od Cory » sob led 23, 2016 15:58
No, nemyslim si, ze by to malo byt termostatom a kurenie nie je az tak chytre, aby znizilo vykon, ked sa motor ochladi. Na Priore ide kurenie naplno aj ked sa rucicka este len odlepi od 50ky. No, zasa nie az tak, ako ked je motor zohriaty, ale rozhodne to nie je vlazny vzduch. Aj ked sa casom ochladi (pri stani a vypnutom motore), kuri viac menj na plny vykon. Niekde som cital, ze Kalina ma opacne zapojeny radiator kurenia. Tepla voda by mala ist do hornej casti a ochladena zo spodnej, no vraj je to opacne. Kazdopadne, toto co popisuje Radek vyzera skor na vadu cidla, ci samotneho bloku.
Radku, skus jazdit s odpojenym cidlom.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)