Přiznávám, že pořád čekám, až to někdo rozlouskne, sám jsem líný to zkoušet. Ledaže by někdo měl tak 1200L ... čeho? Asi by šlo vzít třeba tenisáky. Spočítat vrstvu a proklad prázdných míst, resp. kolik procent objemu zaberou nad svůj vlastní objem. Oproti krychličkám výhoda - nemusí se skládat a mělo by to vyjít celkem přesně ...
Předpokládám, že srovnáváš stejná varianty kastle.
Ještě mě napadlo - poměr je nepodstatný - pokud vyjdu z předpokladu, že cestující vzadu mají zhruba stejně místa, tak po sklopení se jejich prostor stává nákladním ... potom ta čísla ...
FABH: 1180-315=865 ... 900=150x60x100cm ... to by zhruba odpovídalo na zadní místo po plato (š x v x h)
FABC: 1485-505=980
2104: 1260-440=820
PRIC: 1020-444=576
KALC: 690-350=340
Ano, něco tu nehraje
... Řekněme, u prvních tří aut se toho dá dosáhnout posunutím předních sedaček úplně dopředu. Že by to u Kaliny bylo se sedačkami až vzadu? Těch 300L je nic, 150x15x100 cm ... to by vycházelo. Jen poslední údaj je nějaká blbina. O kolik se dá posunout sedačka? Cca 30cm? Čili to by pak byl rozdíl 150x60x30=270L ...+340=610L.
Což pořád nesedí, protože vzadu je v Kalině rozhodně příjemnější pobyt ve 3 lidech než ve Fabii. Chce to metr. Aspoň na hrubo. Ačkoliv ... jak se sklápí sedačky u Fabie? Taky do roviny s kufrem, čili opěradlo dělá podlahu? Nebo se sedačky "srolují" až k předním opěradlům? Tak by se dal totiž nahnat ten zbývající objem, levou zadní.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).