Majova Desiatka

Moderátor: Moderátoři

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod FOMA » úte lis 03, 2015 18:42

Ty páčky jsou jakésy začarované, vůbec nejsou vychozené, polohy jsou jasně zřetelně odděleny, nicméně blinkrovka přiblikává dálkovýma při jízdě na hrbolech a stěračovka zase samovolně spouští zadní stěrač...takže vždy se jedná o horizontální polohu přepínání. Zřejmě konstrukční slabina..
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Majo » úte lis 03, 2015 19:18

Je to tak, ako pise zelvotron- s packami z kaliny su na prsty dost vzdialene. Uvedomil som si to az dnes, ked som bol na skusobnu jazdu. Myslim, ze zenska ruka nebude dociahnut vypnut dialkove s palcom polozenym na volante. V Samare som mal volant sportovy, s priemerom o dost mensim a navyse posadeny hlbsie.

Dnes som este doladil kulisu radenia - bola tak vylagrovana, ze tam behala spiatocka namiesto jednotky a dvojka sa pre zmenu zasekavala o ten blokovaci mechanizmus spiatocky. A tiez som vymenil ziarovky v pristrojovke - 4ks vyhorene podsvietenie + ziarovka check. To je zaujimave, to som este nevidel aby prave tato vyhorela, muselo to svietit pekne dlho.

Ale celkom som bol prekvapeny skusobnou jazdou, auto slo vcelku pekne, trochu prdi vyfuk, takze vyuzijem madarsku 50ku zo Samary(som rad, ze som ju nepredal). A stale pretrvava pri jazde pocit akoby som siel bez prednych tlmicov, takze bude treba poriadne vyvarit obe predne veze lebo mam pocit ze uhol natocenia volantu je momentalne velmi variabila zalezitost :-D
A uz ma napada iba vadne cidlo teploty, vdaka ktoremu dlhsie startuje a nezapina ventilator(povodny majitel radsej dorobil tlacitko). No a potom uz snad iba gumicky na stierace :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Majo » sob lis 07, 2015 19:45

este aj cidlo detonacii bolo vadne, aj to je uz vymenene a nachystany je 50kovy vyfuk co mi ostal po Samare...

Dnes som dostal do ruky papiere, uz je odhlasene na mna, akurat som rozcarovany z toho chaosu, ktory tam pozapisovali pri prihlasovani. hatchback....2112.... :-(
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod mirozv » ned lis 08, 2015 08:10

No majú v tom na úrade evidentne chaos. Mám 2112 v technickom mám "Obchodný názov 2112 Typ/variant/verzia 2110/./.", motor mám 2112, ale kolesá mám zapísané trinástky, na aute štrnástky. Na STK to zatiaľ prechádzalo, tak som to veľmi neriešil.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod zelvotron » ned lis 08, 2015 08:42

Majo píše:este aj cidlo detonacii bolo vadne, aj to je uz vymenene a nachystany je 50kovy vyfuk co mi ostal po Samare...

Dnes som dostal do ruky papiere, uz je odhlasene na mna, akurat som rozcarovany z toho chaosu, ktory tam pozapisovali pri prihlasovani. hatchback....2112.... :-(


spletli číslo modelu a motoru, to je celkem běžný, experti sou na tom hlavně pojišťovácí, jednou sem to babě vysvětloval asi pět minut aby to napsala dobře a furt jí nešlo na rozum proč ty čísla nejsou stejný
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Majo » ned lis 08, 2015 08:47

motor je skutocne 2112, to je v poriadku, ale obchodny nazov je v papieroch 2112 a variant hatchback.... no snad nenatrafim na debila, ktoremu to na STK bude vadit. Zajtra im to na policii budem sice reklamovat, ale je mi uplne jasne, ze je to uplne zbytocne.(Nikdy som nepochopil to sikanovanie s rucnym prepisovanim udajov do papierovych lajstrov, ked ich to nikdy nezaujima - casto som tam napisal spravny udaj, ktory v starom bol chybne a stejne som ho dostal aj do noveho chybne bez povsimnutia, ze som tam napisal nieco ine) :-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Cory » ned lis 08, 2015 08:49

No, ciste teoreticky, motor sedi, VIN cislo sedi a obchodny nazov je niekde na aute napisany? A ze je to sedan? Povies ze v rusku to beru ako hatchback :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Majo » ned lis 08, 2015 18:47

ved hej. viac ma stve, ze to nema sklapatelne zadne sedacky, ale iba "skivak"(neviem ci sa to tak nazyva bezne alebo len u bmw - diera za laktovkou)....
dnes som pol dna prenadaval, chcel som opravit odvetranie nadrze, lebo to je u 10ky vyvedene k lavemu kolesu a odhnilo, tak to len prepojili hadickou, ze to slo od nadrze ku kolesu a odtial dopredu, lenze trubky tiekli kde sa dali. najprv som zacal vymenou od nadrze ku kolesu, naohybat to tam dalo pekne zabrat, potom som sa pustil do trubky smerom dopredu a lamal a lamal...az mi dosli trubky.... tak som vsetko vytrhal, vyviedol to len volne nad viecko nadrze a nechal tak.....
ale aspon som dal nove lanka na rucnu brzdu a uz to zase brzdi...

hej a mam smoli na 16V hlavy, dalsia s netesnymi ventilmi(stejny problem som mal na priore). auto v kopci nedrzi na 1 ani na R, skace pomaly postupne cez kompresiu ako kozaaz kym nepride na rovinu....... uz chapem preco mi "torque" nameral(resp odhadol) vykon na 66HP....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Cory » ned lis 08, 2015 18:49

Takze dalsie auto skonci v garazi? :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Majo » ned lis 08, 2015 19:05

garaze uz dosli :-P
na vykone to nejak extra nepoznat, chodi to dost slusne, celkovo mi to pride kulturnejsie nez priora :-D
v podstate este vyvarim tu jednu prednu vezu a uz sa len vozim...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod JmJ » ned lis 08, 2015 20:58

S tim drzenim v kopci na kvalt mi prijde, ze novsi auta obecne tomu moc neholduji. Prislo mi, ze i hnuj je v tomhle horsi jak 2104. Ne nejak extremne, ale proste otoci motorem v mistech, kde bych to necekal. Jednak je o 250 kg tezsi a druhak nemuze to nejak souviset s hydraulickym vymezovanim ventilove vule? Jen rychly napad...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Cory » ned lis 08, 2015 21:22

Ani mne Priora nedrzala v prudkom kopci na rychlosti ani ako nova, ani teraz po 35tis km. Dovodom su dlhe prevody a prihravaju k tomu vacky, ktore su "sirsie" ako u 8V
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Chester » ned lis 08, 2015 22:23

Pánové potěšili jste mě, protože mě Wergl nikam neujíždí :-) otázka teda na jakých kopcích to testujete...
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 848
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod Majo » pon lis 09, 2015 13:43

mne Priora drzala v hodne strmom kopci ked bola nova. Ku koncu uz ani na rovine, po rozobrati som odhalil niekolko uplne netesnych ventilov(neboli podpalene, "len" netesne...

Dnes som absolvoval prepis - znacka sa mi usla nic moc, ale to by som asi chcel vela aby sa mi nahodou dostalo cislo 110 :-D . A tiez som vyjazdil prvu nadrz benzinu uz takmer doprazdna, najazd skoro 630km(za predpokladu, ze to zajtra dojde na pumpu), takze spotreba je velmi potesujuca, napriek faktu, ze dlho bolo vadne cidlo teploty, netesny vyfuk a kvapkajuce odvetranie nadrze 8)
Přílohy
prepis.jpg
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov voz č.7

Příspěvekod zelvotron » pon lis 09, 2015 18:06

Hydraulický vymezování vůle si myslím na to vliv mít nemůže ale je pravda že obecně u novějších aut mi přijde že ani moc nebrzdí motorem, přitom kompresi mají větší jak starý plečky, třeba zrovna ten hnůj, tam prakticky nemá moc smysl brzdit motorem, i nižší kvalty v mírnějších kopcích motor spíš roztáčí než aby to brzdilo.

Jinak nevím kde to teda testujete, ale já teda s tim taky nikdy neměl problém, ani když sem na jednom válci měl poloviční kompresi, tam leda občas se to o ten válec odvalilo, ale jinak vždy ok. V prudším kopci dávám samozřejmě ručku.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků