nijak zvlášť velkou pozornost jsem jí nevěnoval. Jen jsem kouknul na první příspěvek, abych zjistil, že Ty máš Prioru již (téměř) 4 leta. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Gallič » stř zář 20, 2017 11:34

tak to mě dobře napadlo podle páčky, ale říkal jsem si, že to je Luxka, že už tam byl :)
Gallič
 
Příspěvky: 568
Registrován: pon led 02, 2017 10:44

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » stř zář 20, 2017 11:35

Este k tomu musim zohnat budiky z Priory2, preprogramovat RJ a takisto preprogramovat EEPROM imobilizera.

Podobne packy sa vyskytovali na Priorach s navigaciou. Ale tempomaty boli az na Priore2.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod zippo » stř zář 20, 2017 12:32

Cory píše:Este k tomu musim zohnat budiky z Priory2, preprogramovat RJ a takisto preprogramovat EEPROM imobilizera.

Myslis, ze riesenie bude aplikovatelne aj na Granty a Kaliny?
Mozno na tempomat necaka az tolko ludi, ako cakalo na alarm vo Veste, ale zopar vaznych zaujemcov by sa tu urcite naslo. Drzim Ti Cory palce a staviam sa do rady zaujemcov (ak to bude choditelne aj na Kaline a za rozumnu cenu).
Trabant 601 Universal (r.v.1980) 2004- / Ford Escort 1.6D (r.v.1985) 2007-2013 / Skoda Fabia I Combi 1.2HTP (r.v.2004) 2013-2017 / Lada Kalina SW Luxe (r.v.2017) 2017-
Uživatelský avatar
zippo
 
Příspěvky: 162
Registrován: čtv kvě 11, 2017 20:27
Bydliště: Trnava

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod valda1971 » stř zář 20, 2017 14:12

Gallič píše:tak to mě dobře napadlo podle páčky, ale říkal jsem si, že to je Luxka, že už tam byl :)

Já ji viděl také, ale též jsem myslel, že ji tam už měl :D
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod zelvotron » stř zář 20, 2017 18:18

Myslím že ten tempomat je praktičtější jak alarm a s tou páčkou to vypadá dost moderně :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » stř zář 20, 2017 18:40

Chcelo by to aj druhu packu, tato je hranata. A na alarm to vplyv mat nebude :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Veteranista » čtv zář 21, 2017 04:59

Tempomat super, to je jediná věc, kterí mi v autě chybí ke štěstí.
Záškodník od škodovek

Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Uživatelský avatar
Veteranista
 
Příspěvky: 526
Registrován: sob led 14, 2012 13:33

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » čtv lis 02, 2017 19:52

Pomaly sa blížim k hranici 75000km. Za cca 5 mesiacov 15000km :mrgreen: Kazdopadne som si vsimol, ze volant začal niest znamky opotrebenia, ako keby som ho okusoval. Urcite budem musiet vymenit sviecky, maju 30tis. km. Su to Denso a vyrobca ich odporuca menit po 60tis., ale uz citim, ze nie su v najlepsej kondicii. Ruske sviecky vyrobca odporuca menit po 30tis :) Hlavne som zaregistroval vrzgajuce riadenie. Spodne capy som menil pri 60tis. Takze bud tiahla, horne ulozenia alebo samotny hreben. Ten by sa zislo aj dotiahnut, na polnych cestach sa ozyvaju rany. Pri 60tis. mali kotúče ešte 1mm do konca životnosti. Som zvedavý ako na tom budu teraz, ale mohli by este 15tis vydrzat :mrgreen:
Už sa teším na zimáky, pretože tie Barguziny su hrozne. Asi ako crocsy na plese. Len dúfam, že tie moje elektrony budu vediet vyrovnat. Tiez by si zasluzila aj geometriu. A inak to jazdi, jazdi a jazdi a nemam cas ju ani povysavat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod posim » pát lis 03, 2017 08:15

Donesiem Ti to mazivo (vazelinu)? Môžeš si vybrať: Mogul LA (obdoba ladamaniakom dobre známeho tuku Litol 21, alebo potom Mol A00 EP. :)
posim
 
Příspěvky: 350
Registrován: pon čer 12, 2017 18:17
Bydliště: Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Majo » pát lis 03, 2017 09:12

Uz som iniciativne objednal nlgi2, ze sa s corym rozdelim :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » pát lis 03, 2017 13:03

Ale ako tuku nie je nikdy dost :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod posim » pát lis 03, 2017 20:49

Jasné, však aj na chleba sa dá natrieť :mrgreen:
Takže ktorý a koľko? Zajtra by som mal ísť na chalupu, tak môžem priviezť :wink:
posim
 
Příspěvky: 350
Registrován: pon čer 12, 2017 18:17
Bydliště: Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » pát lis 03, 2017 20:59

No, Litol-21 mam doma..a to druhe? Ja som v tom analfabet :(
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod posim » pát lis 03, 2017 21:15

No tak potom? :D Veď ten Litol je výborný tuk - úplne rovnocenný so západnými tukmi na báze lítnych mydiel.
A00 EP je síce na báze hlinitých mydiel (resp. zahusťovadiel, ktoré sú o pár tried nižšie než lítne mydlá najmä z hľadiska oxidácie a trvanlivosti pri otvorených mazacích systémoch), ale je výborne odolné voči vymývaniu vodou, má skvelú priľnavosť a je rokmi overené (podstatne dlhšie než spomínaný Litol). Pracuje sa s ním síce zle, lebo je polotekutej konzistencie, ťahá sa to ako sopeľ a človek je od toho komplet zas..vinený. Pre predstavu je podobné, akoby si prevodový olej zmrazil na -20°C. Vhodné je to o.i. na pomalobežné prevody, klzné uloženia podvozkov a pod. Pre valivé ložiská to moc nie je. Koncovka EP hovorí o tom, že je toto mazivo navyše (oproti prostému A00) obohatené o vysokotlakové prísady.
posim
 
Příspěvky: 350
Registrován: pon čer 12, 2017 18:17
Bydliště: Košice

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků