Wergl III

Moderátor: Moderátoři

Re: Wergl III

Příspěvekod radek mb » pát pro 02, 2011 07:19

Jen bych si dovolil malou poznámku. Zvlněné kotouče jsou docela problém, dával jsem nové a za půl roku to bylo to samé, nechal jsem je srovnat a po měsíci to zas hází při brždění do volantu. Přičítám to jejich nekvalitě a také tomu, že standardně špatně brzdí zadek a tudíž veškerá brzdná síla zůstává na předku.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Wergl III

Příspěvekod dvk » pát pro 02, 2011 08:56

Hmm, u mě to samé, před rokem jsem dával nové kotouče a cca po půl roce při dobržďování "houpou". Jak to tak ale čtu, tak asi nemá cenu s tím něco dělat, určitě to nehodlám rozebírat co půl roku :? Na jaře mě čeká technická, tak jsem zvědav, co na to řeknou. Při silnějším brždění se to neprojevuje, jenom při lehkém dobržďování.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Wergl III

Příspěvekod JmJ » pát pro 02, 2011 12:45

radek mb píše:Jen bych si dovolil malou poznámku. Zvlněné kotouče jsou docela problém, dával jsem nové a za půl roku to bylo to samé, nechal jsem je srovnat a po měsíci to zas hází při brždění do volantu. Přičítám to jejich nekvalitě a také tomu, že standardně špatně brzdí zadek a tudíž veškerá brzdná síla zůstává na předku.


ja jsem koupil kotouce TRW a zatim docela ok. (po cca 8000 km)

premyslim: nemas zvedly zadek pomoci kostek? kdyz se totiz zadek zvedne, tak to musi mit zakonite vliv i na omezovac, takze zadek vlastne bude vzdy brzdit mene, nez zamyslel vyrobce. pokud se tedy omezovac neupravi. tot teorie. to same plati i pro krabice.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Wergl III

Příspěvekod FOMA » pát pro 02, 2011 20:41

Já jen tolik: mám zvednutý zadek a kotouče vyměněny cca 40 tis.km a zatím se nevlní.Značku ovšem nevím(údajně Fenox :? )- měnil je předchozí majitel cca v 70 000. že házely při jízdě- ne při brzdění.., ale to bylo nevyváženými koly :twisted: .
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Wergl III

Příspěvekod zelvotron » sob pro 03, 2011 08:51

FOMA píše:No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější :evil: vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,. 8)



Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.

Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Wergl III

Příspěvekod radek mb » sob pro 03, 2011 09:09

JmJ píše:
premyslim: nemas zvedly zadek pomoci kostek? kdyz se totiz zadek zvedne, tak to musi mit zakonite vliv i na omezovac, takze zadek vlastne bude vzdy brzdit mene, nez zamyslel vyrobce. pokud se tedy omezovac neupravi. tot teorie. to same plati i pro krabice.


Kostky tam mám, ale v mém případě to vliv nemá, sázím na zadní prasátka. Slušně to brzdilo asi 14 dní, co jsem tam dával nové, pak brzdná síla mizela v dáli. Já to přece nemůžu každých 14 dní rozdělávat. Ale ty zvlněné kotouče mě štvou, při každém brždění to nechutně rampluje do volantu. Brzdy považuji za největší slabinu mé desítky.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Wergl III

Příspěvekod JmJ » sob pro 03, 2011 09:28

zelvotron píše:
FOMA píše:No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější :evil: vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,. 8)



Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.

Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům ;)


he? o cem to k sakru mluvis? ;-) ja sem vytahl kabely, vysrouboval svicku, hodil svicku do diry, nasadil kabel. nic vic z tama na me nevypadlo :-(
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Wergl III

Příspěvekod Petr HC » sob pro 03, 2011 09:46

radek mb píše:...ty zvlněné kotouče mě štvou, při každém brždění to nechutně rampluje do volantu. Brzdy považuji za největší slabinu mé desítky.

Nemusí to být jenom zvlněním. Chce to před každým delším odstavením vozu (zejména v zimě) vysušit destičky a kotouče bržděním. Jinak vrstvička vody (zejména slané),která se udrží mezi destičkou a kotoučem to zde pěkně "vyžere". Od doby co to praktikuji to do volantu nekope.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Wergl III

Příspěvekod zelvotron » sob pro 03, 2011 13:15

JmJ píše:he? o cem to k sakru mluvis? ;-) ja sem vytahl kabely, vysrouboval svicku, hodil svicku do diry, nasadil kabel. nic vic z tama na me nevypadlo :-(


Tady to mají dobře vidět, myslím ty červený o-kroužky, novější 16v už nemají ty trubky, ale je to celý odlitý v tom mezikusu k dělící rovině s hlavou a při montáži se tam prdne silikon. Mělo bys to dát poznat tak, že když se vyndá fajfka tak u toho novějšího provedení tam bude dělící rovina ze který bude čouhat silikon.
Obrázek
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Wergl III

Příspěvekod Chester » sob pro 03, 2011 20:28

zelvotron píše:
Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům ;)


Nevíš od kerého roku dělali změnu v konstrukci?? V minulý jsme měli ještě gumičky a trubičky plný oleje. U týhle nevím, každopádně v trubičkách není po oleji ani stopa, ale neviděl jsem tam ani silikon .
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: Wergl III

Příspěvekod mirozv » ned pro 04, 2011 09:41

zelvotron píše:
Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.



Som to riešil opatrným poprihýbaním tých trubiek, aby sa hadičky nedotýkali.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: Wergl III

Příspěvekod zelvotron » stř pro 07, 2011 21:05

Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.

Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Wergl III

Příspěvekod FOMA » stř pro 07, 2011 22:00

zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.

Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?



Ne mně a myslím, že i JmJ to sedlo jak pr..l na hrnec.Nemáš jiný typ zapal bloku?
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Wergl III

Příspěvekod Chester » stř pro 07, 2011 22:15

zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.


Aha, no tak to u tý starý asi propouštěl i ten silikon. On byl celkově motor jak olejnička, netěsnilo víko. Tenhle víkend budu vyndavat motor ze zbytku auta, tak ho schválně ze zvědavosti schodim.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: Wergl III

Příspěvekod JmJ » čtv pro 08, 2011 10:17

zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.

Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?


jaky to byl typ kabelu? (Cekal bych ,ze se lisi jen "dratem") My s fomou meli modre, dekl sem na to proste hodil a pritahl decentne co to slo. Leva spodni matka mi treba uz od zacatku drzi jen na 2 zavity... ;-)

ted me napado - mas to na bloku poradne nasazene? protoze ja jsem musel na dvou vyvodech trochu ramplovat, nez si to sedlo pekne az na doraz.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků