Stránka 8 z 10

PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2011 20:31
od zelvotron
jo, přesně tak

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 08:57
od radek mb
Tak dnes jedu na STK i já. Ty dva roky vždycky utečou jak voda :|

PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 20:04
od Vláďa B
Já byl před třemi týdny. Prostě jsem tam přijel a za půl hodiny odjel lehčí o čtyři stovky.

PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 20:43
od Michal Novosad
400,- za STK :shock:
já platil minulej týden 700 + 350 za emise :evil:

STK

PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 12:47
od kakenator
Já to nechal v stk rybnice a prošel jsem :) Ale je fakt, že mi to tam dával kamarád a trochu je tam zná, tak to "nejspíš" jemně pomohlo :D

PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 21:41
od Vláďa B
Oprava s těma 400 jsem se upsal. Bylo to 500. Přesně 530 Kč.

PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 21:44
od plavec
Vláďa B píše:Oprava s těma 400 jsem se upsal. Bylo to 500. Přesně 530 Kč.

I tak mi to ale přijde dost málo.

PříspěvekNapsal: pon črc 11, 2011 19:37
od vodis
Tak jsem dnes s 2110 absolvoval bez ztráty kytičky STK a ME. Emise byly prý jak u nového auta a na STK tratiční netěsnost motoru a převodovky, jinak nic. Technik na emisích prý tam ještě takový typ lady neměl. 8) Jo a sakumprásk jsem platil 860 peněz.

Re: STK

PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2011 14:38
od Jarda
Mám LADU 2110 vyrobenou a u nás zakoupenou v roce 1999. Tedy jednu z nejstarších v ČR. Najeto 200 000 km. Před měsícem STK i emise naprosto bez problémů. Katalizátor původní, 2. a 3. díl výfuku několikrát měněny - reznou více, než je zdrávo, hlavně kvůli mosaznému (či co je to za kov) kroužku ve spoji mezi nimi.

Re: STK

PříspěvekNapsal: pon zář 05, 2011 22:12
od vintera
již dlouho se zaobírám myšlenkou dovozu jednoho ojetého auta "ze západu" (EU). Zajímalo by mě, jaké jsou podmínky pro kontrolu STK a přihlášení auta vyrobeného například v počátku sedmdesátých let a jaké kdo má praktické zkušenosti s přihlašováním.

Re: STK

PříspěvekNapsal: čtv zář 08, 2011 18:32
od usirew
Tak a Láďa absolvoval na jedničku sice s malým zaváháním (skříň karoserie-kabina řidiče) ani jsem nedokázal pochopit co je tohle za vadu :-)

Re: STK

PříspěvekNapsal: čtv zář 08, 2011 18:37
od zelvotron
To píšou obvykle v souvislosti s korozí, ale jinak bych nad tím nějak moc nedumal.

Re: STK

PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2011 09:39
od mirozv
Tak, tiež mám úspešne STK za sebou a vazidlo má povolenie na ďalšie dva roky existencie. :D Iba dve ľahké závady 503- rám(nosná konštrukcia) korózia, 214-prevod parkovacej brzdy. Niečo tam napísať musel, no nie? :lol:

Re: STK

PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2011 11:51
od JmJ
Ja se taky pridam, taky mam tyden novou stk. brzdy chodili krasne symetricky, technik se divil, ze kombika od 110 rady jeste nevidel a do papiru napsal netesnost motoru a spajzu za coz muze prolinajici cidlo hladiny oleje. pohoda ako dycky ;-)

inac 300 kc emise u auto paulus v km a stk 500 v csao km

Re: STK

PříspěvekNapsal: sob říj 08, 2011 13:41
od plavec
mirozv píše:Tak, tiež mám úspešne STK za sebou a vazidlo má povolenie na ďalšie dva roky existencie. :D Iba dve ľahké závady 503- rám(nosná konštrukcia) korózia, 214-prevod parkovacej brzdy. Niečo tam napísať musel, no nie? :lol:


no,spíš tam nechtěl vypisovat všechno,ne? Tak napsal jen něco :P