Stránka 28 z 29

Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: sob pro 30, 2017 19:25
od KRAES
Tak neviem, už pri názvu článku sa má človek vytočiť, či sa len pousmát nad tým, ako sa robí negatívna reklama na výborné vozidlo!!!!

http://www.autoviny.sk/testy/117636/tes ... -minulosti

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 01:34
od Laďuša
A co? Napsali svuj náhled na věc. Nulatrojka to prostě už neni.

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 05:45
od stano112
Laďuša píše:A co? Napsali svuj náhled na věc. Nulatrojka to prostě už neni.

Chlabohu že to už nie je nulatrojka :mrgreen: .

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 09:05
od JmJ
Taky na tom clanku az na kec o antene nevidim nic zleho. Dyt tu na foru jsou cele slohovky o tom, jak auto odhlucnit. A pokud se jim kastle zdala mekka, tak se jim tak zdala, co se da delat. Bohuzel sem nemel moznost to ridit, takze jizdni vlastnosti neposoudim. Ale pisou, ze zase vyssi podvozek projede i lehky teren. Bohuzel to zminuji jen u obrazku.

Dovolim si jen podotknout, ze vykriky o tom, ze je to ucelova kritika a manipulace, delaji lade spis skodu nez reklamu, neb bezny clovek dojde k zaveru, ze ladu si kupuji jen zoufali silenci. A toz tak.

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 09:26
od Liftback
A že som si to poctivo 2x prečítal, aj keď si sprostosť o anténe a denných svtlách mohli odpustiť dajme tomu, že to vyznelo celkovo neutrálne, malá zmienka o tom že Kalinu získali neoficiálnou cestou z bazáru tiež trochu zamrzí, plasty v danej triede myslím nemá lepšie ani nové sandero od dáče, výbava sa im zdala ok ale s cenou pri konkurencii to neporovnávali, pri fábii dostanete škrabku a.. nebudem komentovať. Spotreba ich prekvapila aj výkon bodaj by nie, je tam normálny motor čo sa v takej cene nevidí, tuhosť karosérie nebudem komentovať, ale dá sa jednoducho poriešiť. To že je vyšší podvozok priznávajú všetci, v komentároch je veľa vysvetleného.

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 09:40
od Cory
Zrovna o tuhosti karoserie nieco viem. Riesit ju nie je az take lahke. Tym autam strasne chyba napravnica, resp ram pod motorom. S Kalinou skusenosti sice nemam, ale konstrukcne je to to iste.
Skuste spravit maly test. Nastartujte motor, poproste niekoho, aby vam tocil volantom zo strany na stranu a strcte prst medzi blatnik a kapotu v mieste tlmica. Hned pocitite tu "tuhost" :mrgreen:

Dalsou vecou je upevnenie riadenia na motorovej priecke, ktora sa jazdou v zakrute natahuje a odozva od volantu nie je taka ako by mala byt. O prenose vibracii z riadenia a motora ani nevravim.

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 10:13
od Liftback
aj keď investícia by asi bola vysoká možno by to pomohlo
57dcdas-960.jpg

b982031s-1920.jpg

c746a26s-1920.jpg

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 10:27
od radek mb
Taky na tom nevidím nic extrémně hrozného.
Třeba jedničková Kalina není jako auto žádný zázrak, a horko těžko by šla porovnat s Fábií první generace.
Dále jsem chtěl podotknout, že pokud někdo diskutuje s redaktorem, mělo by to mít aspoň nějakou úroveň. Jak obsahově, tak i formou. Nevím, kdo to je Peter Farkaš, který se tam v diskusi objevil, ale na místě redaktora bych s ním ani nediskutoval. Ten člověk zřejmě nikdy neslyšel o interpunkci a pravopisu. Pokud se u nás mluví o úpadku vzdělání a školství, tak na Slovensku to musí být ještě horší. Vyučuje se tam ve škole slovenština?

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 11:08
od FOMA
Článek jsem si přečetl a nějak mně to nechalo taky v klidu. Ano, jako nadšence a fandu značky by mně potěšilo více pozitivních poznatků na úkor negativních, ale jsem realista. Kalina2 zkrátka svůj starší konstrukční původ nezapře, což se projevuje zvýšenou hlučností, tužším či méně přesným řazením apd.(především v porovnání se současnými auty). Nicméně to vše zase dohání vyšší výbavou, světlou výškou a docela příznivou cenou. Jak zmínil autor článku, starší konstrukce má i své kladné stránky(např. jednoduchost-spolehlivost-snažší opravitelnost). Na daný segment(kategorii) aut kde asi nejbližším konkurentem je opravdu (jen) Dacia a kde je rozhodující poměr cena vs. užitná hodnota si myslím, že je vše o.k. Zde se totiž opravdu nehledí na prvotřídní jízdní vlastnosti ani kvalitu respkt. na měkkost palubní desky použitých materiálů. Zde je důležité aby auto bylo především spolehlivé, nekazilo se, nevyžadovalo výšší nechtěné mimořádné investice a plnilo spolehlivě účel pro který bylo pořízeno. A tyhle kritéria dle mně jak Kalina2 stejně jako i Granta splňují 8) Pro vyšší level je zde Vesta :)

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 14:27
od posim
:D To si skoro spomenuli robiť test - keď už Kalina končí :lol:
Nadpis článku hovorí za všetko. V nadpise sa totiž skrýva 80% toho, čo chce autor článkom povedať. Ako subjektívny názor laika to beriem. No v motoristickej rubrike nemá čo robiť, pretože autor zjavne nevie, ktorá bije. Dôkazy o tom snáď ani netreba zdôrazňovať. Ak si prstom ukážeme na 10 priemerných áut v okolí, tak v 90% z nich budú agregáty či podvozkové skupiny na báze predošlých generácií 10 - 20 rokov dozadu.
Dnes však človek ťažko nájde skutočne kvalitné - odborné príspevky. Neviem, kde sa všetci tí autori z pred pár rokov či desaťročí (?) vytratili :? Zrejme nie je zo strany vydavateľov o skutočne odborné články záujem.

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 16:05
od stano112
posim píše::D To si skoro spomenuli robiť test - keď už Kalina končí :lol:
Nadpis článku hovorí za všetko. V nadpise sa totiž skrýva 80% toho, čo chce autor článkom povedať. Ako subjektívny názor laika to beriem. No v motoristickej rubrike nemá čo robiť, pretože autor zjavne nevie, ktorá bije. Dôkazy o tom snáď ani netreba zdôrazňovať. Ak si prstom ukážeme na 10 priemerných áut v okolí, tak v 90% z nich budú agregáty či podvozkové skupiny na báze predošlých generácií 10 - 20 rokov dozadu.
Dnes však človek ťažko nájde skutočne kvalitné - odborné príspevky. Neviem, kde sa všetci tí autori z pred pár rokov či desaťročí (?) vytratili :? Zrejme nie je zo strany vydavateľov o skutočne odborné články záujem.


Šimon veru tak...kde sú tí autory :( . Tendenčne napísaný článok,ktorý autor zaklincoval poslednou vetou...veľmy som sa na nej pobavil :D ...povedané slovami Jara Slávika: autor má prístup zrejme k lepším narkotikám,ako ja :D :D .
Zaklincoval to už len tým nadpisom.Ak by sa jednalo o inú značku,tak by napísal,že Kalina spája rokmy overenú kvalitnú konštrukciu s novými prvkamy a bohatou výbavou...ak by som bol neznalý laik,tak si po prečítaní toho nadpisu to auto v živote nekúpim :( .
Ďalšia perlička s tetrapakovou krabicou...ak by sa tak isto jednalo o iného výrobcu,tak by sa napísalo,že konštruktéry AutoVazu by mohli popracovať na tuhosti karosérie,lebo nie vždy sa nám zdalo tlmenie nerovností ideálne...ale veď samy dobre vieme,prečo to takto pisálkovia píšu :( .Myslia si,že sú vtipný,pritom sú len úbohý :D .Už len to,akým spôsobom získal auto na test je značne podozrivé.Neviem,buď som blbý ja,alebo ten autobazár,ktorý mu asi len tak požičal auto na týždeň...výpovedná hodnota článku skôr hovorý o tom,že mu ho niekto požičal na hodinu aby si ho pofotil a medzitým skomolil tento článok. Ak by auto testoval poctivo týždeň,myslím že by s neho vypadlo aj niečo iné ako tento nezmysel...áno sú tam aj svetlé okamihy,ale tiež pri iných autách by sa vyzdvihli akosi inak...napr:Kalina už od 7500€ disponuje automatickou klímou a vynikajúcim kúrením,ktoré nabieha takmer okamžite...čiže asi tak.
No a už vôbec si nemyslím,že jediným možným konkurentom je Sandero...našťastie my za posledné roky prešlo rukamy dosť aút iných značiek,aby som mohol porovnať.Čo sa týka tej poslednej vety,tak tá zjavne súvisý zo spomínaným užívaním narkotík :D .Že by malo Sandero o tiedu lepšie jazdné vlastnosti...no o tom by som musel niečo vedieť...za tých 6 rokov čo ho občas používam na firme(vrátane novej faceliftovanej rady) som myslím už nadobudol dosť skúseností na to,aby som to mohol objektívne porovnať.Ak sa vyjadril o Kaline ako o aute neistých jazdných vlastností a riadení,tak o Sanderu to platí trojnásobne,aj čo sa týka náchylnosti na bočný vietor.Predbiehať Sanderom kamión na dialnici pri 110 sa dá prirovnať k adrenalínovému športu :D .S Kalinou si jazdu pri 150 na dialnici užívam s úsmevom na tvári :D .Veď tý čo ich vlastnia,tak vedia o čom píšem :) .
Ale aby som pána Orosza len nekritizoval,tak mu musím dať za pravdu to,ža Sandero je s tlmením nerovností a prenosu hluku do interiéru na lepšej úrovni...na tomto dúfam konštruktéry pri novej Kaline popracujú lepšie :) .

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 18:55
od FOMA
Co se nadpisu týče a některých postřehů autora(kastle tetrapak, anténa-bleskosvod apd.) ve snaze "odlehčit" test a zaujmout čtenáře, tak je pravda, že takové žvásty si odpustit mohl. Nicméně co by jste čekali od člověka, který téměř 30roků vyrůstal na vlně propagandy, že vše co je z RU je špatné či ještě lépe směšné. Samozdřejmě, že objektívní test stejně tak i jakýkoliv výzkum lze zcela věrohodně provést vždy tak jak si "pán" přeje a to je fakt. Tak nějak mám taky pocit, že pokud by současné Lady měly jiný znak na kapotě či jinou zemi původu, test by vypadal zcela jinak :) Vždyť si vezměte jak je u nás opěvována třeba Š Rapid 135(136) z konce 80tých let, (obdobně v poslední době i Š Favorit), jak se o ní mluví v superlativech zatímco v zahraničí na západ od nás je považována za jednoho z nejhorších sporťáku na světě..... Každopádně je třeba při čtení různých blbin zachovat čistou hlavu, mít vlastní úsudek, reálný pohled na svět s trochou optimismu a hlavně zdravý selský rozum 8)

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: ned pro 31, 2017 19:54
od stano112
FOMA píše: Každopádně je třeba při čtení různých blbin zachovat čistou hlavu, mít vlastní úsudek, reálný pohled na svět s trochou optimismu a hlavně zdravý selský rozum 8)

Ďakujem FOMA,táto posledná veta je skvostne napísaná :) .Ja viem že naše Lady nie sú tie najlepšie autá pod slnkom a majú svoje muchy,ale žiadne auto si nezaslúži,aby o ňom nejaký debilko písal hlúposti...už len z úcti ku konštruktérovy toho auta.Ak to dokáže pán redaktor vymyslieť lepšie,potom môže kritizovať :D .
A mimochodom ak preberáš tohto pána redaktora,tak má prízračné meno...Orosz totiž v maďarčine znamená rus :mrgreen: :mrgreen: .

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: pon led 01, 2018 02:13
od JmJ
Az to udelas lip, pak muzes kritizovat, to je bohuzel jeden z nejcastejsich zoufalych argumentu v debate. Tak pozor na to ;-)

Toz at to frci :-)

Re: Kalina II. - oficiálne

PříspěvekNapsal: sob dub 14, 2018 19:55
od Gallič
Dnes jsem jel přes Sadskou..........v Showroomu oranžová Kalina2 kombi..........zdálo se mi, že jí chybí řidičovi dveře........