Stránka 9 z 10

Re: STK

PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2011 15:06
od mirozv
:lol: alebo :lol:

Re: STK

PříspěvekNapsal: ned říj 09, 2011 10:37
od stano112
no chlapci sa divím tým cenám u vás...mňa STK síce čaká až na rok v máji,ale otec bol teraz z PEUGEOT 206 a platil emisná+stk 55€! bez úplatku! pýtal som sa jedného čo nosí autá na STK 100€! NEMORÁLNE!!!!!!

Re: STK

PříspěvekNapsal: ned říj 23, 2011 18:57
od usirew
Nazdar Laďáci!! Myslíte že bude problémna kontrole, když mám ty super futuristické LED světla pro denní svícení??

Re: STK

PříspěvekNapsal: ned říj 23, 2011 19:39
od Luděk Ondrůch
Pokud svítí tak jak mají, tak ne.

Re: STK

PříspěvekNapsal: pon říj 24, 2011 09:19
od usirew
No a jak by to asi mělo být??? Zkoušel jsem se podivat na auto tak z 50m a zdá se to být ok, jednoduše jde to vidět.

Re: STK

PříspěvekNapsal: pon říj 24, 2011 11:17
od Luděk Ondrůch
Jde o zapojení, současně s denními světly nesmí svítit žádné další osvětlení vozu, v okamžiku kdy rožneš obrysovky tak musí denní světla automaticky zhasnout.

Re: STK

PříspěvekNapsal: pon říj 24, 2011 14:56
od usirew
AHA...tak to to musím vyšpetkovat, protože s obryskami mi to ještě svití ale na tlumené už zhasnou:-) dik

Re: STK

PříspěvekNapsal: úte kvě 21, 2013 09:48
od tavri
A je to :angel8: Úspěšně to prošlo.
Vpravo vzadu nejspíš ovalita bubnu, mám natřít brzdový trubky, vyměnit stěrače a pár dalších drobností Áčkové závady :-)

Re: STK

PříspěvekNapsal: úte kvě 21, 2013 10:43
od JmJ
tavri píše:A je to :angel8: Úspěšně to prošlo.
Vpravo vzadu nejspíš ovalita bubnu, mám natřít brzdový trubky, vyměnit stěrače a pár dalších drobností Áčkové závady :-)


no vida. btw pokud ti to bez problemu proslo emisema, tak bych pripadnou pokracujici vyssi spotrebu mozna hledal v necem, co "pribrzduje", nez v procesu spalovani (vstriky, vaha vzduchu, svicky atd.).

Re: STK

PříspěvekNapsal: úte kvě 21, 2013 13:29
od tavri
Měření emisí byla hra na mrkanou, prý nic moc... kdoví co vlastně naměřil, hlavně že mám nálepku. V katu zmizela nejmíň třetina výplně...

Re: STK

PříspěvekNapsal: stř čer 19, 2013 15:25
od FOMA
Tak už i já mám čerstvou STK. Pominu li ME kde největší problém dělalo, že v celé Kroměříži vám na 2111 emise nikdo nezměří, že na to nemají povolení popř. platné povolení. Emise jsem tedy zajel změřit asi do 10km vzdáleného Kojetína , kde vše proběhlo bez problému.
STK byla udělena na podruhé, protože opět nezklamal zátěžový regulátor, který byl zadřený, proto byl vyměněn za nový(za 5 let provozu už druhý!!!) a Lada bude chvíly brzdit tak jak má, tedy minimálně do příští STK.

Re: STK

PříspěvekNapsal: stř čer 19, 2013 15:30
od tavri
Kdo má zvednutý zadek kostkama a s regulátorem nic nedělal, je dobré jít na Stk s plnou nádrží a nějakým závažím v kufru (kanystry vody, pár balíků balené vody po 6-ti apod.)

Re: STK

PříspěvekNapsal: stř čer 19, 2013 15:36
od FOMA
To sice máš pravdu, ale ten regulátor byl zadřený a chvíli brzdilo pravé kolo, pak zas levé a nakonec pravé zadní přestalo brzdit úplně. Zkoušeli jsme i variantu, že zadek zatížím stoupnutím si na TZ a držel jsem se za hagusy( mám 100kg) a vůbec nic se nezměnilo. Starý reg. byl(a stáleje - ve svěráku) zadřený natvrdo.

Re: STK

PříspěvekNapsal: stř čer 19, 2013 15:44
od Křečík Barbuška
Divné, omezovač snad máte tak jak krabice před rozvidlením, takže by prasátka měla na obou stranách chodit stejně, ne? Leda, že by též zatuhla.

Mě se kdysi po nedomyšleném nakopnutí sedmy kombíkovými pružinami podařilo omezovač nechat zatuhnout v poloze zavřeno. Po zimě odježděné jen na předku jsem měl bubny totálně vyrezlé :-) . Omezovač nicméně probudila ukrutná síla vyvinutá na pedál brzdy, až se "prostřelil" a spokojené prošel již dvěmi technickými.

Re: STK

PříspěvekNapsal: stř čer 19, 2013 16:08
od FOMA
Koko Loko píše:Divné, omezovač snad máte tak jak krabice před rozvidlením, takže by prasátka měla na obou stranách chodit stejně, ne? Leda, že by též zatuhla.

Mě se kdysi po nedomyšleném nakopnutí sedmy kombíkovými pružinami podařilo omezovač nechat zatuhnout v poloze zavřeno. Po zimě odježděné jen na předku jsem měl bubny totálně vyrezlé :-) . Omezovač nicméně probudila ukrutná síla vyvinutá na pedál brzdy, až se "prostřelil" a spokojené prošel již dvěmi technickými.


Ne, ne řada 110 má jiný "vylepšený" zátěžák a to tak, že do něj jdou ze předu dvě trubky(z každé komory hl. brzd válce jedna) a odcházejí také dvě ke každému kolu (což je zcela logické). Bylo zde zjevně zamýšleno že by to bylo jako "posychrované", ale nějak se to v praxi neosvědčilo :? . Nicméně zadní brzdy včetně zátěžáku jsou z modelu 2108 tedy ze Samary. Navíc ta páka co ovládá zátěžový regulátor je poněkud diskutabilní :roll: U 21061 jsme za 22let nevěděli, že nějaký zátěžák na autě je - tak moc byl celá ty léta hodný 8) . zatímco u řady 110, aby se nejraději člověk pustil rovnou do úprav :) .