Saša: Taky jsem byl docela překvapenej, když jsem z toho sundal krytku. Sice elektronice moc nerozumím, ale myslím že podle logiky funkce zadních mlhovek by tam mohlo být to co říkáš. Se systémem palubní kontroly to nesouvisí, kukačky nedetekují poruchu mlhovek.
Zadní mlhovky fungují následovně: na palubce není spínač (vypínač), ale jen tlačítko (myslím jako na zvonku u dveří). Když jsou zapnutý potkávačky (s dálkovýma to jde asi taky), tak se prvním stiskem mlhovky rozsvítí, druhým zhasnou. Ale když při rozsvícených mlhovkách vypneš potkávačky a následně je zapneš, tak mlhovky se už nerozsvítí, musí se znovu zapnout tlačítkem. Tenkrát jsem se do toho vrtal, protože sem mačkal tlačítko mlhovek jak blázen, ale rozsvítily se třeba až na třetí zmáčknutí a kolikrát pak nešly vypnout, musel jsem je vypínat vypnutím potkávaček, za jízdy to fungovalo obvykle vcelku dobře, kdy otřesy relátku pomohly, ale za klidu to bylo horší, což bylo blbý kvůli STK. Potom co jsem to rozebral a ťuknul do toho, tak fungovaly dobře i za klidu. Dám sem i obrázek plošňáku toho relátka, třeba ti to něco poví, akorát je to trošku neostrý
Raduz: To je normální funkce zadní mlhovky by s originálním zapojením měly jít jen s potkávačkama nebo možná i dálkovýma.
Tavri: tak pak dej včas vědět, kdy sem pojedeš, pro zachování tradice by jsme ovšem předtím měli dostat bludišťáky