Stránka 8 z 16

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2018 20:14
od Křečík Barbuška
Ta spotreba je velice povzbudiva. Vypada to jako male prditko a pritom by sel uvnitr hrat ping pong jako ve 263 :-) . To auto proste klame telem :-) .

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2018 09:20
od radek mb
No, tak jsem zase trochu blíže splínu. Prohazoval jsem pneumatiky, tak jsem auto zvedl na heveru. Pod úchytem posledního dílu výfuku, hned u sváru, je podlouhlá škvíra, která se časem bude zvětšovat do doby, než to upadne. Takže bude potřeba vyměnit poslední díl výfuku.
Ani pravý zadní tlumič, tekoucí, mi neudělal radost.
Korozi zadních lemů přehlížím.

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2018 09:37
od Vašátor
Výfuk i tlumiče jsou banalita :wink:

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2018 13:44
od radek mb
Najeto téměř 164 000 km. Cesta na maďarský sraz bez problémů, jen ten lehonce děravý výfuk způsobuje zvláštní vibrace, které se bohužel přenášejí na celé auto a to zrovna nejlepší cestovní rychlosti, to jest od 100 do 110.
Nechal jsem přezout gumy, Sava Eskimo mi zajistí lepší přilnavost vozu k silnici než sjeté hučící Uniroyalky.
Na fotce je vidět nejen pneumatika, ale také skvrny od oxidů železa na lemu blatníku.
Nefunkční stahování zadních oken asi řešit nebudu, protože sundavat po každých deseti otevřeních tapec a klepat kladívkem na motorek, to teda fakt ne.

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2018 16:23
od Křečík Barbuška
Sakryš, zima je na krku :koko: . Než pořád sundávat ten tapec. Co takhle tam na osu zabudovat malé kladívko nastavené tak aby přes pružinu doléhalo na motorek a k rukojeti přidělat špagátek který by přes kladky byl veden k sedačce řidiče a když by bylo potřeba zprovoznit stahování tak by jsi jen zatáhll za konec špagátku a pustil. Kladívko by kleplo do motorku a byl by zase na chvíli klid. Co ty na to? :rabbit:

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2018 18:37
od valda1971
Koko Loko píše:Sakryš, zima je na krku :koko: . Než pořád sundávat ten tapec. Co takhle tam na osu zabudovat malé kladívko nastavené tak aby přes pružinu doléhalo na motorek a k rukojeti přidělat špagátek který by přes kladky byl veden k sedačce řidiče a když by bylo potřeba zprovoznit stahování tak by jsi jen zatáhll za konec špagátku a pustil. Kladívko by kleplo do motorku a byl by zase na chvíli klid. Co ty na to? :rabbit:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2018 18:58
od Georgius
safra, ani nevíte jak je těžký utírat poprskanej dotykovej monitor

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: sob bře 30, 2019 22:52
od radek mb
A stále kvoká...

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: ned bře 31, 2019 07:06
od JmJ
Jestli ses ji dival na hlavu, tak to jinak ani byt nemuze. Ovsem dukezite je, jestli taky seje... ;-)

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: ned bře 31, 2019 11:38
od radek mb
Na hlavu jsem se nedíval, jeden ventil tam bouchá jak o život, ještě to musí být vydržet.
Motor už je poměrně dost hlučný, desítka byla celkově tišší. Spotřeba oleje je zhruba litr na 3000 km. Prostě ten motor je na 170 000 km vyběhaný a na pohádky o tom, jak jsou Vazovské motory oproti konkurenci kvalitnější a rozhodně déle vydrží, už neskočím. Je to stejný šmejd jako všude jinde.
O skučící převodovce ani nepíšu, v Ladě zřejmě převodovky neumějí. Co je horší, že mi to začíná dost vadit. Nejsem si ovšem jist, zda by náklady na opravu byly rentabilní. Jedna z věcí, co mne těší, je nízká spotřeba. Dlouhodobě mám 5,9 podle PP, a to i přes zimu.ˇA také, že i přes tento nájezd a interiér složený z laciných plastů, není nijak rozvrzaný. Aspoň nějaké plus.
Z toho všeho vyvozuji, že ojetou Ladu si už nekoupím, prostě je to bezedná jáma na problémy a peníze. Howgh.

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: ned bře 31, 2019 11:45
od Cory
V pripade šrotace sa ujmem toho motora a hlavy :D

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: ned bře 31, 2019 11:51
od radek mb
:D :D :D jako kdybych nebyl debil a doteď nesplácel tu blbou Oktávku, kterou nemám a na které jsem provařil téměř 100 000 korun, tak bych Kalinu poslal pryč a šel si pro nové auto.
Šrotace se tedy zatím neplánuje, ačkoliv bych rád věděl, jakou životnost má Kalina zamýšlenou konstruktéry AvtoVazu. Na věčné časy to jistě nebude.
Jo, ještě jsem zapomněl: Vždy, když přesáhnu rychlost 120 km/h, tak se mi rozsvítí kontrolka ABS. Pokud ale během cesty této rychlosti nedosáhnu, tak se nic neděje a nic se nerozsvítí. Pozoruhodné...

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: ned bře 31, 2019 13:19
od Křečík Barbuška
Az se bude porcovat tak dej vedet 8) .

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: ned bře 31, 2019 13:40
od Cory
Supy su pripravené

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

PříspěvekNapsal: ned dub 28, 2019 10:14
od radek mb
Zmítám se v dilematu. Co s ní dál? :| Dost uvažuji o tom, změnit značku, pořídit něco pohodlnějšího, lepšího. Štve mě pár věcí, které mi ztrpčují cestovatelský komfort. Především to klepání ventilu, bude potřeba s tím něco dělat. Pan N. už je připraven. Hlučnost převodovky je fakt nesnesitelná. Jediné, co mě napadá, zeptat se v Sadské, jak by na tom mohla být převodovka z té Kaliny, která tam stojí na dvoře a porcuje se na ND. A tedy převodovku vyměnit. I když, bratrova Kalina má najeto něco přes 80 tis. km a už slyším, sice velmi velmi jemně, ale přesto, že mu také začíná hlučet. Až bude mít najeto to, co já, tak to určitě bude také trolejbus hadr. :?
Pak už to jsou "jen" drobnosti. Nefunkční stahování zadních oken, už na obou stranách. Když se sundá výplň a párkrát se klepne do motůrku stahování, tak se to rozeběhne. Desetkrát to stáhne okénko a po jedenácté již ne a jsem tam, kde jsem byl. To je prostě frustrující. Myslím, že podobný problém řešil i Radůz. Lituji, že vzadu nejsou obyčejné kličky, byl by klid.
Nevím, co tedy, zda zainvestovat a nechat si Kalinu :Hangman: nebo přestřihnout tu pupeční šňůru a od Lady se nadobro odpoutat?

P. S. Uchoval jsem si napsaný citát jednoho z dlouholetých členů klubu a snažím se jím řídit, ale není to lehké. Třeba se dotyčný pozná: :mrgreen:
"Správný Ladysta se vyznačuje pevnou vírou v značku a ví ,že věrnost k ní je jeho morální povinností. Vozy jiných značek jej ponechávají netečným."