mgrdragun píše:hmm ako to tak citam tak mate povedsine rok vyroby 01. mate niekto nieake skusenosty s rokom 06?
Mám r.v. 2006 zakoupený 8.8.07 a setkal jsem se s těmito problémy (veškeré elektrické):
1. Centrální zamykání někdy neotevře/nezavře všechny dveře, na podruhé bezpečně ano-upozornil jsem 2x na garančce, ale zrovna se to nikdy tam neprojevilo
2. po odblokování immobilizéru jsem nenastartoval-ani cvak - to trvalo 1 týden. Závadu jsem dočasně odstranil klepnutím ze zlosti na palubní desku, trvale relativně - po pohýbání svzků kabelů u pojistkové skříňky
3. zahoukal mi system palubní kontroly vše se na něm rozsvítilo a následně zhaslo (to jsem jel s vlekem na trase Příbram Strakonice) Následně jsem zjistil že mi nejdou ani hodiny a tak jsem laboroval s kabely u obou přístrojů, leč bezvýsledně. Jen náhodou v tmavé podzemní garáži jsem zjistil, že mi nesvítí vnitřní osvětlení a ani bodovka, což mě přivedlo na myšlenku spálené společné pojistky. Tu jsem v té tmě sice těžko hledal ale s příruční svítilnou to šlo snáz. S hrůzou jsem zjistil že mi nejdou ani zadní brzdová světla a tak jsem si říkal, že když nejde palubní kontrola nemělo mi je to co hlásit. Ale pojistka byla jasná-byla společná. našel jsem ji ale nebyla spálená. Ten Ivan co ji vyráběl, přepalovací drátek na obě nožičky nepřipájel jako u ostatních ale jen volně omotal a tak kontakt závisel na tom, zda jej pero držící kontakt nože pojistky taky zrovna stlačilo či nikoliv. Po výměně pojistky vše bez závad, pojistku jsem si doma pájením opravil.
4. Při jízdě se zaplým vyhříváním zadního skla nefunkční blinkry-to trvalo to odladění-že souvisí s ohřevem. Následně ale zjištěno, že při pravém blinkru bliká vše co vzadu svítí, nejvíce osvětlení SPZ a nejméně ten blinkr který měl, při levém naprosto totožně. Dále ale svítilo leccos při sepnutí samotného ohřevu skla, stejně tak jako při sepnutí brzdových světel. Nechtělo se mi jet do servisu cca 110 km a tak mi poradili hledat závadu v ukostření- po sejmutí tapacírunku v kufru jsem v levé části pod plastovou skříňkou na nářadí objevil uvolněný kabel ukostření černý-o plast prodřený. Bohužel nešel dotáhnout-matka ani povolit. Když jsem ji nakonec vyndal, zjistiul jsem že je stržený závit jak ji Ivan chtěl dotáhnout na neexistujícím závitu. Trn měl totiž závit jen do 3/4 a tak kabelové oko bylo volné mezi karoserií a matkou. Pročistil jsem závit závitníkem a mezi novou matku a karoserii vložil 3 podložky aby šlo matici dotáhnout. Prodřený kabel zaizolován, závada odstraněna. Nicméně než jsem toto objevil, tak jsem čistil 2x vše kontakty na všech zadních žárovkách a zbytečně (pohnul jsem i s volným kabelem náhodně a bylo dočasně opraveno).
Jinak zatím nic, vše drží a jen se děsím co přijde. Musím pochválit jízdní vlastnosti a spotřebu (proti 21043), běžně jezdím za 6,0-6,25 l/100, ale měl jsem i 5,6 l/100.