Beruška

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod JmJ » pon lis 19, 2007 10:38

A to jeste nevite, ze 2. rychlost je takova "trochu divna" i na krabicich :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Erik » pon lis 19, 2007 11:01

JmJ píše:A to jeste nevite, ze 2. rychlost je takova "trochu divna" i na krabicich :-)

Máš na mysli druhou kosmickou rychlost? :lol: Nevím, jak je to u pětikvaltu u krabic, ale já, co jsem měl čtyřkvalt u 21061 (1500s), tak tam nebyl problém ani s dvojkou, ani se zpátečkou, ani s neutrálem.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod Michal Pokorný » pon lis 19, 2007 11:06

u 4 q není problém se žádným kvaltem, ale u 5 q funguje spolehlivě a bez problémů pouze zpátečka :?
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
 
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvekod Erik » pon lis 19, 2007 11:11

Tak koukám, že nespolehlivější byla asi tříkvaltová Volha :?
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod JmJ » pon lis 19, 2007 11:25

dva 4-kvalty a jeden 5-kvalt, vsechny 3 meli lehce divnou 2. rychlost. pri podrazovani ze 3 na 2 v 60 a vys tomu vyrazne pomuze meziplyn a pri prvni rozjezdu za studena se 2 hure radi. Jine kvalty jsou v pohode. Tak jsem to mel na vsech 3 prevodovkach. Ale nejde o zadne pocitani zubu ci podobne horory :-).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Štěpán » pon lis 19, 2007 11:27

Michal Pokorný píše:u 4 q není problém se žádným kvaltem, ale u 5 q funguje spolehlivě a bez problémů pouze zpátečka :?


Co to máte všichni za problémy s převodovkami!? :shock:
Já mám 5-ti kvalty na 2103 a jedinej problem je, když je teplej olej a běží motor na volnoběhu, tak jsou slyšet zvuky z ozubení ale při jízdě nic nepozorují.

A na samaře mám stejou převodovku jako vy a jedině, co mě na ní štve je to, že je poměrně hlučnější, než je standartem u jiných značek, ale nemám zádný problémy s řazením. Ťuki, ťuk... :D
Štěpán
 

Příspěvekod utia » pon lis 19, 2007 12:07

Štěpán Getsko píše:
Michal Pokorný píše:u 4 q není problém se žádným kvaltem, ale u 5 q funguje spolehlivě a bez problémů pouze zpátečka :?


A na samaře mám stejou převodovku jako vy a jedině, co mě na ní štve je to, že je poměrně hlučnější, než je standartem u jiných značek, ale nemám zádný problémy s řazením. Ťuki, ťuk... :D


Dvojku mam na samare uplne v pohode jako ostatni stupne, jen se mi zda ze prevodovka tak jakoby seveli ale to bude asi normalni od vyroby... Obcas mam trochu potize se zarazenim zpatecky, nicmene po par pokusech se to zatim vzdycky povedlo :roll:
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
utia
 
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvekod zelvotron » pon lis 19, 2007 12:36

Nj, převodovka :-)
Převodovka kvílí a skučí např. při řazení 3-2, nebo při popojíždění v koloně, např rozjedu se, sešlápnu spojku člověk cítí takovej odpor (brzdění pohybu auta) a když pak vyřadim na neutrál tak se pak auto pohybuje daleko lehčejc. Jinak všechny stupně mi jdou řadit normálně, jenom při brzdění motorem z vyšších rychlostí pro danej stupeň musí člověk chvilku počkat než tam rychlost zapadne nebo meziplyn. Dvojka je u desítky dost vzádu a chvíli mi trvalo než sem si na to zvyk. Občas nejde zařadit zpátečka - musím trošku drcnout autem dopředu, nebo se aspoň zavrtět na sedačce (celkem spolehlivá metoda), aby se pohly kolečka :-) . S krabicí sem kdysi párkrát jel a pamatuju, že řazení bylo dost přesný s poměrně krátkýma drahama a celkem se mi líbilo. Mimochodem měla najeto cca 30t km :-p

Jiri: Ber to optimisticky, nová Lada = opakování starých problémů + přidávání nových :-D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Laďuša » pon lis 19, 2007 13:17

Tak koukam, jak se téma o berušce zvrhlo na převodovky :mrgreen:

Ale sluší jí to mezi těma ostatníma autama v ulici ;) (Nepočítam-li Laďku :) )
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Wolf » pon lis 19, 2007 13:29

dmatej píše:... V Sadské mám slíbenej nějakej blivajz, co se tam přilije, aby to pořádně ztichlo....

Jenom to ne, pokud je vse v poradku nepotrebuji prvody nic na zahusteni, ani cokoliv jineho.
Jiri píše:takže pokud se vam neco na aute nezda, tak buzerujte servis a prodejce...dokud je cas....

... je to tak, ja jsem se take nechal presvedcit, ze zadek je slyset u Lady bezne a ze si to sedne a ted nemohu dodrzet zakon pri jizde po dalnici, nebot 120-tkou jezdit nechci a pri 130-ti je zadek slyset, pak zase ztichne, ale vysvetlujte to hluchavkam :mrgreen: . Proto doporučuji - reklamovat a reklamovat, po zaruce uz je pozde.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Jiri » pon lis 19, 2007 14:14

prisady do oleje.. probiralo se to vsude mozne nescislnekrat..zadna prisada do dobreho oleje nic neopravi! ZADNA!
existuje nekolik malo prisad (bishop original ) u kterych odbornici na tribo techniku rikaji ze snizi opotrebeni.
Existeje nepreberne mnozstvi sracek ktere stoji nemale penize, prodavaji se v krasnych obalech po kratkodobem subjektivnim zlepseni nasleduke devastace osetreneho dilu.
Je s podivem že nejaky autorizovany servis ma odvahu takovehle reseni nabidnout.
kvalitni a funkcni prevodovka funguje s predepsnanym olejem bez jakychkoliv vyjimek
pokud ne, je zrala na opravu. Když servis trva na pouziti zazracneho pripravku, tak bych si to nechal dat pisemne. Prevodovka neni za hubicku ani u lady a v pripade budoucich problemu je uzitecne mit co nejvic argumentu pro svuj porspech
necchi malovat certa na zed ale je lepsi problemum predchazet...
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod paves » pon lis 19, 2007 15:02

me tam posledne do prevodovky nejakou sracicku (vypadalo to jako ridkej silikon na lepeni akvarek) nalil, ale zmena zadna... porovnam s dmatejem a kdyztak pojedu reklamovat :)

jinak ja jezdim, reklamuju klepani vrzani ale pri testovacich jizdach nikdo nic neslysi. musel jsem si v sadsky najit kostky po kterejch delame testovaci jizdy. to byla sranda, ptal jsem se jestli nevedi o nejakejch kostkach pokterejch by jsme se svezli, prej nevedi... keci v kleci, maji, takze kdyby jste nekdo potreboval tak kus silnice z kostek je primo u nadrazi, to vedi kde je :)
bad sex is better than a good day at work
Uživatelský avatar
paves
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon dub 09, 2007 08:14
Bydliště: na vltave

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon lis 19, 2007 16:36

JmJ píše:dva 4-kvalty a jeden 5-kvalt, vsechny 3 meli lehce divnou 2. rychlost. pri podrazovani ze 3 na 2 v 60 a vys tomu vyrazne pomuze meziplyn a pri prvni rozjezdu za studena se 2 hure radi. Jine kvalty jsou v pohode. Tak jsem to mel na vsech 3 prevodovkach. Ale nejde o zadne pocitani zubu ci podobne horory :-).
Ano, také mohu potvrdit, dělala mi to 4q převodovka na nebohém žlutém, 4q i 5q na současném. Na žlutém ze 3 - 2 to ještě ukrutně syčelo, na bílém taktéž, ale zanedbatelně, ale dá se s tím žít, jsou i horší věci :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod dmatej » pon lis 19, 2007 23:26

JmJ píše:A to jeste nevite, ze 2. rychlost je takova "trochu divna" i na krabicich :-)


Omyl, podívej se mi do podpisu ;-)
A Laďky i Berušky dvojka je ok, jen zpátečka je woodoo.

Řadit ze 3 na 2 v 60 je vražda, dvojka se při šedesátce točí jako ďas a trojka už táhne dobře. Teda na 2101, u 1.5 je to už možný...

Ta věc do převodovky by měla být ruská a nemyslim, že by uškodila. Do převodovky jsem nekoukal, ale vnukli jste mi myšlenku, aspoň zjistim, jestli je to hustý nebo řidký.

Podřazovat do vyšších otáček chce umět ;-)
Naposledy upravil dmatej dne pon lis 19, 2007 23:46, celkově upraveno 1
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod dmatej » pon lis 19, 2007 23:33

Erik píše:Tak koukám, že nespolehlivější byla asi tříkvaltová Volha :?


jop, táta jí proháněl po německý dálnici 180, ale prej pak byl pokaždý motor na generálku :D

Nakonec mu zachránila život, když proti němu předjížděl němec s meďákem. Volhu jsem pak viděl v garáži, předek měl tak metr, ale čelní sklo bylo bez škrábnutí.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelu Kalina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků