Ventily udělány. U sacích nebylo nutné zasahovat neb všechny měly předpisových 0,2 mm. Rozepisovat se nakonec k vaší velké škodě nebudu protože by to Laďa nečetl
. Zhrnu to tak, že se ventily dělají celkem dobře a jednodušeji než u klasiky. Jen musíte mít podložky které se nakonec dají celkem normálně sehnat. Bohužel se, ale občas stává, že vám dodají jiný rozměr než jste chtěli
. Taky není dobré dávat nové originální těsnění pod víko ventilů neb je moc tvrdé a nekopíruje léty prohlé víko neb jeho uchycení jen na dvou místech není šťastné a pak to blije po motoru. Udělal bych z celé akce i velice poučné fotky, ale Láďa by se na ně nedíval tak taky nic
. A na závěr jsem dal do motůrku nového oleje Max Life 10W-40 od pana Valvoline, ať se má taky dobře. Jen sundávání kravsky přetaženého filtru byl očistec.
Dosažené vůle výfukových ventilů, mohlo to být i lepší, ale tento rok už víko sundávat nehodlám:
1. válec před 0,3+ po 0,35--
2. válec před 0,3 po 0,35-
3. válec před 0,25 po 0,35++
4. válec před 0,2 po 0,35+
Nikdy bych nevěřil, že vůle ventilů mohou mít takový vliv na kultivovanost motoru. Vibrace za jízdy se zase o něco redukovaly na celkem snesitelnou úroveň.