Wergl III

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod FOMA » úte dub 05, 2011 20:21

no snad to nebude třeba ,...i když řada 10 je nevyzpytatelná...to pak stačí slabší chvilka a tunning je na světě :)
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod plavec » úte dub 05, 2011 22:43

Koko Loko píše:No, práci s krumpáčem na střeše VAZu již natrénovánu má 8) .

Tak potom je tenhle model jasná volba :P :D
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod MartasBrno » úte dub 05, 2011 22:55

JmJ, jaký význam měly vdechy větrání na Werglu I otočené k oknu?

Jinak blahopřeju ke koupi nového povozu a slintám nad krásným stavem Werglu I, zřejmě v době jeho největší slávy.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Veverka » stř dub 06, 2011 12:40

Gratulace,snad tato 111 nedopadne jako dva nejmenované kusy :lol: .
Veverka
 

Příspěvekod JmJ » pát dub 08, 2011 14:40

Napory vzduchu smerem k oknu mely udajne vyznam ten, ze skinhead nechtel, aby mu to tak moc foukalo do obliceje. Kupodivu si i pres tuto upravu nepamatuju, ze by to foukalo nejak extra malo.

Inac Wergl I mel menene predni blatniky a i prahy nebyly nic moc. V zasade na tom byl v dulezitich castech rekl bych hure, nez Wergl II ted.

Jaky vyznam ma cist stavove registry ridici jednotky vam jiste ted nepovim, povim vam to, az to k necemu bude ;-) (snad to nebude brzo). Kazdopadne mam lepsi pocit, kdyz mam prostup k vice informacim, nez k mene informacim. V stavovem registru jsou treba udaje jako "v minulem cyklu doslo k detekci detonaci" a podobne.

Inac wergl III zatim statecne jezdi, vetsina km je po dalnici (2x zlin, 2x brno atd.), na coz je to vozidlo opravdu pohodove a nemuzu mu nic vytknout. Najedu, v pohode se rozjedu na 140 - 145 a se slusnou vykonovou rezervou to jede kopec nekopec, bez velkeho kravalu, bez stresu. Teto jizdni pohody bohuzel na 2104 neslo s motorem 1.3 dosahnout. Hlavne mi schazel pocit klidu dany rezervou ve vykonu. Mozna vam to prijde na palici, ale s vykonejsim autem se mi jezdi klidneji.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod zelvotron » pát dub 08, 2011 15:06

Čili diagnostika, to je jasný, akorát mě tam nebyly jasný ty hodnoty, jako že Pc.03 znamená byte statusu 5 atd., to jsem nepobral :lol:

Ano po dálnici se s tím jezdí fajn, v tý rychlosti jak píšeš jseš v oblasti maxima točivýho momentu (na V.) a když se na to šlápne tak to ještě solidně zrychluje do nějakých 160.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod FOMA » pát dub 08, 2011 20:04

tak tak,jsem spokojenej, že JmJ je taky už i na dálnici f pohodě 8) ,
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Tommel » pát dub 08, 2011 20:06

Takze gratuluju, vypada hezky

JmJ píše:Mozna vam to prijde na palici, ale s vykonejsim autem se mi jezdi klidneji.


Je to tak, vykonejsi auto je lepsi, mas tam rezervu ve vykonu a proto se jezdi lepe s takovym autem 8)
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát dub 08, 2011 20:48

Samozřejmě, že je silnější kára lepší, krizové situaci se dá totiž vyhnout nejen včasným brzděním, ale i včasným zrychlením, ale zase chybí ten adrenalin z jizdy na samé hranici možností stroje :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod plavec » pát dub 08, 2011 22:32

Koko Loko píše:ale zase chybí ten adrenalin z jizdy na samé hranici možností stroje .

Mno adrenalinu se zažije i beztak dost :D

Jojo 16ventil na dálnici nemá chybičku. 8ventil je natom trošku hůř řekl bych, ale pořád to ještě jde.
Ono ve finále je to stejně jedno, důležitější je, jak dlouho to bude jezdit :P :mrgreen:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Wergl III

Příspěvekod JmJ » sob lis 26, 2011 14:04

Jen takova nejaka male shrnuti:

- na altiku zacala zlobit nejaka diaoda, reseno vymenou za altik od plavce u baraku na parkovisti (puvodni mi opravil foma a mam ho ted jako zalozni)
- vlastni blbosti spojenou asi se strikanim dutin sem si znicil stahovacku leveho predniho okna, vymena za novou
- vlastni blbosti sem v pomateni mysli pritahl sroub u nadobky ostrikovace a vysledek by jasny, vymena
- vymena rozvodaku a brzdovych kotoucu a desticek (spotrebak, kotouce zvlnene zrejme vinou maleho jezdeni predchoziho majitele a zatuhnuti pistku)
- vymena zapalovach kabelu a svicek
- vymena klaksonu za nejaky do skodovky, puvodni sel do zkratu ;-) (netroubil, jen palil pojistku :-) )
- nasazeny zadni plastove podbehy a vystrikany dutiny

najel sem zatim asi 13 000 km za 8 mesicu, jelo to dycky, jelo to pekne. spotreba dalnice + mesto 7.2, dlouha cesta dalnice / silnice cca 6.0, nejnizsi spotreba mimo dalnice delsi trasa 5.3 . maximalni dosazena rychlost po rovine 175 km/h dle gps a pomalu to rostlo.

Cely tenhle soupis pisu proto, ze sem dnes menil svice a kabely, nebylo to asi uplne nutne, ale myslim, ze rozdil je za studena znat. Kabely zrejme origina (packard). Dejte si pozor na kabel ke druhemu valci, na jeho krizeni s lankem plynu. Kabel se tam fomovi prodrel dost a delalo to psi kusy, u me po 40 000 km bylo tak 1 mm z izolace kabelu pryc. Svice sem vytahl Brisk DR15[cosi], coz ale podle vseho jsou svice s elektrodovou vzdalenosti 0,8 - 0,9 mm. Je zajimave, ze brisk v katalogu predepisuje DR15[cosi]-1, coz je vzdalenost 1 - 1,1 mm. Neni mi jasne, jestli tohle tam bylo od vyroby, ale myslim, ze snad ne ;-).

Hodil jsem tam svice DR15TC-1 (tri ekeltrody, 1 mm) a kabely modry silikon od tesly blatna.

Jsem zvedav co zima povi.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Jen takove nejake male shrnuti

Příspěvekod Hurikán » sob lis 26, 2011 15:27

Спасибо за общую сводку. ;)

Ten souhrn vypadá docela dost pozitivně. Ať Ti tedy současný průběh provozu stroje vydrží co nejdéle. :)

JmJ píše:najel sem zatim asi 13 000 km za 8 mesicu, jelo to dycky, jelo to pekne.

Snad tohle nebude číst Plavec. :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Re: Wergl III

Příspěvekod vodis » sob lis 26, 2011 15:51

Že se sem tak vtírám, ale 2110 1,5 8V od května do listopadu najeto 10000km ( v současné době má najeto 25000km) a za tu dobu provedeny následující věci.
Údržba: výměna motorového oleje a filtru. :idea:
Úpravy: plastové kryty podběhů vpředu i vzadu, rozměrný silný krycí plech pod motor, palubní PC, kostky vzadu, přídavná dálková světla Hella 1000 FF Rallye. 8)
Opravy: výměněna vodní pumpa, jeden čep vpředu, ventil absorbéru. :(
Neřešené věci: při rychlosti nad 40 km/č kolísání volnoběžných otáček, na funkci rostlináře nemá vliv. :wink:
Spotřeba: průměr cca 6,5 litru na 100, nejméně 5,1 litru, dovolená na Ukrajinu a zpět s plně naloženým autem 5,6 l/100km. :!:
Nehody: střet s divočákem cca ve 20km/č, na autě nic, prase udělalo dva kotrmelce a uteklo. :axe:
Celkově známka: 2. :arrow:
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
vodis
 
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Wergl III

Příspěvekod FOMA » sob lis 26, 2011 16:36

No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější :evil: vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,. 8)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Wergl III

Příspěvekod plavec » stř lis 30, 2011 14:02

A tady se osvědčilo,že si to člověk udělá sám a pořadně, když je zručnej.Než aby mu to zkurvili v servisu,kde ani nevědí proč ta kontrolka svítí
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků