prodat ... neprodat ... (to be or not to be :-) )

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod zelvotron » sob srp 09, 2008 19:38

Michal Pokorný píše:No, novou řadu Lady jsem sice neměl, ale i tak jim to spolu slušelo :wink:


No ale zase si měl novou řadu favorita :) mezi novořaďákama kupodivu podle všeho letí spíš karburátory :D
Přílohy
IMG_4153-r.jpg
Taky přidám jednu fotku :)
IMG_4153-r.jpg (48.9 KiB) Zobrazeno 2662 krát
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Michal Pokorný » sob srp 09, 2008 19:56

zelvotron píše:
Michal Pokorný píše:No, novou řadu Lady jsem sice neměl, ale i tak jim to spolu slušelo :wink:


No ale zase si měl novou řadu favorita :) mezi novořaďákama kupodivu podle všeho letí spíš karburátory :D


Ale to je karburátor. On je to takový mezityp, už má černý interiér, 100 mm rozteč na kolech ale je to ještě karburátor ( r.v. 1993) , je to totiž otcův vůz. Použil jsem tuto fotku, protože můj favorit vypadal úplně stejně. Také byl r.v. 1993, ale o pár měsíců mladší a už to byla stříkačka. Na pohled se liší pouze v tom, že otec má původní plecháče a já měl 14" elektrony, otec má LTH-01-26 a já měl LTH 53-97 :wink:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
 
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvekod zelvotron » sob srp 09, 2008 20:28

To sou věci, to ani nevim, že něco takovýho bylo :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » sob srp 09, 2008 20:33

zelvotron píše:To sou věci, to ani nevim, že něco takovýho bylo :)
Co nevíš že bylo? Ty 14tky kola? Na favorit srazu bylo jen pár aut co měli origo 13ky plecháče Jinak ta fotka od Tebe to je ségry fáčko před opravou?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » sob srp 09, 2008 20:35

Ten mezityp s karburátorem a černým interiérem a VW roztečí šroubů kol. :wink:

edit: fotka - jj
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » pon srp 11, 2008 08:02

Favorit brzdí stejně asi jako 2110. Přední světla jsou opravdu pěkný, zadní taky. Teď s nima ale potřebuju jezdit ;-)
Je strašnej křáp, v porovnání s 2110 žere strašně moc benzínu, tenhle žere i vodu a začala svítit kontrolka oleje, tak jsem ho dolil a svítí stále. A taky to moc nejede. Zlatá Lada.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Raduz » pon srp 11, 2008 09:29

tavri píše:A taky to moc nejede. Zlatá Lada.


NO TO MI POVIDEJ, když jsem přesedl tak jsem byl v Jiříkově vydění!!! :shock:

On tam je také trochu česový posun. Favo94 a LADA 02.

Ale LADA je LADA.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvekod plavec » pon srp 11, 2008 16:08

Raduz píše:
tavri píše:A taky to moc nejede. Zlatá Lada.


NO TO MI POVIDEJ, když jsem přesedl tak jsem byl v Jiříkově vydění!!! :shock:

On tam je také trochu česový posun. Favo94 a LADA 02.

Ale LADA je LADA.


Souhlas. Mám fávo 92 a ladu 2001 a je to znát.Fe fáčku mi přijde větší randál, když se jede a má to jen 43kw, ale hlavní pro mě je, že plní funkci náhradního a nouzovýho povozu. Tavri, ty ho máš taky jako nouzovku?

Záleží co bereš jako moc velkou spotřebu, já jezdil v zimě za 12l plynu a níž jsem šel jen výjmečně.A v létě lehce kolem 10l plynu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » pon srp 11, 2008 18:55

tavri píše:Teď s nim ale potřebuju jezdit


taky ti to eště nerozebírám :mrgreen: jenom rezervuju :wink:

Tak bych si rovnou zarezervoval i ty zadní, když řikáš že sou taky pěkný :D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » pon srp 11, 2008 19:25

Dotaz na pana Tavriho: Necítíte se poněkud nesvůj při řízení favorita?, přeci jen jak je níž a ta šaltrpáka je delší, jakoby přímo vražená řidičovi na obdiv. :roll: pro mě přesedlání mezi 111kou a fáčkem je docela zážitek.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » pon srp 11, 2008 19:29

Tak i když nejsem tázán, dovolím si poznatek, zezačátku mi přesedání dělalo trošku problémy, ale již jsem si plně zvyknul na obě plečky :-D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » pon srp 11, 2008 19:32

Pakliže obě plečky plejí a brázdí naše silnice bez potíží, tak je to z dlouhodobého hlediska uspokojující a na komfort netřeba hledět,že? :D
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tavri » pon srp 11, 2008 20:44

Klidně to fávo dám celý zadarmo (bez kol a baterky), když mi dáte potvrzení o ekolikvidaci, aby to šlo odhlásit. Nebo cca 1500 Kč a papír si zařídím.
Jinak to půjde celý do ekolikvidace, prý to berou zadarmo, když je auto komplet.
Ale vše až v říjnu, po skončení STK a pojištění. 8)

Jezdí se s tím divně :-) A olej už nesvítí, závada v konektoru u čidla, stačilo otřít hadrem...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Jelen » pon srp 11, 2008 21:53

tavri, zeptám se ti, ale mám člověka, co by si to vzal a i na sebe odhlásil, ale musej tam bejt nějaký strašný kola, aby to samo odjelo(a asi i poslední den STK) a nějaká dead baterka na nastartování.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod tavri » stř srp 13, 2008 16:26

Jelen píše:ale musej tam bejt nějaký strašný kola, aby to samo odjelo(a asi i poslední den STK) a nějaká dead baterka na nastartování.
... a to je přesně to co nemám. Rozhodil jsem sítě a je zamluvený k pokojnému zbavení se toho. :cheers:
Moc to nejede a nevím proč. Motor má vcelku pravidelný chod a favoriťácký zvuk, ale připadne mi, že výkon má jako Š100. Také není zapojen el. modul zapalování. Je tam jen cívka a na ní jakýsi bastl. Mám zkusit vyměnit zap. kabely? Svíčky 21 mm tam asi nenarvu?
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků