Stránka 2 z 4

PříspěvekNapsal: stř čer 03, 2009 22:08
od Raduz
To ti držím palce, protože já jsem to zkoušel na Ladě loni, přesně ty patnáctky a nešlo to protože to nepovoluje AVTOVAZ. Alespoň takovou odpoveď sem dostal při osobním jednání.

PříspěvekNapsal: čtv čer 04, 2009 05:39
od Patrac
co vím tak ale na klasiku by 14" mohly jít víc budu vědět v pátek. jak se říká buď do ní a nebo po ní. :wink:

PříspěvekNapsal: čtv čer 04, 2009 06:50
od Trevor
presne tak 15" nie su schvalene takze ti to nedaju. 14" su takze nie je problem aj na klasiku.

PříspěvekNapsal: čtv čer 04, 2009 08:05
od zelvotron
Maysner píše:sranda nebo opravdu? felicia ma na klickoch peknej znacek :mrgreen:


nn, opravdu, a v pátek je vstup zdarma pro všechny od 18h.

http://new.skoda-auto.com/CZE/news/info ... uBrno.aspx

PříspěvekNapsal: čtv čer 04, 2009 21:00
od Maysner
14ky sou povoleny. to vim. na kalinu uz jsou i 15" a na prioru chteji taky povolit 15". vice mene by mi tsacil papir na 14ky, at mam aspon v zime pokoj 8)

zelvotron: skoda ze jen nedeli:( zrovna o vikendu mam praci doma. chjo :(

PříspěvekNapsal: pát čer 05, 2009 14:33
od Patrac
Maysner píše:14ky sou povoleny. to vim. na kalinu uz jsou i 15" a na prioru chteji taky povolit 15". vice mene by mi tsacil papir na 14ky, at mam aspon v zime pokoj 8)

zelvotron: skoda ze jen nedeli:( zrovna o vikendu mam praci doma. chjo :(

na kalsiku 14" nejsou povoleny dnes ověřeno na autosalonu

PříspěvekNapsal: pát čer 05, 2009 20:14
od Maysner
Patrac píše:
Maysner píše:14ky sou povoleny. to vim. na kalinu uz jsou i 15" a na prioru chteji taky povolit 15". vice mene by mi tsacil papir na 14ky, at mam aspon v zime pokoj 8)

zelvotron: skoda ze jen nedeli:( zrovna o vikendu mam praci doma. chjo :(

na kalsiku 14" nejsou povoleny dnes ověřeno na autosalonu


na sk jdou legalne zapsat :evil:

PříspěvekNapsal: pát čer 05, 2009 21:57
od Fišer Jiří
ty 15ky na Prioru by mě taky zajímali,zda je to v dohledné době.bohužel se na autosalon nedostanu jsem v práci.díky za super informace Patracovi,potěšila mě zpráva o zajmu dovozce spolupracovat s Ladaklubem :lol:

PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 20:21
od FOMA
Dnes jsem navštívil stánek Lady a :
- expozice jako taková si myslím,že nebyla vůbec špatná,důležité bylo,že Lada dala o sobě vůbec vědět :)
-nicméně mě osobně (ikdyž ne zase zcela )zklamala Priora :( zejména tím,že je to při bližším pohledu faceliftovaná řada 10 jak karoserie tak i motor se velice podobal 10tce.no a dovršilo to dle mého mizerné lakování mimo hlavní díly tedy v odtokových žlabech a mot.prostoru...,i když co je zas třeba pochválit, tak na interiéru zapracovali slušně až na některé plasty,ale pokud nevržou tak o.k no a jízdní vlastnosti pohledem nezjistím,že..
-co mě však překvapilo pozitivně tak všechny tři modely Kaliny :) ,bylo na nich vidět ,že jsou vývojově mnohem mladší a jejich vyšší kvalita i v zpracování z nich docela sálala :) takže bych řekl,že by se to dalo nazvat i EU standardem :wink:

...snad mě zde neukamenují vlastníci Priory :lol:
Dále mi bylo řečeno,že Prioru by měla v roce 2011 začít nahrazovat Lada,,C,, :P ...což nezní na Ladu až tak časovo hrozně,ale vše se teprve uvidí 8)


No a kapitolou samou o sobě byly reakce a komentáře návštěvníků-ale měl jsem dojem,že je to skoro tak půl na půl :? ovšem některé ty psaly...

PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 21:16
od Milda
Taky jsem byl dneska v Brně. Priory byly celkem dobrý, ale lidi se tam tomu smály ( to si nezaslouží ), ale je pravda že řazení na mě působilo tak trochu divně a byl jsem rád za zažazení nějaké rychlosti :D

PříspěvekNapsal: pon čer 08, 2009 05:55
od Patrac
řadit na místě bez otáčení motoru resp převodovky je celkem haluz. Obecně u všech aut. mmj je nutný si uvědomit že vývojově je bohužek Prira na úrovni Felicie a Kalina na na úrovni Fábie.
Nalejme si čistého vína Lada prostě zaspala dobu a těžko ji dožene vývojově během jednoho modelu. Díky za Kalinu jako takovou.
Co se týče laku je jednoznačně vidět že Kalina má novou lakovnou. Potvrdil mi to i zástupce CS autloady.
mmj Kalina ač vyšla v loni je moderněji zpracovaná. u Priory jde opravdu jen o úpravy 110 řady. I když je PRiora pohledově větší je uvnitř míň místa než v Kalině. Stačí otevřít motorový prostor a okamžitě zjistíte proč.. Od chladiče k masce 20cm volného místa od motoru k motorové přepážce 15cm místa ( zbytečně) a v autě pak prostě těch 35 čísel chybí... :(
O Ladě C slyším poprvní (myšleno že by se měla vyrábět) co vím tak od příštího roku by měla snad jíd do výroby řada Siluet

PříspěvekNapsal: pon čer 08, 2009 09:00
od zelvotron
No nevím, mě celý to trio 110, Priora, Kalina, přijde někde mezi Fel a Fab, přičemž v pořadí v jakým jsem to napsal. I desítka je daleko modernější než felda, na druhou stranu fabka je určitě modernější než kalina. Otázkou taky je jestli ta "modernost" je vždycky ku prospěchu věci... Pár cenťáků v motorovým prostoru není na závadu při údržbě, jasně vevnitř se asi využijou častejš. Ale to už sem trochu mimo téma.

Řek bych, že Foma myslel "projekt C" což je v podstatě Siluet (2116, 2117) a ne "koncept C" což je ten třídvéřák co měli na jednom autosalonu.

Jo koukal sem, že v rámci veletrhu tam měly sraz VW Trasportery, co takhle udělat jarní ladasraz 2011 v rámci Autosalonu, samozřejmě mi jde v první řadě o volňásky :mrgreen:

PříspěvekNapsal: pon čer 08, 2009 19:56
od FOMA
O projektu ,,C,,jsme mluvili s p.Loskotem,ale samozdřejmě jsme měli na mysli Siluetu a ne to ,,C,,třídveřový :wink:
No kdyby to začalo sjíždět z linky již příští rok tak si myslím,že je to na Ladu přijatelné a velmi lákavé-no ono by se nebylo ani čemu divit nebot v RU se již testovací kousky- byt je jich jen pár,prohánějí i v běžném provozu :P

PříspěvekNapsal: úte čer 09, 2009 07:55
od Teepee
Nejdřív jsem Kalinu ignoroval, s tím že budu uvažovat až bude Priora, protože Priora na obrázcích vypadala opravdu dobře. Pak jsem Prioru viděl v CSautoLADA, vedle stála Kalina kombi. Na obou autech mi něco chybělo, ale Priora je prostě taková jaká je :? . Když jsem na srazu viděl Kalinu sedan, viděl kolik je venitř opravdu místa (nějaké ty výroky ze světa motorů jsem sice předtím četl, ale že tam bude na zadních sedadlech stejně nebo více místa než v Sieřře jsem opravdu nečekal), tak jsem začal uvažovat, jestli ojeté Mondeo kombi za 130-180tKč, a nebo novou Kalinu (poprvé v životě nové auto), se šrotovným za Sierru za 162tKč, auto kategorie Fabia sedan.
Závěr zatím není, ale všichni nezasvěcení na mé úvahy nad Kalinou koukají jak na blázna, musím si tu Kalinu někdy někde zkusit prolézt a projet, pak se uvidí.

PříspěvekNapsal: úte čer 09, 2009 08:01
od Patrac
Teepee píše:Závěr zatím není, ale všichni nezasvěcení na mé úvahy nad Kalinou koukají jak na blázna, musím si tu Kalinu někdy někde zkusit prolézt a projet.

Teepee podobný úvahy máme doma. Otcovi dosluhuje felicie a shlídl se ve fábii jenže mám dojem že poměr cena/ prostor se při porovnávání kaliny a fábie rovná přímé úměře tedy o co víc si u fábie připlatíš o to míň tam je místa :? na autosalonu mají všechny auta na prodej a kalina combi v měděný metalíze v základní výbavě 1,4/16V za 200 000,- je prostě super. dokonce i máti uvažuje nad možností koupě "ojeté" kaliny od p. Staňka z BVT má myslím kolem 28 000km a chce za to kolem 100 000,- což je velice slušný