STK

Moderátor: Moderátoři

Re: STK

Příspěvekod mirozv » sob říj 08, 2011 15:06

:lol: alebo :lol:
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: STK

Příspěvekod stano112 » ned říj 09, 2011 10:37

no chlapci sa divím tým cenám u vás...mňa STK síce čaká až na rok v máji,ale otec bol teraz z PEUGEOT 206 a platil emisná+stk 55€! bez úplatku! pýtal som sa jedného čo nosí autá na STK 100€! NEMORÁLNE!!!!!!
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Uživatelský avatar
stano112
 
Příspěvky: 1125
Registrován: čtv zář 29, 2011 21:29

Re: STK

Příspěvekod usirew » ned říj 23, 2011 18:57

Nazdar Laďáci!! Myslíte že bude problémna kontrole, když mám ty super futuristické LED světla pro denní svícení??
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: STK

Příspěvekod Luděk Ondrůch » ned říj 23, 2011 19:39

Pokud svítí tak jak mají, tak ne.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Re: STK

Příspěvekod usirew » pon říj 24, 2011 09:19

No a jak by to asi mělo být??? Zkoušel jsem se podivat na auto tak z 50m a zdá se to být ok, jednoduše jde to vidět.
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: STK

Příspěvekod Luděk Ondrůch » pon říj 24, 2011 11:17

Jde o zapojení, současně s denními světly nesmí svítit žádné další osvětlení vozu, v okamžiku kdy rožneš obrysovky tak musí denní světla automaticky zhasnout.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Re: STK

Příspěvekod usirew » pon říj 24, 2011 14:56

AHA...tak to to musím vyšpetkovat, protože s obryskami mi to ještě svití ale na tlumené už zhasnou:-) dik
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: STK

Příspěvekod tavri » úte kvě 21, 2013 09:48

A je to :angel8: Úspěšně to prošlo.
Vpravo vzadu nejspíš ovalita bubnu, mám natřít brzdový trubky, vyměnit stěrače a pár dalších drobností Áčkové závady :-)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: STK

Příspěvekod JmJ » úte kvě 21, 2013 10:43

tavri píše:A je to :angel8: Úspěšně to prošlo.
Vpravo vzadu nejspíš ovalita bubnu, mám natřít brzdový trubky, vyměnit stěrače a pár dalších drobností Áčkové závady :-)


no vida. btw pokud ti to bez problemu proslo emisema, tak bych pripadnou pokracujici vyssi spotrebu mozna hledal v necem, co "pribrzduje", nez v procesu spalovani (vstriky, vaha vzduchu, svicky atd.).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: STK

Příspěvekod tavri » úte kvě 21, 2013 13:29

Měření emisí byla hra na mrkanou, prý nic moc... kdoví co vlastně naměřil, hlavně že mám nálepku. V katu zmizela nejmíň třetina výplně...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: STK

Příspěvekod FOMA » stř čer 19, 2013 15:25

Tak už i já mám čerstvou STK. Pominu li ME kde největší problém dělalo, že v celé Kroměříži vám na 2111 emise nikdo nezměří, že na to nemají povolení popř. platné povolení. Emise jsem tedy zajel změřit asi do 10km vzdáleného Kojetína , kde vše proběhlo bez problému.
STK byla udělena na podruhé, protože opět nezklamal zátěžový regulátor, který byl zadřený, proto byl vyměněn za nový(za 5 let provozu už druhý!!!) a Lada bude chvíly brzdit tak jak má, tedy minimálně do příští STK.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: STK

Příspěvekod tavri » stř čer 19, 2013 15:30

Kdo má zvednutý zadek kostkama a s regulátorem nic nedělal, je dobré jít na Stk s plnou nádrží a nějakým závažím v kufru (kanystry vody, pár balíků balené vody po 6-ti apod.)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: STK

Příspěvekod FOMA » stř čer 19, 2013 15:36

To sice máš pravdu, ale ten regulátor byl zadřený a chvíli brzdilo pravé kolo, pak zas levé a nakonec pravé zadní přestalo brzdit úplně. Zkoušeli jsme i variantu, že zadek zatížím stoupnutím si na TZ a držel jsem se za hagusy( mám 100kg) a vůbec nic se nezměnilo. Starý reg. byl(a stáleje - ve svěráku) zadřený natvrdo.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: STK

Příspěvekod Křečík Barbuška » stř čer 19, 2013 15:44

Divné, omezovač snad máte tak jak krabice před rozvidlením, takže by prasátka měla na obou stranách chodit stejně, ne? Leda, že by též zatuhla.

Mě se kdysi po nedomyšleném nakopnutí sedmy kombíkovými pružinami podařilo omezovač nechat zatuhnout v poloze zavřeno. Po zimě odježděné jen na předku jsem měl bubny totálně vyrezlé :-) . Omezovač nicméně probudila ukrutná síla vyvinutá na pedál brzdy, až se "prostřelil" a spokojené prošel již dvěmi technickými.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: STK

Příspěvekod FOMA » stř čer 19, 2013 16:08

Koko Loko píše:Divné, omezovač snad máte tak jak krabice před rozvidlením, takže by prasátka měla na obou stranách chodit stejně, ne? Leda, že by též zatuhla.

Mě se kdysi po nedomyšleném nakopnutí sedmy kombíkovými pružinami podařilo omezovač nechat zatuhnout v poloze zavřeno. Po zimě odježděné jen na předku jsem měl bubny totálně vyrezlé :-) . Omezovač nicméně probudila ukrutná síla vyvinutá na pedál brzdy, až se "prostřelil" a spokojené prošel již dvěmi technickými.


Ne, ne řada 110 má jiný "vylepšený" zátěžák a to tak, že do něj jdou ze předu dvě trubky(z každé komory hl. brzd válce jedna) a odcházejí také dvě ke každému kolu (což je zcela logické). Bylo zde zjevně zamýšleno že by to bylo jako "posychrované", ale nějak se to v praxi neosvědčilo :? . Nicméně zadní brzdy včetně zátěžáku jsou z modelu 2108 tedy ze Samary. Navíc ta páka co ovládá zátěžový regulátor je poněkud diskutabilní :roll: U 21061 jsme za 22let nevěděli, že nějaký zátěžák na autě je - tak moc byl celá ty léta hodný 8) . zatímco u řady 110, aby se nejraději člověk pustil rovnou do úprav :) .
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron