Je to tak, ako pise zelvotron- s packami z kaliny su na prsty dost vzdialene. Uvedomil som si to az dnes, ked som bol na skusobnu jazdu. Myslim, ze zenska ruka nebude dociahnut vypnut dialkove s palcom polozenym na volante. V Samare som mal volant sportovy, s priemerom o dost mensim a navyse posadeny hlbsie.
Dnes som este doladil kulisu radenia - bola tak vylagrovana, ze tam behala spiatocka namiesto jednotky a dvojka sa pre zmenu zasekavala o ten blokovaci mechanizmus spiatocky. A tiez som vymenil ziarovky v pristrojovke - 4ks vyhorene podsvietenie + ziarovka check. To je zaujimave, to som este nevidel aby prave tato vyhorela, muselo to svietit pekne dlho.
Ale celkom som bol prekvapeny skusobnou jazdou, auto slo vcelku pekne, trochu prdi vyfuk, takze vyuzijem madarsku 50ku zo Samary(som rad, ze som ju nepredal). A stale pretrvava pri jazde pocit akoby som siel bez prednych tlmicov, takze bude treba poriadne vyvarit obe predne veze lebo mam pocit ze uhol natocenia volantu je momentalne velmi variabila zalezitost
A uz ma napada iba vadne cidlo teploty, vdaka ktoremu dlhsie startuje a nezapina ventilator(povodny majitel radsej dorobil tlacitko). No a potom uz snad iba gumicky na stierace
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4