Moderátor: Moderátoři
radek mb píše:Jen bych si dovolil malou poznámku. Zvlněné kotouče jsou docela problém, dával jsem nové a za půl roku to bylo to samé, nechal jsem je srovnat a po měsíci to zas hází při brždění do volantu. Přičítám to jejich nekvalitě a také tomu, že standardně špatně brzdí zadek a tudíž veškerá brzdná síla zůstává na předku.
FOMA píše:No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,.
JmJ píše:
premyslim: nemas zvedly zadek pomoci kostek? kdyz se totiz zadek zvedne, tak to musi mit zakonite vliv i na omezovac, takze zadek vlastne bude vzdy brzdit mene, nez zamyslel vyrobce. pokud se tedy omezovac neupravi. tot teorie. to same plati i pro krabice.
zelvotron píše:FOMA píše:No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,.
Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.
Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům
radek mb píše:...ty zvlněné kotouče mě štvou, při každém brždění to nechutně rampluje do volantu. Brzdy považuji za největší slabinu mé desítky.
JmJ píše:he? o cem to k sakru mluvis? ja sem vytahl kabely, vysrouboval svicku, hodil svicku do diry, nasadil kabel. nic vic z tama na me nevypadlo
zelvotron píše:
Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům
zelvotron píše:
Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.
zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků