Cekani na Kalinu.

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Jiri » úte říj 24, 2006 08:28

cituji ze slovenskeho webu
"Karoséria využíva zhruba 40 % súčiastok z pozinkovanej ocele"
to by mě zajímalo kolik procent měla desítková řada - na to jak rezla bych řekl že to byl jen sen o pozinku
nejde o procenta a o magické spojení slov pozinkovaná karoserie..
jde o to aby to zbytečně moc rychle nezrezlo
zkušenosti s 2111 mě nepřesvědčily - když se na ni šel kouknout jeden ukrajinec -zájemce o koupi tak mi ukázal kde všude je to rezne- nestačil jsem valit oči.
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Trevor » úte říj 24, 2006 11:59

Jiri píše:cituji ze slovenskeho webu
"Karoséria využíva zhruba 40 % súčiastok z pozinkovanej ocele"
to by mě zajímalo kolik procent měla desítková řada - na to jak rezla bych řekl že to byl jen sen o pozinku
nejde o procenta a o magické spojení slov pozinkovaná karoserie..
jde o to aby to zbytečně moc rychle nezrezlo
zkušenosti s 2111 mě nepřesvědčily - když se na ni šel kouknout jeden ukrajinec -zájemce o koupi tak mi ukázal kde všude je to rezne- nestačil jsem valit oči.


Vtom pripade je to znacny pokrok :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod rudo. » úte říj 24, 2006 19:00

Nechcel som sa tu zapojiť k týmto reakciám ku Kaline, ale urobím to. Čo to má zasa znamenať tá nosnosť 400 kg? Predsa 5x80=400 a do kufra už nič? Ak si toto kupujúci nevšimne, tak na Slovensku sa to bude predávať, možno trochu lepšie ako rada 110, ale tiež nič moc. A či sa zmenilo dielenské spracovanie, tak si myslím, že áno,(čo som čítal na RU stránkach) ale netreba zabúdať, že výrobcom je RU a nie Jap. Toto nechápte ako kritiku.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod danielTIR » úte říj 24, 2006 19:11

Jaká kritika, vždyť je to pravda, pravdoucí :(
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod rudo. » úte říj 24, 2006 20:01

To preto, že nerád čítam kritiky na RU a UA autá. Lebo sú to podľa mňa dosť špecifické autá a je dosť ťažko sa orientovať v čom sú lepšie, alebo horšie od ostatných, alebo čo vymysleli RU a čo jednoducho okopírovali aj keď niektoré veci sú jasné, iné zasa menej, záleží tiež na výške odbornosti toho čo to posudzuje a vôbec ak je to vôbec dôležité sa nad týmto nejako hlbšie zamýšľať. To čo iní nazývajú neodbornosť, môže byť niekedy aj tvorivým prístupom k práci. Zjednodušene to znamená, že ak sa RU zmýlia, tak sa týmto môžu dostať aj tam kde ostatný svet príde o trochu neskôr. No neviem, či sa to týka aj týchto áut, no ich špičkovej techniky zrejme áno. Podobne robím v živote aj ja aj keď v mojom prípade nikdy neide o špičkovú techniku, ale určite o lacnejšie a lepšie technológie, hoci to niekedy dopadne aj naopak. To bola len kratšia úvaha. Môžete si o tom myslieť čo chcete. No kto si všimne tú nosnosť, tak si určite pomyslí, že to nie je auto, ale hračka. A naozaj každé auto je svojim sôsobom hračka. Takže rád sa nechám prekvapiť koľko sa tých áut predá.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod danielTIR » stř říj 25, 2006 12:23

Jelikož do aut docela dělám, sere mě přístup LADY a navíc jsem dostal výhodnou nabídku na automobil jiné značky v plné výbavě včetně klima za velice výhodnou cenu, rozhodl jsem se udělat malý testík.Vzal jsem v potaz ND na LADA 2110, vesměs značkové od CS auto LADA, protože neznačkových na trhu moc není a díly z druhovýroby ale s kvalitou renovovaných výrobců z přívlastkem TOPQUALITY s prodejny AUTOKELLY a ELITCARS.Jelikož s těmito firmami mám dlouholeté a výborné zkušenosti ( i s těmito díly).Než začnu, je potřeba zdůraznit že kvalita "originálních" dílů LADA často ani nedosahuje kvality dílů z druhovýroby na ostatní vozy.Porovnání je zde :
PŘEDNÍ SVĚTLOMET: LADA 3800 kč - ford mondeo 2600 Kč (fiat marea 3300 )
PŘEDNÍ NÁRAZNÍK : LADA 5400 kč - ford mondeo 2900 Kč (fiat marea 4800)
KAPOTA : LADA 5500 kč - FORD 4100 Kč (fiat marea 2400)
TERMOSTAT 16V : LADA 800 kč - ford 400 kč (fiat marea 1000 kč)
BRZDOVÝ KOTOUČ : LADA 1200 kč - FORD 1180 kč ( marea 1000)
OLEJ.FILTR : LADA mann 195 Kč - FORD ORIGINÁLNÍ 120 Kč !!! (fiat 60-150 dle výrobce)

jediné co mi vyšlo výrazně levnější :D je toto :
VODNÍ PUMPA : LADA 1200 - FORD 1990 (FIAT 2000)
VÝFUK STŘEDNÍ ČÁST: LADA 2400 - FORD 2900 (FIAT 2800)

Opravdu výrazněji levnější jsou tlumiče cca 1700 lada vs. 2800 ford vs. 3100 fiat
a ložisko kola : cca 500 lada, 1000 fiat a 1200 ford - nicméně u forda vyjde originál na cca 800 kč.

Závěr je pozoruhodný.Zatímco já, jsem dvakrát do roka vyměnil špatný brzdový váleček za 400 Kč, u forda bych ho asi nevyměnil ani jednou ( s jejich kvalitou ) a pokud ano, tak za cca 500 kč jednou na dlouho !!

Je zajímavé , porovnávat jak výhodné ceny pro nás nabízí LADA, v souvislosti s cenama v Rusku. Myslím si že ceny ND na vůz LADA jsou díky velice omezenému výběru z druhovýrobců a tudíž máme pouze volbu "originálů" značně nevýhodná. Když s tím spojíme i značnou nevýdrž těchto dílů, nevim nevim jestli mé příští auto bude opět LADA. Zajímavé nemyslíte ??
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod Jiri » stř říj 25, 2006 15:23

DanielTIR: to jsem tu už psal dávno - a ověřil jsem si to na vlastní peněžence.
i s tím že když se člověk koukne na ruský internet tak tam uvidí jejich ceny pro koncové uživatele. BTW v ceny dílů v maďarsku jsou taky postatně nižší než u nás.
Jenže když se někomu neco posere a potřebuje dopravit auto tak moc jiných voleb nemá.
ad mondeo- když chcš setřit tak se dá ještě sehnat díl z vrakoviště - v případě karoserie je velká šance na to že to bude i v barvě......
já chtěl kdysi na ladu mlhovky - servis mi za 5000kč nabídl montáž mlhovek HELLA. zetal jsem se na něco levnějšího a řekli že tam nic jiného nepasuje. no commnet :-)))
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Skalouš » stř říj 25, 2006 16:14

Souhlasím s Jiřím. Ford Transit je na údržbu levnější než 2111. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » stř říj 25, 2006 16:29

chápu že nové auto je nové auto.... ale at děláš co děláš lada stárne nějak rychleji .. takže ta výhoda se myslím váže jen na období záruky, prostě do dvou let najezdit tak 150000km a pak hurá z domu :-) o antikorozní úpravu se star nemusíš, za tu doubu lada nezrezne, nestaráš se o technickou atd atd.. ještě by to chtělo aby lada půjčovala náhradní auta:-)))) po tu dobu kdy to bude v servisu........:-)
jenže kdo jezdí 75000km ročne tak určitě má taky rád pohodlí - já jsem si dlouho myslel že lada na tom není tak zle ale asi jsem se už zmlsal lagunou... jak se říká francouzi jsou požitkáři a dělaj auta pro lidi ....
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Jura Baran » čtv říj 26, 2006 08:58

Je to smutné, ale bohužel výše uvedené řádky můžu z vlastní zkuěenosti jen potvrdit. Po přesednutí na ojetý Escort v kombíku, mi četnost návštěv jeho předchůdkyně 2109 čtyřkrát za rok v servisu přišla jako značná. O součtu cen za údržbu ani nemluvím. Alo pořád si říkám, že je třeba doufat, že i v Rusku se třeba věci hýbou kupředu, byť pomalu, a jednou kvalita zpracování a vybavenost tamních vozů dosáhnou bežného evropského standartu z před 10 let. Onen zmiňovaný Escort z roku 1996 stávající desítky, opomenu-li dieselový motor, převyšuje už jen tím, že má ABS. V tomto srovnání ponechávám stranou takové vymoženosti jako vyhřívaná sedadla a el. zadní okna. V kvalitě jízdních vlastností se to moc nepozná. Ale jinak, on už ani ten Escort dneska není žádnej voheň, že?
Jura Baran
 
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvekod tavri » čtv říj 26, 2006 12:17

Článek o tom, jak je to se zájmen o sedany obecně:
http://auto.idnes.cz/nove-levne-sedany- ... aktual_fdv
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Laďuša » čtv říj 26, 2006 14:09

Když to tak čtu, je mi smutno... :(
Ty ceny dílů se nesmí dostat na veřejnost, protože ta si všeobecně myslí, že aspoň Ladadíly jsou levný.....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Jiri » pát říj 27, 2006 08:21

Proč se ty ceny nesmí dostat na veřejnost?
To přejete lidem aby si to vyzkoušli na vlastní peněžence?
(asi bych se měl zeptat kolik vám CSautlada paltí ale obávám se že vůbec nic......)
koho chcete proboha chránit? Fabriku(=dovozce ) proti případným kupcům? nějak tomu nerozumím? je mi úplně jedno kdo si ladu koupí ale po zkušenostech s 2111 přeju dovozci aby pocítil důsledky svého chování. (jemněji to snad říct nejde)
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Laďuša » pát říj 27, 2006 09:19

Hmmm. Já mam Ladu prostě rád a nějak je mi smutno, když jsou na ni lidi zlý. Jiný je to, když s tim má někdo fakt negativní zkušenosti, ale pokud někdo zná Ladu jenom z rychlíku a ještě by věděl, že díly na ní jsou drahý, tak by to byla akorát voda na jeho mlejn. Kdo chce koupit, tak se většinou o tyhlety ekonomický důsledky zajímá.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Skalouš » pát říj 27, 2006 09:41

Ono je možný, že ty ceny jsou "reálné" s ohledem na množství prodaných dílů a náklady spojené s dopravou a clem. Nejdřív se to doveze do Ruska (proclí) a pak se to doveze do EU (proclí).....
Takže v tomhle případě se musím dovozce zastat, neb se nedomnívám, že má příliš vysokou marži, ale náklady.
Je ovšem pravda, že mě jako uživatele, skutečné náklady prodejce dílů příliš nezajímaj.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelu Kalina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků