Stránka 23 z 25

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 18:04
od Laďuša
Zeptej se, jestli mu jeden z úvodních snímků, zobrazující leteckej pohled na automobilku, náhodou nepřipomíná desku plošných spojů. Já jsem si to myslel v tutom věku dost dlouho :lol:

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: čtv zář 21, 2017 23:19
od Chester
Už víc jak týden mi přetrvává závada, zatím jsem nenašel řešení, postupně pročítám témata a zároveň se rovnou zeptám.

- Na studeném(cca do 40°C) motoru při volnoběhu vynechává a občas chcípne, při přidání plynu se dusí
- na teplém se při volnoběhu občas zatřese výjimečně vyhodí na PP kód 0171 - chudá směs
- na teplém motoru nad 2500 otáček sporadicky náhle ztratí výkon. Pod plynem bez chyby, při udržování konstantní rychlosti spolehlivě vyskočí 0171 - chudá směs

- dělá to na LPG i na benzín
- svíčky vyměněny
- čidlo polohy š. klapky vyměněno
- nenašel jsem že by někde přisával falešný vzduch
- váha vzduchu (VW č. dílu 06A 906 461 L ) najeto cca 50tkm, zdá se čistá, zítra pro jistotu vyperu v isopropylu

Napadá vás něco? ještě se mi nechce házet flintu do žita resp. krumpáč do střechy :-)

Děkuji
Chester

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2017 05:17
od Luděk Musil
Vzduchový filtr na konci životnosti?
Ale to je asi blbost, to by bylo stálý a šlo by to spíš do "bohata" :dontknow: . L.

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2017 06:19
od Cory
Aky je to motor? Cislo RJ, pripadne aspon euronorma?

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2017 06:44
od Chester
Filtr vzduchu je také nový, najeto cca 2000km

Motor je 1.5 16V Euro2 r.v.2001
Na cislo RJ kouknu odpoledne

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2017 06:59
od mirozv
Filter paliva, čerpadlo?

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2017 07:05
od Liftback
Skúsiť prejsť všetky hadice, prasklina nemusí byť viditeľná, až po stlačení a pri dobrom svetle, čo som sa ja natrápil a pochodil po diagnostikách a kravinách až som zistil takúto srandu a bol pokoj. :? motor 1.6 8V renault

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2017 09:00
od FOMA
A co ta váha vzduchu fakt je dobrá? A mrki esi nemáš povolený potenciometr škrtící klapky - taky mi to kdysi pokuckávalo, ale při nízkych otáčkách.

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2017 16:37
od zelvotron
tlak paliva?

chytrá kniha vidí chybu P0171 ponejvíce v souvislosti s lambda sondou č. 1, vedení, stav lambdy atd..

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2017 23:23
od Chester
Tak se musím trochu zastydět a přestat věřit koncernu. Opravdu to je váha vzduchu.

Nejdivnější právě bylo že to blblo na plyn i na benzín a i studené(to by se na lambdu neměl brát ohled)

Ještě si musím rozmyslet jakou tam dám, s váhou z tátova auta se mi projev moc nepozdává. Možná dám VW šanci si zlepšit reputaci:-)


ŘJ mám BOSCH 2112-1411020-40 - mělo by být několik typů vah, která patří do mého auta?

Všem děkuji za konzultaci
Michal

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: sob zář 23, 2017 07:38
od FOMA
Myslel jse,m si to :twisted: ŘJ máš stejnou jako já nejspíš to bude tím, že ty auta staly za sebou na lince :D Váhu vzduchu jsme s JmJ přehazovali vzájemě několikrát ta jeho(teď tvoje) mu problémy nedělala, ale na mém autě prostě nefungovala a nefungovala ani od Plavce co měl JmJ v zásobě. Něvěděl jsem tenkrat odkud kam, auto drželo vysoký volnoběh i po zahřátí(někdy ano jindy ne). Z toho na volnoběh zdechlo a vrcholem bylo, že nad 3000ot přestalo mít výkon a na dálnici sotva vytáhlo 140km/h. Rozsvěcovala se i kontrolka diagnostiky, ale protože jsem v tu dobu ještě neměl PP, tak jsem nevěděl co to hlásí - no hlásilo to bohatost směsy. A to jsme několikrát při výměně odpojovali i ŘJ tedy baterku, aby se ŘJ resetovala...nepomohlo nic. V zoufalosti jsem koupil novou váhu vzduchu Bosch přesně tu kterou jsem tam měl v.č 0 280 216 037 a ejhle auto začalo jet jak z praku :shock: Tenkrát jsem tu váhu vzduchu koupil že byla nějak v akci dal jsem to do srovnej ceny :) Určitě by tam pasovala i jiná váha vzduchu tedy s jiným koncovým číslem tuším 038 nebo 040. Každopádně bych tam dal to co tam bylo a fungovalo 8) Přehazování VV z jiných verglů a krámů nemá smysl.

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: sob zář 23, 2017 12:37
od JmJ
No, jenze s moji vahou vzduchu to obcas chciplo pri vyrazeni po te, co se delsi jizdou rj naucila s ni zachazet. Blbe. Mel jsem i ciselne stejnou vahu, s tou se to chovalo stejne. Spravil to az chester tim, ze tam dal vahu z vw tedy z volkswagenu. A ta mu ted odesla.

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: sob zář 23, 2017 15:57
od zelvotron

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 07:33
od Cory
1. Na našom trhu sa vyskytovali v 2110 a Nivach 3 typy váh (Kaliny a Priory zatial do toho miesat nebudem). Je treba dat tu spravnu, inak aut pojde špatne, alebo bude vyhadzovat chybu. Zazil som si to na mojej 21044 1,9mpi, kde som nemal spravnu vahu. Co som sa ja nadiagnostikoval, kym som na to prisiel... V tabulke som oznacil, ktore z vah sa u nas vyskytovali. Vsimnite si, ze vaha pre 1,5 8V E2 je jedinecna a nebude fungovat na ziadnom inom motore. Presne tu som mal totiz ja a prejavovalo sa to tak, ze to stale hlasilo chudobnu zmes a vystupne napatie z váhy bolo neustale 4V bez zmeny. Posledne 2 oznacene riadky v tabulke sa u nas vyskytovali ako e4.

2. Odpojit baterku po vymene vahy nestaci. Hlavne ak ta prva vaha bola uplne zla alebo bol uplne iny typ. Ja som takto laborovanim a skusanim dosiahol taky stav, ze som sa nevedel s autom rozbehnut. Vzdy treba cez diagnostiku vyresetovat RJ aby sa vymazali adaptacie, hlavne ta multiplikativna. A tu prichadzame k tomu, kolko ludi si u nas kupi novu vahu vzduchu a potom nadava, ze nove diely stoja za prd...lenze vo vacsine pripadov je to chyba toho, kto to tam montuje.

3. Plavec mal tusim 1,5 8V E2? Potom jeho váha vzduchu na ostatne motory nepasuje.

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 08:35
od FOMA
Jo Plavec měl mám taky pocit 1.5 8V E2 a ta měla tuším to koncový číslo 040, ale už si nejsem jistý :roll: Každopádně vždy zjistit co tam má být a tím to osadit :)