JmJ píše:ja bych si vzal zapalovaci blok
To už se dopředu porcuje, jo ?
Moderátor: Moderátoři
JmJ píše:ja bych si vzal zapalovaci blok
tavri píše:díky za rady, všechno mám kromě pal. čerpadla, kdy mě tady jeden ukecal, abych mu ho prodal
a kdo mě případně odtáhne?
zelvotron píše:Z elektriky bych vzal kromě zapalovacího bloku ještě čidlo polohy kliky, určitě by se našlo místo i pro servomotorek volnoběhu a čidlo polohy klapky a možná vstřik, i když ty jsou obvykle dost spolehlivý. Bylo by dobrý si vzít i palivový čerpadlo, ale to už je zase hůř skladnější a předpokládám, že zavazadlovej prostor budeš muset využít i pro jiný věci než sou náhradní díly na žígo
Dřevák píše:Po nějakým čase vyplněným ježděním a takovýma malichernostma jako prasklý rozvoďák a špatná vodní pumpa atd. jsem tu zase s dotazem. Když auto stojí na místě s běžícím motorem, tak po čase začne vařit. Bodejť by ne, když se neroztočí větrák. Pokud ho připojím natvrdo k baterce tak běží. Pojistka je ok. Kde mám hledat chybu? Když to vaří, tak je teploměr před červeným políčkem, ale věřte teploměrům. Je chyba v elektrice, nebo připojením LPG se nějak pozměnil okruh chlazení?. Taky v tom mám rezavou vodu, celý jsem to proplách, chladič i motor a stejně voda zrezavěla. Co tam rezatí?
Luděk Ondrůch píše:Dřevák píše:Po nějakým čase vyplněným ježděním a takovýma malichernostma jako prasklý rozvoďák a špatná vodní pumpa atd. jsem tu zase s dotazem. Když auto stojí na místě s běžícím motorem, tak po čase začne vařit. Bodejť by ne, když se neroztočí větrák. Pokud ho připojím natvrdo k baterce tak běží. Pojistka je ok. Kde mám hledat chybu? Když to vaří, tak je teploměr před červeným políčkem, ale věřte teploměrům. Je chyba v elektrice, nebo připojením LPG se nějak pozměnil okruh chlazení?. Taky v tom mám rezavou vodu, celý jsem to proplách, chladič i motor a stejně voda zrezavěla. Co tam rezatí?
Pojistky jsou v pořádku?
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků