Koko Loko píše:Jak jsem tady vycetl tak na topeni jsou sikovni v Sadske. Ja osobne bych na to u nove rady nemel nervy
.
No, já už o tom s panem Nedbalem mluvil, ale nadšení taky neprojevoval
V zimě ale ke spolujezdci pod nohy vytekl litr co 100 - 1000 km, což už mi přijde krapet nad limit ... ironie je, že teď je to tak půl deci na 1000 km, což už se dá. Ale v zimě se mi to nebude chtít dělat ... takže si vybetonuju kuchyň, pospravím Laďku a začnu jezdit s ní, Berušce sundám plechy kvůli korozi a asi rozeberu tu přístrojovku a vytáhnu topení ... a uvidíme ... možná najdu nějaký video na youtube, u ročníků 2006-2008 je to problém snad u 100% aut, co si tak všímám ... tak to určitě už nějakej Rus nafilmoval
Na sundavání čepů a homokineťáků už jsou taky videa, som sa učil
Ale nejlepší bylo, že až dneska jsem přišel na to, jak dostat zpátky čep na místo ... u videí to buď přeskočili, nebo to prostříhali, včera jsem chytil velkou matku, jeden šroub, a pak to dvě hodiny páčil na druhou díru ... dneska jsem páčil půl hodiny bez výsledku, pak mlátil kladivem, nic moc, pak ... prostě párkrát praštil (se) dlaní o kotouč a ono to tam samo napochodovalo, to by mi jeblo, tuto, pět minut, a bylo to tam i bez páčení
To jsou ty grify ... no ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).