Moderátor: Moderátoři
Dík za radu, mě to taky připadá že je v háji kloub, ale koukal jsem do kat. náhr. dílů a ta poloosa se skládá: kloub nárazová podložka nárazník, hřídel kloub. Tak to můžou bejt taky ty nárazový věci. Když je špatnej kloub tak je to cejtit ve volantu? Přední náhon mám poprvé v životě.Jiri píše:když to dela v tahu a v rejdu tak je to poloosa, tlumic cela zvuky na nerovnostech. stačí se oprit o blatnik a pak pustit když se to rozhoupe je v haji tlumic...
Tlumic by sice odpovidal najetym km, klouby v poloosach na ne je to brzo ale u lady clovek nikdy nevi
Zvednout kolo na heveru dat neutral, plny rejd a zkusit s tim tocit rukou... jakakoliv nepravidelnost otaceni a zvuky jsou podezrele.
good luck!
Vono při tom bouchání volant můžu držet ve dvou prstech a nic necejtim.Jiri píše:no u lady jsem to mel v pohode ale jednou jsem chvilku ridil pujceny auto ktery melo v haji kloub... a na volantu to bylo taky trosku citit .. .
kloub odejde vetsinou když je praskne mazeta a dostane se tam bordel. a meni se to komplet...
normalne by kloub mel prezit 250 000km.
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků