Zapomeň na snímač kliky, ten je ok. Nový díl je přesně tuten:
http://s59.radikal.ru/i165/0908/d5/179bc02f3211.jpgCo a jak ...
http://autoscaner.by/kody-oshibok/12-va ... togo-khodahttp://www.autolada.ru/viewtopic.php?p=3828890.... a taky nefunguje.
Diagnostika předtím hlásila P1514, teď hlásí P1513. Znamená to zkrat na kostru a obvykle je to tímhle posraným předraženým klumpem. Ten nový byl od výroby otočený chybně o 1/3, nešel nasadit. Srovnal jsem to, ale při té příležitosti jsem viděl, jak úděsně je udělaný vnitřek. Je to ohromně náchylné na zkraty. Takže se jdu zesrat, zase to rozeberu, a popřemýšlím, jak ty drátky zaizolovat.
Jinak ta ŘJ má diagnostiku na tuhle součástku. Pokud to není v ní, je to v ŘJ - pochybuju, že by to bylo v drátech mezi ŘJ a IAC(PXX rusky, chcete-li). Jsem už silně nasranej, mimochodem, p. Nedbal říkal, že vadné ŘJ už měnil u dvou Kalin.
Spíš to vypadá ale na tu starou i novou součástku, protože signál tam jde (což vzápětí znova zkontroluju).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).