Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Jiri » úte úno 05, 2008 12:01

ta vůle plynového lanka se sama od sebe nezvětší. ale když to bude moc fest tak pohyb bowdenu může zapříčinit mírné otevření klapky. třeba při vibracích nebo přejezdu nerovností...
porovnal bych to s jinejma autama a pak teprve něco řešil.
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod plavec » úte úno 05, 2008 19:20

zelvotron píše:, dneska se mi to nějak podchlazovalo, bylo to pořád tak na 75-80° .
Jo a taky mi to občas volnoběhuje na 1500 - 2100 ot. Po protůrování se to občas vrátí k normálu, občas ne.


To je máček, mě to zase vaří a nespíná větrák.Domnívám se že odešla delikatesa-ŘJ :evil: asi už se s tím vydám na Zbraslav, nebo do Mělníka.Neví někdo, jestli pujčujou náhradní vůz?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Jiri » stř úno 06, 2008 10:01

ridici jednotka v haji? no to se mi moc nezda ale možný je vsecko a u lady je to vzdy s vetsi pravdepodonosti. :-(
zkus odpojit konektor od cidla teploty, mel by se roztocit vetrak chladice.......
tedy konektor pro ridici jednotku , ma 2 draty a je v bloku pobliz termostatu.
když se toci tak je RJ ok.
pak ma teprve cenu se vlacet do melnika..
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Petr HC » stř úno 06, 2008 12:23

For Plavec a Jiří ,
ŘJ asi vadná nebude , ale ta zkouška odpojením konektoru naopak nasimuluje sibiřskou zimu. Čidlo teploty je NTC termistor - tedy jeho ohříváním klesá jeho odpor .Simulace varu chladící kapaliny se tedy dosahne odpojením konektoru a propojením jeho pinů rezistorem (odporem) cca 120 ohmů . 177 ohmů odpovídá 100 st.C . Možná by stačilo piny zkratovat , ale totoje jistota . Navíc - pokud bys použil proměnný rezistor cca 100 - 250 ohmů a nastavil hranici ,kde ventilátor spíná a následným změřením jeho hodnoty porovnal tuto s tabulkou,kterou jsem nedávno zde uvedl zjistíš ,zda ŘJ reaguje správně na termistor .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Jiri » stř úno 06, 2008 15:01

PetrHC nemáš pravdu. To jak funguje termistor to je pravda pravdoucí ale ridici jednotka má v sobe podstane vic inteligence.

Ridici jednotka umi rozlisit sibirskou zimu od prerusenych dratu a proto v pripade tehle poruchu prechazi do stavu ktery je bezpecny a umožní s autem dojet i v horku a v kolonach do servisu. Doporucuju vyzkouset :-)
kdysi davno se dal sehnat na konevce za 150kc cesky manual k ridici jednotce od GE na samaru 1,5.
Když si to clovek cele precte tak zjisti že je tam spoustu funkci ktere pri poruse "cehokoliv" umožní nouzove dojeti a že se dá taky dost veci diagnositkovat bez pocitace pokud clovek zna principy funkce cidel a sw v RJ.. sice v novejsich desitkach a kalinach je RJ Bosch ( a v rusku soubezne JANVAR) ale ale principy jsou vicemene totožné...
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod plavec » stř úno 06, 2008 20:00

Jiri píše:zkus odpojit konektor od cidla teploty, mel by se roztocit vetrak chladice.......


zkusili jsme ho odpojit, ale větrák se neroztočil.vyzkratovali sme to taky a nic.Jediná možnost jak roztočím ventilátor je , když ho napojím na přímo na baterii.
Myslím si , že to nespíná řj, nebo zase někde vypadnul z něčeho drát.Elektrika ladě nepřeje.Jsem třeba dneska ostříknul okno a stěrače se vůbec nezapnuly.Tak jsem musel setřít okno manuálně, posunutím páčky do polohy cyklovač. Že mi na kontrolním panelu svítí pořád ( asi už týden v kuse) že je v expanzce málo vody, na to jsem si zvyknul.Stejně si vodu kontroluju pohledem na nádobku. 8)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Jiri » čtv úno 07, 2008 08:04

hmmm..... ještě jedna věc...zkusit relé v pojistkové skříni. jestli funguje a jestli když se tam propojí jeho kontakty drátem tak se rozčí větrák... pak bych ze vzědavosti zkusil jen změřit jetli vůbec něco leze z řidici jednotky.. a hura do melnika.........:-(

treba u me lady neslo topeni zadniho okna..a duvod ..ten kreten co osazoval relatka do pojistkove skrine mu ohnul nozicku takže rele cvakalo ale nespinalo ...... :-)
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod JmJ » čtv úno 07, 2008 10:03

Omlouvam se, ale uz nam to tu nabobtnalo tak, ze je docel problem to moderovat. Prosim vas tedy o to, pokracovat a debatovat v dilcich tematech. Dekuju.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků