Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod franta » pát zář 09, 2005 08:03

ten plastový předek před předním oknem musí pryč jsou tam pod krytkama šrouby, ale je to možná ještě přilepené. Topení
Franta
franta
 
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Topení

Příspěvekod Jura Baran » pát zář 09, 2005 09:04

Tipoval bych na radiator topení. Na Samaře (2109 r. v. 93) odešel po 5 letech. Na chvíli se to spravilo tím, no nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje takovej ten instantní vodní kámen na opravy netěsností chladící soustavy, ale pak to bylo stejně v háji, protože ten instantní humus začal ucpávat hadice topení. Radiátor musel stejně ven a to byla "sranda", protože musí ven celá přístrojovka a radiátor neby :oops: l taky z nejlevnějších.
Jura Baran
 
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvekod Skalouš » pát zář 09, 2005 09:15

Už se mi povolila spousta pásek na hadicích. Ty, co jsou vidět, jsem vyměnil za české a pohoda, takže první, po čem jdu jsou pásky.
Bude-li to radiátor, hodím to na Mělník. Ale kdyby to byla ta páska, tak mi připadá zbytečné ztratit s tím 2x půl dne cestováním...
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » pát zář 09, 2005 10:41

Ahoj Skalousi mel jsem v kvetnu podobny problem. Nakonec to vyresila vymena hadice co vede k topeni. (v melniku)
Problem lady spociva v tom ze dost hadice je bez textilni vlozky a tim padem se tlakem docela nafukuji (tlak je tam docela velkej) a pak tu hadici prorizne ta sponka. HAdice ke kterym se trochu muze jsem uz taky menil sam, nebo zkracoval po te co je spona prorizla.
NA porve to nepoznali a vymenili vicko..tohle dela ze zacatku jen teply motor, studeny to netece ani natlakovany.
Nejen ze musi ven ten plastovej vehement, ale i sani, hlavni brzdovej valec, posilovac,... proste pakarna. Rikali ze to delali od 9rano do 15. hod a tomu verim.
DAlsi problem je ze v melniku tam daji original hadici ktera nema textilni vlozku (takze za chvili to bude znova) a protoze hadice jsou tam 2 a stoji snad 20kc kus tak jsem rikal at vymeni preventivne obe.. pry ne, ta druha byla ok.
s praci je to na cca 1000kc...
mam ted dojem ze se mi za chvili prihlasi ta druha "djeste dobra od topeni ..za poslednich 1000km ubylo tak pul litru kapaliny..
ach jo......jak me to auto sere.
ySam na vymenu tehle hadic nemam cas a davat to jinam nez do melnika nechci, kdyz nekdo nevi jak to rozebrat tak na tom stravi mladi a bude nasranej a s chuti to pak taky odflakene.
Pry nove modely od 2004 maji delsi trubky topeni a tak se k hadicim muze bez silene demontaze vseho okolo.
zaplatpanbuh ze tahle lada nema ventil topeni:-)
radiatory topeni pry docela drzi ale stoji nekolik tisic + prace..atd...

preju rychlou a levnou opravu:-))))
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Skalouš » pát zář 09, 2005 10:50

Kácím na to, jede to do Mělníka. Další tři roky to mít nebudu, takže tam ůžou dát, jaké hadice chtěj.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » pát zář 09, 2005 10:54

kdyz porovnam hadice ktere pouziva tady casto zatracovany koncern vw s tema co sou v lade... no comment... lada pouziva vetsinou rovne hadice bez textilni vlozky, vyjimkou jsou jen ty "tluste" k chladici a termostatu.
Vsude jinde byva zvykem pouzivat na chlazeni tvarovane hadice s vlozkou.. tim tvarovanim se predejde jejich mechanickemu namahani a prosoupani o nektere jine dily. Skoda 1000 -120 na tom byla stejne jen s tim malym rozdilem ze pracovni teplota nebyla vetsi nez 100st.C.tim padem de facto skoro bez tlaku....
btw u lady je spinani ventilatoru reseno pres pocitac a rele.. takze pri 107 st c sepne.. kdyz uz je ve hre pocitac tak je otazka jednoho vykonoveho prvku ktery umi pri nizsich teplotach regulovat rychlost vetraku a predejde se castemu natlakovani systemu.. to vsecko je o spolehlivosti...
Kdo nejezdi po meste tak tyhle problemy nema....
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Jiri » pát zář 09, 2005 10:59

ja ma dojem ze kvuli praskle hadicce ke srtici klapce (praha-brno a zpet) jsem asi pripekl simerinky v hlave.. budu je muset nechat v melniku vymenit...:-(
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod tavri » pon zář 12, 2005 18:49

Pánové, vždycky říkám, zlatá ZAZ Tavria. Asi se budu muset Ukrajincům omluvit, jak jsem na ně nadával. Ale použité materiály a hlavně kvalita zpracování byla nepochybně lepší. Tam byly i ty Jirim zmiňované hadice s textilní vložkou. Sponky byly kvalitní atd. A celkově to auto bylo lépe a důmyslněji postaveno. Ale s odstupem času stejně říkám že to na Ladu nemá, ani na Samaru, která je nepochybně lepší a bytelnější. Prostě něco jako třídveřový Favorit s některými neduhy Olcita.
Naproti tomu Lada 211x je fajn, jen kdyby to nebylo tak odfláklé a ty materiály, gumy co hned zpuchřej a plasty co se zkřivěj, možná křivě sestaveno už z výroby? :? Prostě auto na export si představuju jinak.
Jiri: Ty sponky jsem měnil zatím dvě. Jednu u termostatu a druhou dole u benzínové nádrže. Ty ruský sponky jsou hrozný v tom, že se nedají dotáhnout, při dalším pokusu o dotažení dojde k ustřižení závitu, však víš... :wink:
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

elektrika - zadni dvere

Příspěvekod Jiri » čtv zář 15, 2005 06:37

Pratele,
uz zase ( po 3/4 roce) se urvaly draty ktere vedou elektriku do 5 dveri (kombik). Bude to uz nekolikere nastavovani tech dratu..... snad to zase chvili vydrzi), hadicka k ostrikovaci to taky moc dlouho nevydrzela...
MAte nekdo podobne zkusenosti?.. ja ty dvere pouzivam denne...
J
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod franta » čtv zář 15, 2005 07:09

u mě zatím klid a taky to používám skoro denně. I když je pravdou, žer u kombíku to bude asi víc namáhané.Jaký, že to máš rok výroby, Jiří?
Franta
franta
 
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvekod Jiri » čtv zář 15, 2005 10:26

Rok vyroby je 2001, nekdy z pocatku roku.
No az to rozeberu tak uvidim, skoda ze nemam k dispozici silikonove kabliky, jsou podstane ohebnejsi a v zime se to neda srovnavat..btw.
Ja myslism ze to opravdu je moc zavisle na konkretni konstrukci a taky na tom kolik zmekcovadla prislo do dratu...
je si ted vzpominam ze od "minule opravy to bude necele 4 mesice
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Skalouš » čtv zář 15, 2005 11:18

Hadička k ostřiku mi taky praskla, dráty zatím ne. (r.v.2002)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » čtv zář 15, 2005 12:21

jo jo...pul kralovstvi za jemnou silikonovou licnu, nejlip tak v 5 barvach..
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Skalouš » sob zář 17, 2005 19:15

Mám nový radiátor, černý plast pod předním oknem a dvě hadice.
Sk.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod franta » ned zář 18, 2005 09:14

za kolik?
Franta
franta
 
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků