Lada Priora - vlastnící

Moderátor: Moderátoři

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Mičun » ned bře 31, 2013 18:01

Ahoj,ahoj...
Chtěl sem se zeptat, jak choděj Priory??? A taky by mě zajímalo, jak v servise vysvětlili rezatici pod lištou kufru...
Já si na mechanické části stěžovat nemohu, ale ta kastle je trága...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Mičun
 
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Patrac » úte dub 02, 2013 06:33

přijde mi že to je ještě jedna z věcí kterou prostě absolutně nemaj vychytáno.. Zatím to tak je. a bohužel to patří k sobě Lada a koroze... Většina starých aut byla motoricky a mechanicky v pohodě ale za jejich život by si musel 2x měnit kastli.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Fišer Jiří » sob dub 06, 2013 18:57

Motoricky si nemužu fakt stěžovat,najeto 45000km,garančky za babku a korozi pátých dveří pod lištou mam na reklamačku,budou to lakovat a mám zkušenosti,že potom už by to mělo být v pohodě,původní lak je fakt pomerančovej :(
Lada 2171

LADA JE Můj Život
Uživatelský avatar
Fišer Jiří
 
Příspěvky: 312
Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
Bydliště: Litvínov

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Majo » sob dub 06, 2013 19:56

tak ja si stazujem uz aj motoricky, hydrostely klepu ako o zivot a s ohladom na fakt, ze mi ostala rucna brzda v ruke(zrejme lanko) som zistil, ze auto neudrzi na rychlosti(1 ani R) ani v miernom kopci. K meraniu tlakov sa nejak nemozem dostat, ale tipujem, ze to bude dost mizerne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Cory » sob dub 06, 2013 20:04

Aby to nebolo tým tvojim pridratovanym čidlom nerovnej vozovky :mrgreen: Ale kvoli tmu snad nestratilo tlaky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Majo » sob dub 06, 2013 21:01

uz ho mam pripaskovane stahovackami na rozpere :-D
a kvoli tomu to tlaky isto nestratilo, to by skor mohli mat na svedomi hydrostely ak by nedovierali ventily...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Cory » sob dub 06, 2013 21:09

Ked hydroštely klepu, tak to by skor ventily neotvaralo doplna ako nedovieralo - väčšia medzera medzi vačkou a vahadlom.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Mičun » sob dub 06, 2013 21:49

Se nám ty pelechy nějako kazí...
Mně taky poklepe, ale jen po startu. Asi než se natlakujou. A nebo je to začátek konce...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Mičun
 
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Majo » ned dub 07, 2013 08:10

neviem si dost dobre predstavit co ine ako nedovieranie hydrostelov by mohlo sposobit pokles tlakov.
To, ze ked klepu su vole velke mi je jasne, lenze ono to kolise. Je dost mozne, ze pri nizkom tlaku oleja klepu a pry vysokom to naopak prehanaju. Samozrejme je to len hypoteza, dnes odmeriam tlaky a dam vediet.
Uz mi napadlo aj to ci to nebude pruser ako u Tommela. Ze hydrostely klepu pretoze do hlavy nejde olej pod dostatocnym tlakom. to by sa prejavilo aj inde, pri rozborke to zistim
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Mičun » ned dub 07, 2013 09:52

Jako že by se přívod oleje do hlavy přicpal??? Nebo že ho čerpadlo pořádně nenatlačí???
Ale jestli to jezdí jak vítr, tak je to podezřelé...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Mičun
 
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Cory » ned dub 07, 2013 10:08

Hmmm...no je možne že su samotne hydroštely pricpate a trva kym sa natlakuju a kym uvolnia tlak. Ale neviem neviem. U Gera klepal jeden, možno 2 hydroštely, po špecialnych kupeloch prestali a myslim, že už je pokoj.
Čo sa tyka vydratych uložení vačiek - to by bol pruser. Ony tie vačky sedia v hlave asi na 3mm ploche, ktora sa postupne k vrchnej časti rozširuje. Neviem či by tam bolo dosť miesta na osadenie šálov.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Mičun » ned dub 07, 2013 11:07

To nemá ložiskové půlky na vačce? Ložisko je přímo součást hlavy? A když se to po, může se to teda asi vyhodit?

Odkud máš takové znalosti o Prioráckým motoru? Máš takovou dobrou příručku? A nebo už si do motoru lezl to vokouknout.
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Mičun
 
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Cory » ned dub 07, 2013 11:45

Ložisko je súčasťou hlavy, takže keď sa po*** tak nasleduje výmena hlavy (viď Tommel). Vrchná časť sa vymeniť dá. Hlava by sa zrepasovať možno aj dala - vyfrezovanim a vyrobenim šálov.
Konkrétne do Prioráckeho motoru som neliezol, ale čo to viem z montáže motoru 2112 - 1,5 16V do Gerovej 2104. Tie motory sú v princípe rovnaké, ale dosť odlišné, no základ ten istý.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Majo » ned dub 07, 2013 15:45

Cory píše:Tie motory sú v princípe rovnaké, ale dosť odlišné, no základ ten istý.

Vidno, ze chodis na vysku :lol: :lol: :lol:

Tak som sa v tom dnes vrtal, odisiel alternator, vybijal baterku, takze som to startoval cez kable a nenechal som to dost dlho, navyse som to dost dlho rozoberal a aby toho nebolo dost, sviecky boli v olejovom naleve. Kym som sa dostal k meraniu tlakov, bolo to prakticky studene a tlaky som nameral od 11 do 16. Najhorsie bol na tom prvy a najlepsie 4ty valec, tak nejak netradicne. Ten prvy je na tom tak zle, ze to liezlo hore tak pomaly, ze som musel tocit motorom 3x(vzdy to po nejakej dobe vypne). Ostatne boli skoro rovnako. Tipujem ze za tepla by to malo okolo 8atm. Hned na to ako som to zlozil som to postavil do kopca a zistil ze to stale nedrzi na rychlosti, takze v blizkej dobe pojde hlava dole.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Lada Priora - vlastnící

Příspěvekod Cory » ned dub 07, 2013 15:58

Bud rad, že som ti rovno neotestoval tvoje hypotezy - robim o tom diplomovku :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků