


Moderátor: Moderátoři
No úplně vidim toho žáka, jak na křižovatce startuje poloteplej motor...to musí bejt docela hustý... Já osobně bych se na karbovým žigulu teda učit asi nechtělPajas píše:Divili byste se ale v Chrudimi jezdí jedna 2105 jako autoškola! Nevěřil jsem vlastním očím když jsem ji viděl, ale už jsem ji zahlédl několikrát. Asi nějaký provozovatel který má rád extrémní sporty
To máš naprosto pravdu. Já jsem po autoškole hned začal jezdit ladou, kterou jsem brzy vystřídal starou Octávii (rv 1964), kde je jednička taky bez synchronů a na ostatních kvaltech jsou synchrony spíš jen "přibližné". Pro výuku opravdu super. Najezdil jsem s ní asi 30 tkm. Hrozně rád na tu dobu vzpomínám. Dokonce jsem se s touto oktávkou odvážil i do Rakouska, kam mě dokonce i pustili.Michal Pokorný píše:I já, ovšem nejlepší autoškola byla na náklaďák (P-V3S) - to bylo něco !! Moje první setkání s převodovkou bez synchronůHurikán píše:Já se učil na karbovým favoritu![]()
Taková auta mají být v autoškolách, člověk se u nich nejlépe naučí citu pro otáčky motoru a pro řazení.
Hurikán píše:Já se učil na karbovým favoritu a žádný problémy jsem neměl. A mezi ladou a favoritem s karbem nepozoruju vůbec žádný zásadní rozdíl. Takže mně by výuka na ladě vůbec nevadila.Laďuša píše:... Já osobně bych se na karbovým žigulu teda učit asi nechtěl
Sytič? Co to je?Laďuša píše:Hurikán píše:Já se učil na karbovým favoritu a žádný problémy jsem neměl. A mezi ladou a favoritem s karbem nepozoruju vůbec žádný zásadní rozdíl. Takže mně by výuka na ladě vůbec nevadila.Laďuša píše:... Já osobně bych se na karbovým žigulu teda učit asi nechtěl
Hm, to ještě mělo sytič??? Ale vlastně máš pravdu, když se nad tim zamyslim, tak si nejde neuvědomit, že celý generace se na takových autech učily jezdit.... Ale z dnešního pohledu mě to přijde úsměvný, když plno mladých pomalu neví, co to sytič je....
a nebo z vyvozuzelvotron píše:Ruční se taky vyskytuje, ale to je předělávka (a podle mě dost naprd). Origo z fabriky je jen automat.