Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Moderátor: Moderátoři

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Martin Zima » pát říj 14, 2016 07:11

Tak včera som si požičal od kamaráta bluetooth OBDII ELM327 adapér. Skúšal som 3 programi na diagnostiku (Torque, OBD autodoctor,SCAN Master) Všetky tri ukázali 0 záznamov chýb.

A po ceste domov opäť výpadok posilovača. Tak to vidím na výmenu snímača.

A ešte sa k tomu pravdepodobne pridal problém s chladením motora. Keď som s autom v pohybe ukazuje teplotu okolo 80 stupňov. Keď dlhšie niekde stojím napríklad na semaforoch vyskočí na niečo cez 90 stupňov. Nikdy som takúto zmenu nemal, vždy sa zohrial motor na 90 a ručička ostala ako prikovaná či v zime či v lete.
Martin Zima
 
Příspěvky: 39
Registrován: čtv dub 02, 2009 10:03
Bydliště: Branč

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod zelvotron » pát říj 14, 2016 16:26

No s tímhle kabelem a programy se pravděpodobně dostaneš jen na řj motoru ne? každopádně chybu čidla rychlosti (P0500 tuším) by měla zapsat i ona.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Cory » pát říj 14, 2016 19:23

S ELM327 sa da dostat vsade, len na to treba progrem. Dobry je OpenDiagFree.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Martin Zima » sob říj 15, 2016 17:17

Tak auto som musel nechať v servise dnes sa mu nemali čas venovať.Pozrú sa na to v pondelok. Tak som zvedaví.
Martin Zima
 
Příspěvky: 39
Registrován: čtv dub 02, 2009 10:03
Bydliště: Branč

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Martin Zima » pát říj 21, 2016 14:15

Zajtra bude týždeň čo je auto v servise. Volám tam, že či je hotové či si môžem preň prísť. Pani sa mi síce ospravedlňovala, ale to to nerieši fakt, že sa na to auto ešte ani nepozreli a majú to na pláne niekedy budúci týždeň. :vom: :vom: Takže zajtra beriem auto a v pondelok druhý pokus smer Trnava. Začínam rozmýšľať prečo vlastne tak tu značku všade bránim a obhajujem.
Martin Zima
 
Příspěvky: 39
Registrován: čtv dub 02, 2009 10:03
Bydliště: Branč

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Cory » pát říj 21, 2016 22:30

A preto si kup za 20e adapter ELM327 a vsetko si zistis sam.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Petr HC » sob říj 22, 2016 14:49

Cory píše:A preto si kup za 20e adapter ELM327 a vsetko si zistis sam.

Ty přechodový odpory ukostření žádná diagnostika nezjistí. Najít se dají jen postupným čištěním a dotahováním spojů. A když jich uděláš víc najednou, ani nezjistíš, který to byl.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Martin Zima » sob říj 22, 2016 15:12

Tak keď som si prišiel pre auto, že ho teda beriem tak pribehol majiteľ servisu veľmi sa ospravedlňoval, že ak chcem hneď teraz sa začnú venovať autu. Mal som čas tak teda nech začnu. Diagnostika okrem poruchy snímača rýchlosti neukázala nič. Odpoveď na otázku trhania motora bola studený motor alebo vlhkosť prípadne škrtiaca klapka. Ohľadne odchýliek teploty motora že môže byť stará chladiaca kvapalina. Takže výmena chladiacej kvapaliny, výmena prevodového oleja kôli prípadným nečistotám, výmena vzduchového filtra, čistenie škrtiacej klapky + 2hodiny práce 182€


PeterHC viete aj popísať kde približne sa nachádzajú ukostrovacie body?
Martin Zima
 
Příspěvky: 39
Registrován: čtv dub 02, 2009 10:03
Bydliště: Branč

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Cory » sob říj 22, 2016 16:44

Aj tie ukostrovacie body sa daju dopatrat cez diagnstiku. Staci ked par snimacov dava nezmyselne vysoke/nizke napatia. Samozrejme treba vediet v akom rozmedzi sa maju pohybovat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod KRAES » sob říj 22, 2016 17:44

IvanZima píše:Tak keď som si prišiel pre auto, že ho teda beriem tak pribehol majiteľ servisu veľmi sa ospravedlňoval, že ak chcem hneď teraz sa začnú venovať autu. Mal som čas tak teda nech začnu. Diagnostika okrem poruchy snímača rýchlosti neukázala nič. Odpoveď na otázku trhania motora bola studený motor alebo vlhkosť prípadne škrtiaca klapka. Ohľadne odchýliek teploty motora že môže byť stará chladiaca kvapalina. Takže výmena chladiacej kvapaliny, výmena prevodového oleja kôli prípadným nečistotám, výmena vzduchového filtra, čistenie škrtiacej klapky + 2hodiny práce 182€


PeterHC viete aj popísať kde približne sa nachádzajú ukostrovacie body?


Auto už má po záruke?
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020, , LADA 2194 CROSS LUX (2016) od 2023
Uživatelský avatar
KRAES
 
Příspěvky: 297
Registrován: pát zář 09, 2016 11:56
Bydliště: Rožňava

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Martin Zima » sob říj 22, 2016 18:14

Auto je ročník 2009, najazdených cca 46000km. Jazdíme menej, väčšinou po meste.
Martin Zima
 
Příspěvky: 39
Registrován: čtv dub 02, 2009 10:03
Bydliště: Branč

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Petr HC » ned říj 23, 2016 08:07

IvanZima píše: .... PeterHC viete aj popísať kde približne sa nachádzajú ukostrovacie body?

Všude, kde jde kablík (kablíky) s očkem na karoserii vozu. Bývá to u některých čidel, spoj motor-karoserie, spoj řídící jednotka-karoserie,minus baterie-karoserie a nejspíše společný bod v místě plynového pedálu pod plastovým krytem.
Nebo si vygoogli třeba http://www.automan.ru/vaz/010/el102.shtml
a zkontroluj zejména body do kterých se sbíhá více zemničů (okolo řídící jednotky, okolo relátek atd.).
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Pomóc, alebo prvá vážna chyba.

Příspěvekod Martin Zima » úte lis 15, 2016 18:07

Tak po výmene snímača rýchlosti na prevodovke a po dlhodobejšom testovaní sa všetky problémy vyriešili. Páni, ďakujem všetkým za rady.
Martin Zima
 
Příspěvky: 39
Registrován: čtv dub 02, 2009 10:03
Bydliště: Branč

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelu Kalina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků