Situace se komplikuje aneb jak opět udělat "super" kauf. Ale popořádku....
...s Kalou jsem zatím najel 400 km, docela jsem si na ní zvykl, řídí se příjemně. Spotřeba se mi ustálila na 6,1 l/100 km, kombinovaný provoz. Ale je tu samozřejmě jeden háček....již cca 14 dní čekám na velký TP, kde to bývalý (dosavadní) majitel odhlásí na mne, abych to mohl přihlásit na sebe. Jedná se přes pana N. Ten mi volal již minulý týden, že se omlouvá, ale pán se vytáčí a stále na mne auto neodhlásil. Říkám si, ať je v klidu, že na to nespěchám, třeba má nějaký problém, že ručení jsem si pro jistotu uzavřel na své jméno. Jaký však přišel dnes šok! Volá pan N., že mu volal majitel, že chce auto zpět! Důvod? Prý rodinné auto nabourali, dcera je v nemocnici a ještě dalších tisíc rodinných problémů. Pan N. je naštvaný ( v podstatě za nic nemůže a z ničeho ho neviním), já jsem taky naštvaný, protože Oktávka je mimo a musel bych jezdit žigulíkem, nehledě na to, že na ježdění jako rodinné auto jsem si pořídil právě Kalinu. Přemýšlím, jak se k tomu postavit. Kdybych byl svině, tak na auto mám kupní smlouvu a řekl bych, že mě ničí problémy nezajímají. Nechci ale dělat nikomu zle. Každopádně si myslím, že se zde úplně tak o rodinné problémy nejedná, naopak je za tím zištný důvod, a to peníze. Pánovi došlo, že se možná s cenou unáhlil. Pokud tedy Kalu budu nucen vrátit, budu sledovat inzerci, zda se někde objeví a hlavně za kolik! Každopádně kupovat znovu tuto nebudu, o kdyby byla za pět táců.
Zítra budu vědět více a napíšu report. Takto jsem si návrat ke značce nepředstavoval....