Stránka 8 z 9

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2014 19:52
od zelvotron
Bych to s tím balením zase nepřeháněl, ať v tom nekondenzuje voda, co tak vyvrtat do řj dole dírku :mrgreen:

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2014 20:45
od KULICAK
A nebo zaslepit topný článek,aby byl bez vody. :D

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2014 20:54
od Křečík Barbuška
To jako vazne? Si delate prdel, ne? Ja to rikam furt, ze Kalinu nebrat :-) .

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: úte dub 08, 2014 08:27
od Teepee
Koko Loko píše:To jako vazne? Si delate prdel, ne? Ja to rikam furt, ze Kalinu nebrat :-) .
Copak copak, chybí jí hranky? :wink: :lol:

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: úte dub 08, 2014 13:06
od Vašátor
Komu zvoní hranka? :mrgreen:

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2014 16:43
od tavri
Píšou, že je prodána, tak kdopak to byl? :-)

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2014 20:41
od dmatej
Dmatej je o několik kol čtení zpět, problém s ŘJ měl taky, a je nasraný na Fridex G12+, neb je to svinstvo jak sliny Vetřelcovy, prosákne všude.
Dmatej svou ŘJ zachránil - vysušil, vydrbal lihem, přepájel jeden naleptaný spoj a přelakoval ho lakem na nehty, ŘJ obalil do izolačky. Půl roku ok, min. týden opět horší starty, včera ŘJ ven, to svinstvo prosáklo i skrz lepidlo izolačky a to aniž by přestala lepit!
Jen jsem to vysušil a pokud mi někdo řekne, jak se k tomu posranému topení dostanu, má u mě pivo - pouze za předpokladu, že se mi to fakt povede :-).

Jinak ŘJ se teď válí opět u spolujezdce pod nohama a auto jezdí bez problémů. Do Sadské se stejně chystám, už mám menší seznam úkonů, takže se mi v tom nechce nijak moc rejpat. Na Sadskou vyrazím ve chvíli, kdy vychytám menší problémy na Laďce (zadní brzdy, přechod na elektrický ostřikovač, brutální zatékání kolem skla řidiče - houba v povinné výbavě :D; v září mě u ní čeká další STK, když už mám kompresor, tak vystříkám dutiny a znovu přetřu štětkou prahy :D ).

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2014 20:59
od Křečík Barbuška
Prechod na elektricky ostrikovac? Vitej v 21. stoleti :-) .

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2014 21:20
od Laďuša
Zatejkání kolem skla řidiče se opraví samo ;) :P Zezačátku mi tam taky teklo, v obouch rohach, cestou v dešti jsem sušil hadrem, páč stružka vody tekoucí do podpalubovky mi nebyla zrovna sympatická... Ale časem se to samo asi zaneslo bordelem nebo co a přestalo to týct :mrgreen:

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2014 22:36
od dmatej
OFFTOPIC, týká se 2101:

Prdel vody. Pointa je totiž v tom, že na skle bejval zvnějšku nalepenej takovej "ubrus". Ten jsem kdysi strhnul. Už vím, k čemu tam byl - vodu odháněl na vnější stranu dveří, zatímco teď teče na tapec a dovnitř :D
Krom toho to těsnění kolem okna je tvrdý jako prase, podotýkám, že mám okna z 2104 ;)

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2014 15:07
od Felix 321
Bohužel i já dnes se starou ŘJ měl problémy, byť se zatím chovala vcelku slušně. Jelikož mne čeká dovolená, tak kontrola stavu ŘJ bude nutná a pokud tam bude mokro, pak opět pokus o nápravu dle návodu Dmateje...
Nová ŘJ je kdesi mezi Ruskem a ČR už asi třetí týden...

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2014 16:34
od dmatej
Vyndej jí hned jak můžeš, je to chvilka - jeden šroubek na sundání toho plastu z interiéru a pak šroubky na "saně" - ty jsem tam ani nedával zpátky, drží to bez nich dobře. A odpojit kabel, tj. ke straně motoru vyšoupnout tu oranžovou pojistku zásuvky, a ten konektor vyjede sám zároveň. A hvězdičkovej šroubovák, aby se člověk dostal do ŘJ.

G12+ je agresivní na tišťákový spoje, to je největší zlo, ale neznehybní to auto, dokud se to neodchlípne a nepotrhá. Auto začne zlobit spíš díky vodivosti tý kapaliny, která se dostane mezi zásuvku a tišťák a propojí co nemá. Vysychá to pomalu, možná by to šlo spíš vyfoukat kompresorem ven.

Já už zase jezdím krásně bez problémů, chytá z první, jen jsem nechal tišťák přes noc na stole (a utřel jsem ho, kam jsem se dostal ubrouskem).

Na dovolenou bych se s tím nebál, ale nedával bych jí zpátky pod topení, dokud nebude pořádně těsnit.

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 18:17
od Felix 321
Tak Princezna vydržela cestu bez problémů. ŘJ zkontrolována, opravdu celá obalena igelitem, všude sucho. A jelikož před každým vyřazením se musel prošlápnout plyn, tak mne se synátorem napadla taková blbost. Co zvýšit přitažením plynového lanka volnoběžné otáčky na 1000 ot./min.? Stalo se a ejhle mám rázem po problému. Otáčky jsou kolem 800 za minutu. A jen v momentě, kdy se ŘJ zachce "pumpovat", tak se otáčky zvýší k 1000 ot/min, ale vskutku jen krátkodobě. Za celou cestu už auto nechcíplo ani jednou, spotřeba se nezvýšila. Žádný problém s nastartováním, žádný problém při vypínání motoru po jízdě...

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 18:33
od zelvotron
jako nouzové řešení ok, jinak naprd, a není v háji servo volnoběhu, nebo čidlo polohy klapy?

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

PříspěvekNapsal: pon srp 04, 2014 08:11
od dmatej
Po pravdě, ŘJ může vypadat jak chce ok, ale nemusí být. Pokud můžeš, zkus jinou, jestli se to chování změní, je to v ní, jestli ne, je to ovládání ventilu volnoběhu.

Jinak mojí ŘJ jsem v sobotu vyměnil, protože moje utěsnění nebylo dokonalé, nateklo do ní zas, a i když všechno vypadá ok, nepodařilo se mi ani s měřákem najít žádnou vadnou cestu na tišťáku, ale startuje se špatně studený motor.
Výměna ŘJ je tak na 5 minut, akorát spárování s imobilizérem je na hodinu :D
Dám návod ...

Jinak kvůli zkoušce nní nutné tohle dělat, auto nastartuje i bez imobilizéru, jen bude svítit kontrolka.