Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Moderátor: Moderátoři

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned črc 08, 2018 20:14

Ta spotreba je velice povzbudiva. Vypada to jako male prditko a pritom by sel uvnitr hrat ping pong jako ve 263 :-) . To auto proste klame telem :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod radek mb » pát črc 13, 2018 09:20

No, tak jsem zase trochu blíže splínu. Prohazoval jsem pneumatiky, tak jsem auto zvedl na heveru. Pod úchytem posledního dílu výfuku, hned u sváru, je podlouhlá škvíra, která se časem bude zvětšovat do doby, než to upadne. Takže bude potřeba vyměnit poslední díl výfuku.
Ani pravý zadní tlumič, tekoucí, mi neudělal radost.
Korozi zadních lemů přehlížím.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod Vašátor » sob črc 14, 2018 09:37

Výfuk i tlumiče jsou banalita :wink:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod radek mb » pon srp 27, 2018 13:44

Najeto téměř 164 000 km. Cesta na maďarský sraz bez problémů, jen ten lehonce děravý výfuk způsobuje zvláštní vibrace, které se bohužel přenášejí na celé auto a to zrovna nejlepší cestovní rychlosti, to jest od 100 do 110.
Nechal jsem přezout gumy, Sava Eskimo mi zajistí lepší přilnavost vozu k silnici než sjeté hučící Uniroyalky.
Na fotce je vidět nejen pneumatika, ale také skvrny od oxidů železa na lemu blatníku.
Nefunkční stahování zadních oken asi řešit nebudu, protože sundavat po každých deseti otevřeních tapec a klepat kladívkem na motorek, to teda fakt ne.
Přílohy
IMG_20180821_092249.jpg
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 27, 2018 16:23

Sakryš, zima je na krku :koko: . Než pořád sundávat ten tapec. Co takhle tam na osu zabudovat malé kladívko nastavené tak aby přes pružinu doléhalo na motorek a k rukojeti přidělat špagátek který by přes kladky byl veden k sedačce řidiče a když by bylo potřeba zprovoznit stahování tak by jsi jen zatáhll za konec špagátku a pustil. Kladívko by kleplo do motorku a byl by zase na chvíli klid. Co ty na to? :rabbit:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod valda1971 » pon srp 27, 2018 18:37

Koko Loko píše:Sakryš, zima je na krku :koko: . Než pořád sundávat ten tapec. Co takhle tam na osu zabudovat malé kladívko nastavené tak aby přes pružinu doléhalo na motorek a k rukojeti přidělat špagátek který by přes kladky byl veden k sedačce řidiče a když by bylo potřeba zprovoznit stahování tak by jsi jen zatáhll za konec špagátku a pustil. Kladívko by kleplo do motorku a byl by zase na chvíli klid. Co ty na to? :rabbit:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7198
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod Georgius » pon srp 27, 2018 18:58

safra, ani nevíte jak je těžký utírat poprskanej dotykovej monitor
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 3997
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod radek mb » sob bře 30, 2019 22:52

A stále kvoká...
Přílohy
IMG_20190330_202536.jpg
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod JmJ » ned bře 31, 2019 07:06

Jestli ses ji dival na hlavu, tak to jinak ani byt nemuze. Ovsem dukezite je, jestli taky seje... ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod radek mb » ned bře 31, 2019 11:38

Na hlavu jsem se nedíval, jeden ventil tam bouchá jak o život, ještě to musí být vydržet.
Motor už je poměrně dost hlučný, desítka byla celkově tišší. Spotřeba oleje je zhruba litr na 3000 km. Prostě ten motor je na 170 000 km vyběhaný a na pohádky o tom, jak jsou Vazovské motory oproti konkurenci kvalitnější a rozhodně déle vydrží, už neskočím. Je to stejný šmejd jako všude jinde.
O skučící převodovce ani nepíšu, v Ladě zřejmě převodovky neumějí. Co je horší, že mi to začíná dost vadit. Nejsem si ovšem jist, zda by náklady na opravu byly rentabilní. Jedna z věcí, co mne těší, je nízká spotřeba. Dlouhodobě mám 5,9 podle PP, a to i přes zimu.ˇA také, že i přes tento nájezd a interiér složený z laciných plastů, není nijak rozvrzaný. Aspoň nějaké plus.
Z toho všeho vyvozuji, že ojetou Ladu si už nekoupím, prostě je to bezedná jáma na problémy a peníze. Howgh.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod Cory » ned bře 31, 2019 11:45

V pripade šrotace sa ujmem toho motora a hlavy :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod radek mb » ned bře 31, 2019 11:51

:D :D :D jako kdybych nebyl debil a doteď nesplácel tu blbou Oktávku, kterou nemám a na které jsem provařil téměř 100 000 korun, tak bych Kalinu poslal pryč a šel si pro nové auto.
Šrotace se tedy zatím neplánuje, ačkoliv bych rád věděl, jakou životnost má Kalina zamýšlenou konstruktéry AvtoVazu. Na věčné časy to jistě nebude.
Jo, ještě jsem zapomněl: Vždy, když přesáhnu rychlost 120 km/h, tak se mi rozsvítí kontrolka ABS. Pokud ale během cesty této rychlosti nedosáhnu, tak se nic neděje a nic se nerozsvítí. Pozoruhodné...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned bře 31, 2019 13:19

Az se bude porcovat tak dej vedet 8) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod Cory » ned bře 31, 2019 13:40

Supy su pripravené
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina

Příspěvekod radek mb » ned dub 28, 2019 10:14

Zmítám se v dilematu. Co s ní dál? :| Dost uvažuji o tom, změnit značku, pořídit něco pohodlnějšího, lepšího. Štve mě pár věcí, které mi ztrpčují cestovatelský komfort. Především to klepání ventilu, bude potřeba s tím něco dělat. Pan N. už je připraven. Hlučnost převodovky je fakt nesnesitelná. Jediné, co mě napadá, zeptat se v Sadské, jak by na tom mohla být převodovka z té Kaliny, která tam stojí na dvoře a porcuje se na ND. A tedy převodovku vyměnit. I když, bratrova Kalina má najeto něco přes 80 tis. km a už slyším, sice velmi velmi jemně, ale přesto, že mu také začíná hlučet. Až bude mít najeto to, co já, tak to určitě bude také trolejbus hadr. :?
Pak už to jsou "jen" drobnosti. Nefunkční stahování zadních oken, už na obou stranách. Když se sundá výplň a párkrát se klepne do motůrku stahování, tak se to rozeběhne. Desetkrát to stáhne okénko a po jedenácté již ne a jsem tam, kde jsem byl. To je prostě frustrující. Myslím, že podobný problém řešil i Radůz. Lituji, že vzadu nejsou obyčejné kličky, byl by klid.
Nevím, co tedy, zda zainvestovat a nechat si Kalinu :Hangman: nebo přestřihnout tu pupeční šňůru a od Lady se nadobro odpoutat?

P. S. Uchoval jsem si napsaný citát jednoho z dlouholetých členů klubu a snažím se jím řídit, ale není to lehké. Třeba se dotyčný pozná: :mrgreen:
"Správný Ladysta se vyznačuje pevnou vírou v značku a ví ,že věrnost k ní je jeho morální povinností. Vozy jiných značek jej ponechávají netečným."
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelu Kalina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků