Stránka 15 z 15

PříspěvekNapsal: čtv kvě 05, 2011 21:48
od DJ Majk
Kamoš ma golfa IV a tam svieti ne jedna kontrolka :-D a beha! a to auto už je servise jak doma :-D tak až tak by som 2110 nehadzal hneď do šrotu všetko záleží hlavne od toho aký majiteľ ju mal pred ci to bral len tak a čosi klepe neva šak prestane, a keď ne tak bude z toho kurník :P

Vodis:Hlavne bacha aký benzín tam dávaš tesco a jurky benzinky obchádzaj ja som tak raz tiež nabral. A kontrolka jak som to rezal 140 vybehla tiež..Chudá zmes alebo neviem si to vysvetliť proste tankujem inde a pohoda :P

PříspěvekNapsal: čtv kvě 05, 2011 22:24
od plavec
Nemůžu si pomoct, ale nejni jednodušší si koupit auto od známěho, kterému věřím a hlavně mu nesvítí kontrolka motoru vůbec :?:

PříspěvekNapsal: pát kvě 06, 2011 05:30
od Cory
plavec, moc to riešiš

PříspěvekNapsal: pát kvě 06, 2011 08:08
od vodis
Z kontrolky nějak strach nemám, chování auta se nezměnilo. Jede i startuje to pořád ok. Jinak má to najeto necelých 16000 km, sem tam škrábanec na kastli, ale mechanicky to vypadá ok. Beru to jako auto tak na 5 let, prostě v dohledu musí jít peníze jinam, než do aut. Doufám, že tech 5 let a cca 80000 km to nějak přežije a pak to může klidně do hutí. 8)

PříspěvekNapsal: pát kvě 06, 2011 08:34
od DJ Majk
Potom tu daj foto ved to musí byt jak nové :)

PříspěvekNapsal: pát kvě 06, 2011 08:54
od Petr HC
DJ Majk píše:... A kontrolka jak som to rezal 140 vybehla tiež..Chudá zmes alebo neviem si to vysvetliť proste tankujem inde a pohoda :P

Pokud se rozsvěcuje CHE při vyšším zatížení motoru a diagnostika hlásí chudou směs, je to na 99% způsobeno nízkým tlakem paliva před vstřikovacími tryskami a to má na svědomí z 20 % přicpaný filtr paliva z 10 % závada redukčního ventilu a ze 69 % nedostatečný tlak palivového čerpadla. Kvalita paliva s tím mnoho nenadělá. Všechno to jsou závady MECHANICKÉ, které elektronická diagnostika nezjistí, lépe řečeno nedovede indikovat jinak, než hlášením "chudá směs". Procenta jsou pouze můj odhad (možná trochu kvalifikovaný).

PříspěvekNapsal: ned kvě 08, 2011 12:35
od vodis
DJ Majk: Tak tady je odkaz aspon na dva obrázky.
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2136862

PříspěvekNapsal: ned kvě 08, 2011 13:10
od DJ Majk
jj dik za foto :) inač pekná. Uvažujem tiež nad tým pasom dole na dvere ale nie body ale je taky sprej co ma vlastnosti ako keby to bol plast :) vizuálne.

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2011 17:54
od vodis
Tak check engine odstraněn odpojením baterie. Páčka dálkových světel vyměněna během 5 minut. (přitom toho jsem objevil výškové nastavení volantu:-)))) ) Chladící kapalinu jsem dolil jen tak, aby byla hladina vidět v nádržce a víčko jsem pořádně dotáhnul a neteče. takže jen vyvážit kola a je to! Zatím spokojenost a děkuju za rady!! Ovšem pro zmenu začal zlobit AXTEC na samaře... 8)

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2011 19:22
od radek mb
vodis píše:Ovšem pro zmenu začal zlobit AXTEC na samaře...


Jako bychom o tomto podvratném systému spolu nemluvili :)

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2011 19:40
od vodis
radek mb píše:
vodis píše:Ovšem pro zmenu začal zlobit AXTEC na samaře...


Jako bychom o tomto podvratném systému spolu nemluvili :)


No jo, jsem asi chválil až moc... Sytič při nastartování funguje ovšem jak se prošlápne plyn, tak to chcípá, dokud se motor neohřeje, pak je to už ok. jako kdyby se rázem vyřadil sytič z činnosti. Takže mě po dovolený čeká cesta nejspíš do Sadský, nechci to nechat rozrejpat mechanikama u nás na vsi. Jsou sice šikovní, ale tohle by asi viděli prvně...

PříspěvekNapsal: čtv čer 30, 2011 11:08
od r520
tak jsem se rozhodl, že auto opravovat nebudu. když byste měl někdo zájem

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=331914#331914