STK

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod tavri » pát črc 13, 2007 15:12

zelvotron: Rusáci dělají podle katalogu i druhé díly s prodlouženou trubkou o délku katalyzátoru. O takovém dílu jsem uvažoval... Ale to by bylo nápadné při STK. Že mám emise a kat nikde. Proto tam nechávám to torzo.
Kdyby stál katalyzátor to, co jeden díl výfuku, tak ho koupím... ale při takové ceně? Nejsem padlej na hlavu. :-D
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod danielTIR » sob črc 14, 2007 08:39

Na escortu, originál kat. Najeto cca 98 000 km a na včerejších emisích stav 100 % . To že je kat origoš (původní) mi potvrdil i technik z FORDU dle katalogovíého čísla. Není ani nijak brutálně rezavý. Na celém výfukovém potrubí mám měněnou pouze zadní část /poslední díl/ výfuku, jinak vše původní. U LADY výměna výfuku po cca dvou letech. Kat i u LADY pracoval na 100 % ale měl jsem najeto cca 68 000 km, takže nevím kdy by odešel.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod tavri » sob črc 14, 2007 10:50

Originální výfuk vydrží hodně, třetí díl jsem měnil vloni - po 6 letech, prostřední budu měnit letos - po 7 letech. Ten kat je taky bytelnej, až na ten vnitřek :-)
Fakt je, že zas tak moc nejezdím a auto garážuji.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » sob črc 14, 2007 14:58

No můj kat je taky bytelnej, ale to okolo (plech, trubky) stojí za... :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod zelvotron » stř říj 17, 2007 15:20

Jaký zkušenosti máte s měřením emisí? Byl sem dneska a byl s tim trochu problém, jelikož daná stanice neměla povolený hodnoty (hledali v počítači seč mohli) a ani osvědčení (?) pro měření tohodle typu VAZidla ( "tak tohle sme tu ještě neměli" :D ).
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Skalouš » stř říj 17, 2007 15:41

Mě je udělali na: http://www.autovalmont.cz/
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod rudo. » pát říj 19, 2007 18:03

Na STK som bol pred mesiacom, vytkli mi len trhajúcu sa gumu čo drží zadný výfuk a žiarovku so zlým vlákonom na stretávacích svetlách, lebo nesvietila do oblúka, ale do roviny, ináč všetko bolo OK. Auto má 6 rokov 600000 km a výfuky s katalyzátorom by mali byť pôvodné aj keď tiež nie sú úplne bez hrdze. Mal som z toho celkom radosť, lebo na STK som auto pripravil tak, že som povysával a utrel handrou olejovú vaňu. O Ladu sa starám priebežne.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod Roman » pon říj 22, 2007 09:54

Neprehnal si to s tymi nulami pri stave km?
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod rudo. » pon říj 22, 2007 17:10

Ako je možné, že som to STK na prvý raz urobil, keď som taký nepozorný? :) Ku 600 000 km by som musel asi písať román, Roman. :) Ďakujem za upozornenie.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod Roman » pon říj 22, 2007 19:46

:D
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod zelvotron » úte črc 01, 2008 17:05

zelvotron 9.7.2007 píše:tavri napsal:
Někdo tu psal, jak mu uhnil...

:( Tak sem se po zimě kouknul prvně na ten kryt katu a vypadá to dost katastrofálně, z druhý strany je to ještě horší.


No vida, uběh rok a po plechu pod katem ani na jedný ladovce ani památky, přitom na mojí na podzim určitě ještě byl :(
Takže jestli se někdo někde přizabil o kus plechu, tak se mu omlouvám :oops: ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » úte črc 01, 2008 19:21

tavri píše:Originální výfuk vydrží hodně, třetí díl jsem měnil vloni - po 6 letech, prostřední budu měnit letos - po 7 letech. Ten kat je taky bytelnej, až na ten vnitřek :-)
Fakt je, že zas tak moc nejezdím a auto garážuji.


Hele Tavri, nechceš můj originál prostřední díl?Nechal jsem ho zavařit kolem příruby se jevila už docela dirka, jinak mu nic není, schoval jsem si ho a když už mám teď novej, tak mi leží v garáži. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tavri » úte črc 01, 2008 21:53

Už jsem loni koupil. viz http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#112248
Nejen že byl od Vašenkova drahý, děravý a šmejd, ale po roce vypadá strašně, asi nevydrží druhý rok. Tak bych ho asi bral, jestli máš Euro2.
Btw. pohliníkovaná replika zadního dílu z Koněvovky vypadá po 2 letech stále dobře.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » stř črc 02, 2008 06:53

tavri: čemu řikáš replika? To je ten českej?

Jo jinak našim po pěti letech uhnil zadní díl výfuku, těsně za přírubou u spojení se středním dílem, asi by to šlo opravit, trubka je jinak celkem dobrá, ale nevim jestli to má cenu, protože oprava by stála okolo pětikila a okolo vyústění trubky vzadu z tlumiče a držáku je taky už slušně orezlej, ale ještě to celkem jde.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » stř črc 02, 2008 07:42

zelvotron. Opravovat výfuk se nevyplatí, do půl roku vyleze dírka vedle. Snad jen pro mimopražáky :D Ve Slovinsku mi výfuk svařili za 13 Eur a 2 piva :-)
Pak jsem přijel, na podzim koupil repliku zadního dílu (český) a tu svařenou slátaninu vyhodil.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků