Stránka 1 z 25

Wergl III

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 20:47
od JmJ
Toz pry vas mam seznamit s tim hruznym cinem, ktery jsem provedl. Nejprve kratky pribeh. To sem tak pred par tydny behem soboty obrazil trasu km - brno - km - oc - km s ruzne obsazenym vozidlem a prevazne po dalnicich. Tehda sem ze srandy psal, ze Wergl II zvladl dole kopcom nejakych 152 km/h, ale presto mi to nedalo a v nedeli rano sem si rikal, ze na ty dalnice by to chtelo prece jen neco, co by jelo 150 normalne za normalni spotrebu paliva. Tak sem tak na slepo mrknul do inzerce zde v klubu a zrovna z cerstva se tam objevila 2111 z bohumina. Nedavno sem posilhaval po jedne 2111 z pardubic a tak sem si ted rikal, ze to uz je moc velka provokace, nejet se na to podivat. Ona myslenka na neco vykonejsiho ve me zraje jiz dlouho. Oscilovalo to mezi 21044, 2111 a trojkovym bmw ;-) K obojimu se bylo jak dostat, kamarad z bmw klubu mi posilal asi 3 vozy od majitelu z bmw klubu, ktere vypadaly fakt dobre, ale nejak me to nepresvedcilo. Nedokazal sem si predstavit, jak to parkuju u panelaku a navic ta zrada, to bych asi nezvladl... ;-)

Takze kontaktoval jsem bohumin, kontaktoval jsem Fomu, jestli by jel se mnou a v pondeli odpuldne se jelo. Cestou tam jsem ridil Fomovo vozidlo, abych vedel co mam cekat. Pan nam vozidlo predvedl, Foma se take projel, stale jen opakoval, ze uz vi, jak vypada "nova deistka".

No proste dovezl sem domu vozidlo VAZ 21113 GTe, tedy 1.5 16V, seda metaliza, rv. 2001, najeto pri koupi nejakych 32000 km. Jezdi to, sviti to, kukacky kukaji (i kdyz se je jiz asterix pokousel tajemnych chvatem umlcet). Programatorske srdce zaplesalo, kdyz dostalo do ruky manual k plaubnimu pocitaci, kde je popsano ktery bit ve kterem stavovem registru RJ ma jaky vyznam.

Puvod vozidla je v CR, vystavni kus z autosalonu 2001 v Brne. Foma to komentoval:"aha, takze to auto uz sem vlastne jednou prolezal". Inac je sranda v tom, ze Foma, bydlici asi 200 m vzdusnou carou ode meho domu, vlastni z 99% to same vozidlo. No, aspon si nebudem zavidet ;-)

toto foto ste jiz videli http://barinka.net/share/pub/IMG_2124.JPG

a prikladam par fotek asi 10 minut po zakoupeni dalnicniho sprintera.

jeste dodam jednu vec - Wergl II zustava, pouzivat ho bude muj otec, docka se minimalne novych cepu a "oziveni" prednich brzd, asi i vymeni tesneni pod hlavou. Uvidime co s kastli. Kazdopadne citim dost smisene pocity a je mi opravdu velice lito, ze 2104 jsem takto ponekud odstavil.

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 20:54
od Křečík Barbuška
Velmi dobré a racionální rozhodnutí. Ovšem nalejme si čistého vína, moc krásy to nepobralo, borgské krychle jsou hezčí, ale to je tak asi všechno :) .

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 21:00
od radek mb
Gratuluju,vypadá pěkně.

Mimochodem,doporučuji vyrazit na rozebírací akci k Plavcovi,Plavec se s tebou jistě rád podělí o své uživatelské zážitky a dojmy s provozem Lady 2111. :mrgreen:

Přeju hodně ujetých km bez poruch.

Jinak s Fomou nemáte úplně stejná vozidla.Zrcátka,zatmavení skel,čočková světla atd. :)

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 21:14
od zelvotron
KIT :lol:

Taky gratuluju.

Radek: Ty zrcátka jsou jiný protože jsou elektrický, i když vzhledově jsou tedy trochu humáč.

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 21:39
od Marťas
zelvotron píše:KIT :lol:
Ten jistě bude časem potřeba :P

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 22:37
od plavec
Koko Loko píše:Velmi dobré a racionální rozhodnutí.

JDU DO KOLEN !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

Ale blahopřeji k novému vozu, ať to aspoň chvíli jezdí víc uživatelsky než do servisu. :)

Mimoto: Kolik to žere vody?

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 23:06
od JakubN
JmJ píše:No proste dovezl sem domu vozidlo VAZ 21113 GTe, tedy 1.5 16V, seda metaliza, rv. 2001, najeto pri koupi nejakych 32000 km.


Tak to gratuluji. S majitelem jsem komunikoval. Málem jsme se tedy o tento stroj poprali :D. Preferuji ale Ladu s posilovačem, takže z toho sešlo...

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 23:27
od JakubN
plavec píše:Mimoto: Kolik to žere vody?


To by mělo jako žrát vodu? :lol:
Já jsem za 6 let (= 60 000 km) zatím neotevřel to víčko od expanzky - pořád je tam ten původní (nedolívaný) Tosol, co tam nalili ve fabrice či kde.
První 4 roky jsem také neměl sundaný kola, po 4 letech jsem je přehodil zepředu dozadu a po 5,5 letech vyměnil ojeté pneumatiky KAMA 217 za nové KAMA 217.
Olej měním po 15 000 km.
1x výměna oleje v převodovce (ten původní motorový v zimě moc tuhnul)
Asi 5x jsem měnil žárovku.
1x nástřik spodku.
Cca 2x ročně ho umeju.
Takhle nějak si představuju "bezúdržbové" auto.
Dolévám jen benzín a vodu do ostřikovačů.
Z výfukem je to už horší - 3x prostřední díl a 2x poslední díl

Samozřejmě nějaké závady byly.
V záruce - výměna nádrže a benz. čerpadla (tekl benzín), výměna modulu ovládání topení (pořád topilo).
Po záruce - 2 motorky stahování skel, obě palivové hadičky, jeden vyhořelý drát od zapalování (krátce to hořelo, vypadalo to dramaticky, ale nakonec to"zhaslo samo" a nešlo jen rádio...)
Po nehodách - přetěsnění převodovky po off-road jízdě, zpětná zrcátka po šikovném couvání, tažné a zadní nárazník (nové KAMA 217 na náledí dobrzdily, felda za mnou ne)

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: úte dub 05, 2011 07:49
od dvk
JmJ píše:Programatorske srdce zaplesalo, kdyz dostalo do ruky manual k plaubnimu pocitaci, kde je popsano ktery bit ve kterem stavovem registru RJ ma jaky vyznam.

... a to nakonec určitě definitivně rozhodlo :wink: Jinak gratulace k novému přírůstku, vypadá hezky.

PříspěvekNapsal: úte dub 05, 2011 08:05
od plavec
JakubN píše:plavec napsal:
Mimoto: Kolik to žere vody?


To by mělo jako žrát vodu?
Já jsem za 6 let (= 60 000 km) zatím neotevřel to víčko od expanzky - pořád je tam ten původní (nedolívaný) Tosol, co tam nalili ve fabrice či kde.

Žerou všechny.

Výjimka potvrzuje pravidlo. O problémech s chlazením se toho tady napsalo mraky.

[ Komentář přidal: zelvotron: út duben 05, 2011 09:28 ]
Zase začínáš? :evil:

mmch s vodou sem taky neměl problémy, na jednom aute ok, na druhým po výměně pumpy taky ok - už asi 5 let bez dolití.

PříspěvekNapsal: úte dub 05, 2011 08:23
od Luděk Musil
Ať slouží k plné Tvé spokojenosti. L.

PříspěvekNapsal: úte dub 05, 2011 10:02
od Teepee
Marťas píše:
zelvotron píše:KIT :lol:
Ten jistě bude časem potřeba :P
JmJ takhle jistě nerozumí, překlad do jeho mateřštiny zní upgrade. :lol:
Co pamatuji, jezdí JmJ ve 2104, ať už bílém Werglu I nebo vínovém Werglu II.
Myslím, že koupě tohoto byl obrovský krok, a přeji, ať z toho zůstane pocit, že to byl jen a jen POkrok.

Re: Wergl III

PříspěvekNapsal: úte dub 05, 2011 13:04
od zelvotron
dvk píše:
JmJ píše:Programatorske srdce zaplesalo, kdyz dostalo do ruky manual k plaubnimu pocitaci, kde je popsano ktery bit ve kterem stavovem registru RJ ma jaky vyznam.

... a to nakonec určitě definitivně rozhodlo :wink: Jinak gratulace k novému přírůstku, vypadá hezky.


Jsem nikdy nepochopil, k čemu je to dobré, třeba nám to JmJ osvětlí :)

PříspěvekNapsal: úte dub 05, 2011 20:05
od FOMA
Za koupi Werglu3 se cítím být spoluzodpovědný - spolupachatel,to já neustále JmJho naváděl a ponoukal:oops: (že 11ka je na dálnici ta nejlepší Lada apd... :twisted: ) myslím,že ho to ,,posunulo,, přeci jen o kus vpřed a doufám,že tohoto posunu nebude litovat :? :wink:

PříspěvekNapsal: úte dub 05, 2011 20:14
od Křečík Barbuška
No, práci s krumpáčem na střeše VAZu již natrénovánu má 8) .