Jiri píše:me s radiatorem topeni garaznik vyhnal ( jeho odhad byl spravny, cely den prace a apk mu bude auto stat na dvore dokud nesezene radiator)
Melnicky servis se s tim sr. cely den .... ale to už sis urcite nekde v historii nasel.. sam jse m dotoho nelezl....
myslim že pristrojovka zustava na miste.... vic nevim..
Dobře, tak jsem je v servisu poučil, jak se tam maj dostat, a budu se modlit. Jo, četl jsem ty problémy s topením, no žádná slst to není u tohohle auta.
Divný je že tam mokro není.Teď při poslední jízdě si to vzalo na 50 km skoro celou nádržku, což už je dost o hubu s tím jezdit.Myslel jsem si že záleží jestli se přepne větrák na teplý vzduch, ale už zase ne.Já tohu chlazení vůbnec nerozumím, ztrácí se kdy chce, jak chce, někdy trochu, jindy hodně, ale nemá to na nic souvislost. Zjistil jsem že je to trochu mokrý na motoru jakoby zezadu pod sáním, tak se ptám:
Je možný že by to bylo i těsnění pod sání a výfuk? A pak je to šíleně zblitý od fridexu na podvozku, tam co jsou brzdový trubičky, akorát v tom záhybu, jak vedou od posilovače brzd směrem dozadu pod auto, tam co vedou vedle sebe, jestli mi dobře rozumíte.
Ta plechová trubka co vede za motorem napříč a co je vidět jen když se lehne pod auto a kouká se od tyčí řízení je taky slušně orezlá.Už někomu prohnila?