Noo tie bakelity sú výhra a to dosť značná.Škoda že sa nevieme osobne stretnúť,lebo po podrobnom zhliadnutí by si pochopil,že tie bakelity na niečo sú.Skúsim ti to priblýžiť aspoň na fotkách,aj keď to zďaleko nie je ono...
Takže v predu a vzadu máš strieborné spojlery,po vzore "západných" značiek áut.
Od nich plynule prechádza oplastovanie okolo lemov kolies cez podbeh.
Ako vidieť(nevidieť),je to všetko poctivo obložené a hlavne chránené!Ale lepšie raz vidieť,ako o tom písať.To by si musel vydieť,ako to pekne nadväzuje aj do vnútorných podblatníkov,ktoré sú navyše vzadu"odhlučnené" ako na Veste.Ďalej sú tu bočné ochranné prvky s nápisom cross.
Nápisy cross sú aj na prahoch podbehov a zadnom veku
.
Ďalej s tých viditeľných vecí sú použité iné,údajne zosílené elektróny,zo širšímy pneumatikamy.No a že tie disky znesú veľa,som sa presvädčil v neznámom teréne,kde som pre predstavu prebehol cca 15 cm obrubník v 50 kilometrovej rýchlosti.Auto to vydržalo bez akejkoľvek ujmy,čo sa nedá povedať o mojich zuboch
.
S tých menej vyditeľných,ale zato citeľných,je už spomínaný vyšší podvozok s inoch charakteristikou.Ako si správne všimol Cory na zraze,crosska je "tvrdšia".Zato však až prekvapivo dobre sedí v zákrutách.Mne sa zdá,že aj posilňovač je trochu ináč nastavený,čo my tiež potvrdil Cory,vraj je niekoľko druhov posilňovačov.Takže v skratke crosska zvonku
.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)