STK

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod plavec » čtv črc 03, 2008 17:40

Tavri, no já si právě nevšimnul že tohle téma je vlastně loňský, ale tak zase tu teď každej ví, že mám prostřední díl navíc. Je to euro2.

Teď jsem zvědav na ten walker- vypadá krásně- jakoby pochromovaný, tak hlavně aby vydržel, jinak tam co kupuju díly, tak mi tvrdil, že lidi maj walkera asi nejradši a že vydrží víc než nějaký polský krámy. :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tavri » úte pro 09, 2008 09:18

Jak ten čas letí, utekly dva roky a Lada dnes opět úspěšně absolvovala emise a STK. Tentokrát jsem tímto úkonem raději pověřil známého...
technik na STK prý ocenil bytelnost náprav, uložení, čepů...
najeto 89500 km.
Přílohy
napr.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Skalouš » úte pro 09, 2008 09:49

Souhlas. Lada po 100tkm bez vůlí. - Ostatní auta (i Transit) už mají nové všechny čepy u náprav.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » pon pro 13, 2010 21:26

Zase dva roky utekly a desítka dnes úspěšně prošla STK. Opět podvozek bez vůlí, technik vtipkoval, že takovýhle auto tady viděl naposledy před dvěma lety (moje)
najeto 105800 km
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod usirew » pát čer 10, 2011 13:36

Mám před STK a vyskytl se problém se šteloáním světel. podle tohoto obrázku http://vaz-manual.narod.ru/tuning-2110/ ... 007-01.jpg ale nejak mi vypadly stelovací kolíky u světel jde to nejak obejít??
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Příspěvekod radek mb » pát čer 10, 2011 15:57

usirew píše:jde to nejak obejít??


Je potřeba známý a něco, co přivře technikovi oči :wink:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod usirew » sob čer 11, 2011 10:10

já bych to spíše chtěl opravit, přeci jen jde i o moji bezpečnost a to že mi levý světlomet svíti 1,5 m před auto je jaksi na nic
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob čer 11, 2011 21:56

Nevím jak to tam máte řešené (ale mám pocit, že jsem tu někde četl, že také hydrokorektorem), ale u hranatců a Samary a Samary je hydrokorektor který koupíš baj voko kolem pětistovky, spíše níže. Podstatně mu zvětšíš životnost, když po instalaci zamotneš místa přechodu trubičky do mosazného nátrubku měkkou izolačkou nebo samovulkanizační páskou.

Napadá mě analogie s ruskými světly pro hranatce, tam totiž v případě kolapsu hydrokorektoru nejdou poštelovat světla zatímco v případě československých světlometů to díky vnitřní pružině šlo. Takže pokud nechceš investovat do hydrokorektoru bude asi nutno zajistit předpružení paraboly světla aby reagovala na šrouby.

Pokud to již máte elektro, tak jako bych nic nepsal, jsem tu přeci jen neinformovaným hostem :D .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod plavec » ned čer 12, 2011 09:29

Koko Loko píše:Pokud to již máte elektro
kdepak, elektro to nemáme.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod mirozv » ned čer 12, 2011 10:35

Možno by Cory vedel doniesť z UA. tuším, že z nejakej volgy alebo gazela pasujú aj na desinu.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvekod Cory » ned čer 12, 2011 11:54

Mal by som sa opytat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod usirew » pon čer 13, 2011 09:47

Hydrokorektor mi kupodivu slouží a dost dobře....ale ty štelovací střouby vypadávají.... Dám si hydrokorektor nejníže, našteluju světla kolíkama a pak se sotva dotknu hydrokektoru tak to vyskočí a světlo svítí 1,5m před auto...
Koko Loko píše:Takže pokud nechceš investovat do hydrokorektoru bude asi nutno zajistit předpružení paraboly světla aby reagovala na šrouby.

To by měla ta pružina přitahovat nebo tlačit na parabolu?
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon čer 13, 2011 14:39

Tak to ti teď nepovím, až se dostanu k nějakému světlu tak do něj mrknu. Na světlo osazené v autě ale šahat nebudu, hydrokorektor tam slouží již tři roky a nebudu to zbytečnou manipulací pokoušet :mrgreen: .

Nicméně, co myslíš tím vyskočením? Jako, že při manipulaci s pvládacím prvkem vyskočí to kuličkové zakončení z mechanismu ve světle? Pokud tak, tak by to chtělo regulační šrouby naštelovat do nějaké střední polohy zekteré to nebude vyskakovat a pak teprve štelovat. Je chod pístků délkově dostatečný a na obou stranách stejný? Nemohlo dojít ke ztrátě kapaliny a následnému přílišnému zasunutí pístků?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon čer 13, 2011 18:32

Prozkoumáno, pružina udržuje parabolu v poloze "zvednuto", je v horní části a parabolu přitahuje k zadnímu krytu. Pokud si vzpomínám dobře tak "šulínek" hydrokorektoru pak při vyjíždění tlačí do plíšku, který parabolu sklápí. Nicméně podotýkám, že píši o krabici nikoliv o hypermoderní desítce :D .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod mirozv » pon čer 13, 2011 19:34

usirew píše:Dám si hydrokorektor nejníže
Chápem to správne tak, že je regulátor hydrokorektora na štvorke? Vtedy by to naozaj svietiť pred auto. Poloha "0" by malo byť zaťaženie iba vodičom resp. vodič a spolujazdec a vtedy by to malo svietiť najvyššie a pri tejto polohe by sa mal nastavovať aj sklon. aspoň myslím
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků