Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: pon úno 28, 2011 16:10
od zelvotron
Pořád nechápu tu souvislost s Plavcem, nevšim sem si, že by někde rozebíral ekonomickou situaci AvtoVazu...

PříspěvekNapsal: pon úno 28, 2011 16:37
od Erik
Zelvotrone, myslím že to souvisí s tímhle:

FOMA píše: Poněvadž kdyby Lady byly opravdu špatné jak zde Plavec tvrdí,tak by se již dávno nevyráběly.

Howg.


Edit: jméno

PříspěvekNapsal: pon úno 28, 2011 19:17
od Veverka
JJ,toto jsem přesně myslel.
Vyrobit dobrý auta je jedna věc,efektivně prodat druhá.

PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2011 21:52
od Gripen
Přeji dobrý večer...
Mám Kalinu sedana 1.6, rok výroby 2007 a do dnešního dne jsem neměl jedinou závadu. Na "Princezně" mám najeto 36 000 km a spotřeba je 6 až 6,5 l na 100km. Auto jsem kupoval jako nové v Sadské, kde je také pravidelně servisováno. Ač je to má první Lada, tak jsem s ní nadmíru spokojen.
Byla se již podívat v Chorvatsku, Maďarsku, Slovensku, Polsku a letos se podívá do Srbska, Makedonie a Řecka...
Každému, kdo se Ladám a Kalině posmívá, vzkazuji i říkám, že tolik místa, pohodlí a spokojenosti s žádnou HaŤaPkou nezažije...:-)))

PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2011 21:53
od veliz
FOMA píše:Poněvadž kdyby Lady byly opravdu špatné jak zde Plavec tvrdí,tak by se již dávno nevyráběly.

Howg.


Nejde ani tak o vládní subvence či šrotovné, ale hlavně o vysoké clo na jakýkoliv dovezený automobil. Jestliže v Rusku stojí 2105 od 178000 rublů, Priora od 300000 rublů, Fabia od 400000 rublů a Octavia od 550000 rublů, je to celkem jasná volba. Tímto způsobem by se v podstatě donekonečna mohla vyrábět stará řada a stále by byla konkurenceschopná. V těchto podmínkách bych o jiném autě než Lada také neuvažoval.

PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2011 22:00
od zelvotron
Erik píše:Zelvotrone, myslím že to souvisí s tímhle:

FOMA píše: Poněvadž kdyby Lady byly opravdu špatné jak zde Plavec tvrdí,tak by se již dávno nevyráběly.

Howg.


Edit: jméno


Aha to sem si nevšim :oops: