závady/problémy 1118

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Komor » ned lis 14, 2010 14:56

Dobrý den, mám Ladu Kalinu r.v. 2009 a poslední dobou ji využívám k práci u ktere často otvírám kufr a už mě nebaví stále kvůli jakékoli návštěvje kufru zhasínat motor nebo otvírat dveže aby nezačal houkat alarm. Prosím nemáte někdo návod nebo nějakou radu jak udělat odskok který by fungoval na tlačítko na klíčích? Děkuji
Naposledy upravil Komor dne ned pro 05, 2010 20:46, celkově upraveno 1
Komor
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob říj 30, 2010 15:18
Bydliště: Tišnov

Příspěvekod plavec » ned lis 21, 2010 09:55

K takovým lidem mám skoro zbožnou úctu! A neber to jako servilnost, prostě lidé, kteří UMÍ a JSOU OCHOTNÍ něco srozumitelně vysvětlit, se u mě těší snad největší obliby. Mimochodem taky proto, že já tenhle dar nemám, ehm ...

Dmatej: Naprosto souhlasím. :wink: K tomu není co dodat. :)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod dmatej » ned led 23, 2011 20:33

Komor píše:Dobrý den, mám Ladu Kalinu r.v. 2009 a poslední dobou ji využívám k práci u ktere často otvírám kufr a už mě nebaví stále kvůli jakékoli návštěvje kufru zhasínat motor nebo otvírat dveže aby nezačal houkat alarm. Prosím nemáte někdo návod nebo nějakou radu jak udělat odskok který by fungoval na tlačítko na klíčích? Děkuji


Mě to zas tak netrápí, ale někdo to tu dělal už u nejstarší řady 210x. Principielně to bude podobné.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod zelvotron » ned led 23, 2011 21:06

Kalina nemá el. otvírání kufru?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod dmatej » pon led 24, 2011 23:35

zelvotron píše:Kalina nemá el. otvírání kufru?


Moje ne, Lux nevim. Každopádně v roce 2007 byla výbava řekněme o stupeň níž než u "desítky". Na druhou stranu, co tam mám, to funguje.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod zelvotron » úte led 25, 2011 09:42

Koukal jsem na to a nemá to asi ani lux, takže kufr jde jen klíčkem? Ale tak dodělat tam servomotorek na otvírání je to nejmenší.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod dmatej » úte led 25, 2011 19:30

Jde to zamknout klíčkem, pak se to klíčkem musí i odemknout. Nezamčený stačí zatlačit a je to. Ovšem s aktivovaným alarmem to moc nedoporučuju :twisted:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: závady/problémy 1118

Příspěvekod luboš » úte lis 15, 2011 21:11

Chtěl bych se zeptat na kolik stupňů se má zahřívat motor? Otec má kalinu 1.6, když byla nová tak se teplota držela přesně na 90 postupem času se začala zvedat na 95.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: závady/problémy 1118

Příspěvekod dmatej » stř lis 30, 2011 01:39

To je asi pořád ještě OK, když začnete topit teď v zimě, nezlepšilo se to? Já bývám teď kolem 80-90.
Mohla se někde objevit bublina, jelikož jsem už měnil i vodu, vychytal jsem i odvzdušnění, ale zapomněl jsem to - někde jsem to tu ale popisoval :D . Myslím, že na ohřátým motoru (ne moc, prostě ručička už OK, ale ne všechna voda je horká) jsem povoloval expanzku - opatrně, pozor, pára je potvora! Jinak se bublinám ven moc nechtělo.
Nakonec jsem dolejval snad litr vody ještě asi po 500km, ještě byly bubliny asi v topení.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: závady/problémy 1118

Příspěvekod luboš » čtv pro 15, 2011 18:33

V zimě se stím nejezdí, v sezvisu mě řekli že je to normální.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: závady/problémy 1118

Příspěvekod Jarda » úte říj 08, 2013 13:49

luboš píše:Chtěl bych se zeptat na kolik stupňů se má zahřívat motor? Otec má kalinu 1.6, když byla nová tak se teplota držela přesně na 90 postupem času se začala zvedat na 95.

To je zcela v pořádku.
Teorie říká, že čím vyšší je teplota spalovacího motoru, tím lepší je jeho účinnost. Limitováno je to pouze bodem varu chladící kapaliny.
Uživatelský avatar
Jarda
 
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Re: závady/problémy 1118

Příspěvekod radek mb » stř led 20, 2016 19:55

No není to skvělé, že toto téma otvírám po více než dvou letech od posledního příspěvku zrovna já? Pár dní potom, co jsem se radoval z koupě Kaliny?
Topení. Začalo haprovat. Bohužel v době, kdy naši malou zem sevřely mrazy. Zřejmě čidlo teploty vevnitř. Když reguluji topení, tak do 20 st. se vrtulka u čidla točí, když pootáčím dále směrwm k teplu, tak už ne a ani klapka topení se dál nehýbe. Prostě to teplotu 18 st. považuje za maximum. Takže mám topení na plný kotel, ale po lehkém ohřátí už jde pouze vlažný vzduch.
Check engine- nejoblíbenější kontrolka: stalo se to zatím dvakrát. Po studeném startu motor běžel na tři válce a začala blikat kontrolka CHE. Motor jsem zhasl, nastartoval znovu a motor běží úplně normálně, bez CHE, jakoby se nic nestalo.
Zřejmě jsem motoristický masochista a nutně jsem potřeboval řešit nějaké problémy na autě, když Oktávka šlapala bez chyby....
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: závady/problémy 1118

Příspěvekod Luděk Ondrůch » stř led 20, 2016 21:36

Kde máš danou řídící jednotku? Neteče ti do ní chladící kapalina s topení?
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Re: závady/problémy 1118

Příspěvekod JmJ » čtv led 21, 2016 08:02

Pokud si pamatuju dobre, tak v desitce to s ventilatorkem a topenim bylo tak, ze pokud se dala min nebo max teplota, tak ventilator nejel. Napada me, jestli treba nebude problem v tom ovladacim kolecku, ze si mysli, ze je na max, ale neni. Nemam predstavu, jak presne je logika toho topeni udelana, ale chybna pozice dorazu vudci potenciometru by mohal delat curbes. Proste ja bych sel prvni po ovladaci :-)

A ty starty - jak pise Ludek, resilo se tu podobne chovani uz asi 4x a temer vzdy to byla RJ ve fridexovem prelivu. Takze rozhodne rychle mrknout, jak na tom je a prestehovat ji mimo radiator.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: závady/problémy 1118

Příspěvekod zelvotron » pát led 22, 2016 18:38

Tahe kala má automatický topení? hustý, jinak si to pamatuješ dobře tu desítku. A ono je to i u jiných aut s automatickou regulací, v koncových polohách to de natvrdo studený nebo teplý naplno bez regulace.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelu Kalina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků