Stránka 4 z 6

PříspěvekNapsal: stř lis 12, 2008 22:54
od Jelen
Kamarád má Peugeot 307 a taky mu praskla žárovka jeden den v dálkovym pravym, druhej den v dálkovym levym. Jestli se na to majitel kaliny vybod, tak mohla druhá prasknout až po delší době, co první. Na našich "silnicích" dostávaj žárovky zabrat.

PříspěvekNapsal: čtv lis 13, 2008 07:08
od JmJ
Smankote to uz je extrem, resit praskle zarovky :-) lidi, neblaznete ;-) (tezky pozadavek na obyvatele blazince)

PříspěvekNapsal: čtv lis 13, 2008 15:21
od FOMA
No pokud by při koupi new auta zůstalo co se závad týče jen u výměny zadních žárovek,tak bych byl asi nejspokojenější zákazník pod sluncem,(teda pokud bych je nemusel měnit často).. :lol:

PříspěvekNapsal: čtv lis 13, 2008 15:54
od Laďuša
OndrejGTi píše: jj, aj ta druha kalina si pocka majitela :lol:
....

Ta druhá Kalina má nalítáno přibližně to samý co první, jezdí velice často trasy PM - Praha a zpět ;)

PříspěvekNapsal: čtv lis 13, 2008 22:28
od minosk
Tiez neviem co tu riesime :roll:
Uznajme si, tych par kalin co jazdi po cesku slovensku je asi taka statisticka vzorka ako svetoznama agentura JPP.
Martis píše:Jestli to není o tom, že u Fabie při tom jejich množstí na silnici nám to ani nepřijde, že nějaká nesvítí no a u té jedné jediné Kaliny nás to samozřejmě hned trkne...
Presne.
Pred tyzdnom si tak idem do lavoticivej zakruty, pozeram ze na druhom konci do nej vchadza motorka, vchadza do mojho luca stretavaciek, z hrozou zistujem sa na mna ruti najnovsi S-kovy medak a nema ani len parkovacku v lavom svetle :!: :axe: :evil: - polkou auta bol v mojom pruhu.

Tolko ku vztahu spolahlivost_ziaroviek ~ znacka_auta.

PříspěvekNapsal: pát lis 21, 2008 15:24
od Igithegreat
Kluci nevite jak vypada ten paket co maj na Slovlada na Kalinu? Jmenuje se to Tuning komplet „Street Racing” :D

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 17:59
od danielTIR
Takže dnes jsem se byl projet s novou THALII od RENAULTU a abych byl objektivní tak i s LADOU KALINOU a doted jsem porovnával a počítal. THALIA v PLNÉ MOŽNÉ VÝBAVĚ s motorem 1.4 16V 72kW/100k za 259 400 ( 4x airbag, automatická klima, el.zrcátka, el. přední okna, rádio CD+mp3,ABS atd. ) KALINA 1.4 16V ve výbavě lux ( cena zatím nestanovena, odhadem SADSKE do 250 000 kč ) má navíc jen alu kola,zadní okna v elektrice a vyhřívané sedačky ale zase nenabízí boční airbagy, automat klimu a radio ( pouze přípravu ). Rozměry KALINA : 4040x1700x1500 kufr 400l, THALIA 4261x1700x1440, kufr 506 l. Cena THALIE se snižuje o 20 000 kč v případě financování od Renaultu, ale dle výpočtu to vychází takřka stejně pro LADU I THALII.Navíc THALIA záruka na 4 roky ( lada 3 ). Pomíjím prestiž LADY i RENAULTU.

Zpracování: LADA : možná jsem měl smůlu, možná ne. Lícování plechů na karoserii bylo horší, nikoli však vyloženě špatné.V interieru se mi poměrně líbilo až na sedadla bez jakéhokoli bočního vedení a příšerně měká. Co se prostoru táče, plně srovnatelné s THALII. Samotná jízda byla bez problému ( jel jsem s motorem 1.6 8V jelikož 1.4 je pouze na obrázku ) sem tam povrzávali plasty když jsem ji stočil do centra města na "kočičí hlavy " :twisted: . Rovněž mi celkem vadil volant umístěná daleko do interieru, ale to je osobní záležitost. Motor hlučnější, ale ta převodovka - ta je snad ještě horší než v mé ladě 2110. Hučela jak v lokomotivě.Prý se to řeší nějakým sajrajtem při koupi vozidla !!! To snad v dnešní době ani nejde takhle říci zákazníkovi. Při bližším zkoumání drobné vady ve zpracování u plastů palubní desky. Jinak jízda i celkový dojem nebyl špatný, ale nic víc.
THALIA : Lícování bez problémů. V interieru vše super, perfektně zpracovaný, sedadla s příjemným vedením i tuhostí, místa i pro mne s 1.92 dost. Navíc stavitelné sedadlo i volant takže posaz bezproblémový. Samotná jízda super. Jel jsem nejdříve s motorem 1.2 55kW a pak 1.4 72 kW, a i když jsem byl zprvu přesvědčen o motoru 1.4, po svezení s 1.2 jsem na vážkách. Pro město jako stvořený, ale na dálky už méně. Takže stejně asi 1.4 :lol: . Digitální klima je super věc. Jízda opravdu příjemná. Motor, řazení vše perfetní, jak má u nového auta být. Bohužel pokud budu srovnávat jízdu KALINOU a novou THALII musím se postavit za THALII i když nerad. Daleko lepší trakční vedení i průjezdy zatáčkama atd. LADA mi připadala taková hopsavější a s úsměvným přístupem prodejců.

Takže závěrem tu máme dvě auta rozměrově "takřka" srovnatelné se stejnými motory a s lepší výbavou ( bezpečnostní a komfortní ) pro THALII. Vzhled obou vozidel je plně věcí osobní priority a nemá cenu to zde rozebírat. Mě osobně se líbí obě i když více LADA.
Pokud vezmu ceny, výbavy, užitnou hodnotu, servisní zázemí a "renomé" dostáváme se do slepé uličky. LADA prostě vychází hůř. ( i když se mi to špatně říká a renault k smrti nesnáším :lol: ) A dle zjištění za kolik servis, zase THALIE tak o moc drahší není. Ale myslím že to něco navíc stojí za svezení s opravdu povedeným autem a nemuset řešit hlučnou převodovku u nového auta přidáním "sajrajtu" :?

Jen pro doplnění : při úvěru s 10% akontací a dobou splácení mi udělal RENAULT na THALII tuto nabídku : akontace : 22 940 kč + 60x 5 704 Kč včetně všech pojistek a připojištění čelního skla. LADA pro KALINU : akontace: ( při předpokládané ceně cca 240 000 kč ) 24 000 kč + 60 x 5550 kč. Otázkou je, jestli se ten rozdíl 154 kč vyplatí :lol: , ale to už nechám na vás.

p.s. pokud nebudete chtít automat klimu ale poze manuální v základu a 4 airbagy ale pouze dva v základu dostanete se na cenu ve stejné výbavě privilige 244 900 Kč

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 18:07
od paves
me kdyz ted nedavno vraceli auto po oprave prevodovky tak p.Nedbal rikal ze ten sajrajt do prevodovky uz nedavaji, ze to stejne nepomaha. ...potvrzuji. mel jsem sajrajt ted mam jen olej a kraval stejnej :)

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 21:02
od FOMA
co dotat :? :roll: ...s tou převodovkou je to fakt smutné :cry: a s motory 1.4 16v absentujících na našem trhu včetně výbav Lux taktéž :cry: :roll:

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 21:42
od Hurikán
FOMA píše: co dotat :? :roll: ...s tou převodovkou je to fakt smutné :cry: a s motory 1.4 16v absentujících na našem trhu včetně výbav Lux taktéž :cry: :roll:


JJ, některé věci jako hlavně převodovka jsou smutné. :(

Uniká mě ale, co všichni vidíte na motoru 1,4. :roll: Nižší pojistku to mít nebude, bo spadá do stejné skupiny a 1,6 jede určitě líp. Potom z mého pohledu není co řešit. 8)

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2008 22:15
od OndrejGTi
Velmi pekne porovnanie, tiez som novu thaliu pozeral a zaujimali ma skusenosti... Vo svojej cenovej kategorii to je naozaj dobre vybavene a aj pekne auto. Podla mna lepsia volba ako Kalina.

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2008 09:56
od JmJ
Hurikán píše:
FOMA píše: co dotat :? :roll: ...s tou převodovkou je to fakt smutné :cry: a s motory 1.4 16v absentujících na našem trhu včetně výbav Lux taktéž :cry: :roll:


JJ, některé věci jako hlavně převodovka jsou smutné. :(

Uniká mě ale, co všichni vidíte na motoru 1,4. :roll: Nižší pojistku to mít nebude, bo spadá do stejné skupiny a 1,6 jede určitě líp. Potom z mého pohledu není co řešit. 8)


od 1.4 16V cekame kultivovanejsi chod a lepsi jizdni vlastnosti.

asi si neslysel 8V a 16V u 2110, ze? to je slysitelny rozdil ve prospech 16V.

PříspěvekNapsal: pát pro 12, 2008 11:42
od Jiri
no já bych to nebral tak dogmaticky měl jsem 1,5 8v a byl to dobrej motor 1,5 16v byla lepší , kultivovanější. s 1,6 8v a 1,6 16v dělali srovnání na www.zr.ru a všichni se klaněli k názoru že motor 16v nepřináší skoro žádné výhody z tohodle pohledu hodnotit 1,4 je věštění z křišťálový koule . Má být lepší..atd... hezky se to poslouchá ale zkušenost a slibování... na tohle tema se toho už napsalo dost.
Další věc je jaké budou zkušenosti s vlastním provozem.
Jak píše danielTIR dnes je na trhu takový výběr že po dosavadních zkušenostech bych o ladě neuvažoval.
Když jsem kdysi kupoval 2111 tak ceny ojetých felicí kombi s 1,6 motorem byly nehorázné...

PříspěvekNapsal: pát pro 12, 2008 17:33
od Majo
ono je to tazko porovnavat kedze je mnoho verzii aj rovnakych kubatur. Ja mam v Priore motor 21126 co je 1.6 16V. Ma to 72kW pri 5600rpm a 145Nm pri 4000rpm. Je to motor na sportovu jazdu, v nizkych otackach to je steniatko, vo vysokych pit-bull :twisted:
Porovnavat to takisto s motorom 1,6 16V avsak 21124 je nemyslitelne, je to uplne nieco ine aj ked z neho vychadza. Tento ma 65,5kW pri 5000rpm a 131Nm pri 3700rpm.
A verte ze to neni len softwarova vychytavka, ide o dva odlisne agregaty...

PříspěvekNapsal: pát pro 12, 2008 19:19
od zelvotron
Majo moh bys tu odlišnost trochu rozvést, docela by mě to zajímalo. Jinak souhlas, v případě motorů 1,5 euro3 je to podobný. 8v je podle mě vhodnější do města, výhody 16v se projeví hlavně na dálnici a při předjíždění.

Co se týká údržby tak výhodou u 16v je automatický vymezování ventilový vůle, jinak rozvody jsou dražší (ale ne zase tak významně). U 8v je samozřejmě výhoda prázdnější motorovej prostor, i když na druhou stranu olejovej filtr je přístupnější u 16v.